Spring naar bijdragen

zondag 6 november 2011

toine

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 308
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha frummers,

weer terug van een leerzaam weekend

heerlijk verwend met eten en drinken, jammie

en 70 nieuwe kollega's ontmoet, soort van

weer een nieuwe fam. erbij.

En Jootje, alcohol is van suikers gemaakt he, dus als je stopt mety drinken

is een fysiek deel dat je lijf om suiker vraagt. ik heb daar ook gewoon aan toe gegeven, maar ik kwam er wel van aan. Sommigen vallen af na het stoppen. Bij mij

duurde het erg lang eer ik met eten ook kon matigen. Want stoppen is natuurlijk niet aan de orde hiermee. Maar naarmate je met aanleidingen en oorzaken om te drinken werkt, komt er wel een stabielere fase. Wees dus mild naar jezelf, maar

niet tè. Alles kost tijd en je hebt er ook jartenlang overgedaan (mag ik hopen) om

verslaafd/afhankelijk te raken. Dus je kunt niet van de ene op de andere dag van je problemen af zijn. Investeer dus goed in jezelf dan komt het oogsten ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey LadyJane, Witje, kirky, soothe, diesel, borrie en al de rest.

Wat een reuze zondag voor mij zeg. Keertje alleen thuis, joggingske aan, lekker gedouched en rustig aan pc's aan't werken. Stressloos, drankloos, trekloos. Ben heel erg rustig vanbinnen alhoewel grootste plannen voor de boeg staan, maar daarover later meer.

Hoop dat Toineman zichzelf wat in de hand kan houden met die viering ;)

Klint goed hé Jane, allemaal nieuwe gezichten, mensen, karakters :D

Witje :heart:

Kirky, jij hebt toch stiefkids hé, maar ook van jezelf dacht ik ? Hoe gaat die onderlinge relatie zo'n beetje ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jane4
Ha frummers,
weer terug van een leerzaam weekend
heerlijk verwend met eten en drinken, jammie
en 70 nieuwe kollega's ontmoet, soort van
weer een nieuwe fam. erbij.

En Jootje, alcohol is van suikers gemaakt he, dus als je stopt mety drinken
is een fysiek deel dat je lijf om suiker vraagt. ik heb daar ook gewoon aan toe gegeven, maar ik kwam er wel van aan. Sommigen vallen af na het stoppen. Bij mij
duurde het erg lang eer ik met eten ook kon matigen. Want stoppen is natuurlijk niet aan de orde hiermee. Maar naarmate je met aanleidingen en oorzaken om te drinken werkt, komt er wel een stabielere fase. Wees dus mild naar jezelf, maar
niet tè. Alles kost tijd en je hebt er ook jartenlang overgedaan (mag ik hopen) om
verslaafd/afhankelijk te raken. Dus je kunt niet van de ene op de andere dag van je problemen af zijn. Investeer dus goed in jezelf dan komt het oogsten ook wel.quote>

Dank je wel voor je wijze woorden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: will
Zou ik Diesel nog vergeten ;) Goede zondag middagquote>

Ach Thnx Will, maar is nie erg hoor, kijk als je een rondje had gegeen zou triest dan zijn he ;-) Nou je klinkt serieus enthousiast , moet mooi bericht dan worden :-)
Maar is wel lekker zo'n dagje dan, nou vermaak je nog.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
Tsja , @diesel .

Ik weet niet meer wie het was ;) maar die schreef al dat ik een lolbroek ben die alleen maar onzin schrijft .
Dat is ook de reden dat ik zo druk ben met het verwijderen van alle recente serieuse berichten van mij .
Alle ruim 10.000 berichten ga ik niet doen , dat is zelfs deze lolbroek teveel .quote>

Hee Kirk, niet zo laten opfokken joh.
Ieder zijn/haar manier om met dingen om te gaan hoor en daar moet ook ruimte voor zijn hier. Al kan dat voor nieuwkomers ook verwarrend werken merkte we gisteren bv weer.
Maar ga je nou niet druk maken en zet al die verwijderde dingen maar gauw terug, nou schiet op met die onzin om berichten te verwijderen. terugzetten die handel (heb je lekker weer wat te doen ) ;-)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, ben ik weer. Ik heb me ff ingelezen. Ik heb heel veel vragen en er ook al een paar gesteld. Maar welke antwoorden ik ook krijg, ze zetten mij aan het denken. En het is daarna aan mij of ik er iets mee kan of dat het niet bij mij past. Ik begrijp ook heel goed dat iedereen een eigen copingstrategie heeft. Maar ik heb nog helemaal geen strategie en ben blij met ieder antwoord van jullie, passend of niet.

Zoals ik mij nu nl voel, kom ik nog niet eens op de simpelste dingen.

Zo, dit was een bedankje, maar dat begrijpen jullie vast wel:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou Fibo je zal je rot lachen maar er zijn twee onderdelen nu in elkaar gezet. ik snap niet dat dat zo ingewikkeld moet zijn, waarom gebruiken ze niet een en de zelfde maat schroef. Nee hoor, honderd schroeven en moeren erbij om het lekker ingewikkeld te houden.

Ben er nu mee gestopt en ga morgen weer verder. ik wil het eigenlijk helemaal zelf doen en niemand iets vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...