Topper Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 mensen, ik ga een hapje maken voor mezelf. Misschien tot later en anders een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Een pluim voor Topper. En dus niet in de stamkroeg beland???? Hoe lang heb je nu niets gedronken??? Je bent volgens mij net als ik een beetje de goede weg aant opgaan. Stukje bij beetje. Appeltaart staat in de oven, dus voor jou straks een extra groot stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Dank je Jootje. Heerlijk verse appeltaart. Ik heb vanaf 4 nov. niet meer gedronken. Zit dus in mijn 11de dag. Het lijkt wel veel langer. Maar het gaat goed tot zover. Jij ook, volhouden !!! Succes en tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Mooi getal 11, twee stokjes naast elkaar. En nog een priemgetal ook. En 13 is ook al een priemgetal. Wonderlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Jammie appeltaart als toetje ik heb ook nog wel wat slagroom open staan, heb het door de zuurkoolstamp gedaan, lekker joh. oh en Topper, het is etenstijd he en een rijtje triggers is dus; Hungry Angry Lonely Tired misschien herken je daar ook wat in en dan weet je wat je te doen staat; koken/eten ff schelden met de muziek hard iemand bellen, mailen of opzoeken gaan rusten of een saunaatje pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Toppertje en alle anderen die zo goed op weg zijn maar die het moeilijk hebben een dikke pluim!!! Zover ben ik nog niet! Terwijl ik toch al heel lang bezig ben....pfffff Voor jullie een grote bos Ben nu zuurkoolstampot aan het maken. Appeltaart heb ik al in geen tijden gegeten! Wel graag met heel veel slagroom! Will??? Hoe is het nu?? Kom en kun je het hier nog vertellen?? Ik heb veel aan je gedacht vandaag! Was juist de hokken buiten winterklaar aan het maken en ik moest aan je denken omdat ik ook één van mijn schatjes ben verloren. Heb er nu een kaarsje bijgezet, ook voor jou, maar in de hoop dat het toch nog een beetje goed komt met jouw witte lieverd! Straks kom ik nog even piepen. Eet smakelijk voor een ieder! Toine? Doe jij in antiek?? Hmmm ik ga eens kijken wat ik nog heb. Maar dat betekent ook dat je het verkoopt toch? Heb je een website of doe je dat op een andere manier?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 IK ga ook aan het eten beginnen. Biefstukreepjes met chamgignonssaus en frietjes en sla. mmmmm iedereen smakelijk en misschien tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 nou dat mediteren van mij schiet ook lekker op, in slaap gevallen! nu wakker, en nog steeds onrustig, ondanks pammetje gelukkig zo werken, dan zal het wel zakken denk wat zijn jullie allemaal lekker aan het koken, jammer dat jullie niet in de buurt wonen eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Vanmiddag bezoek gehad en gelijk m'n oude bureau mee gegeven, dat wordt weer voor een goed doel gebruikt. en zo hoeven we niets weg te gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Ik ga zo ook even koken. Merk dat ik moe ben. Ik werk liever, dan dat ik solliciteer. Laten we het daar maar op houden. Morgen mag ik weer (werken). Mooie avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Topper hoe ga jij met je verdriet om? Waar blijf je daarmee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Ik kom even Smid feliciteren. We zijn hier tegelijk binnengekomen. Ik hoop dat het nog steeds goed met je gaat Smid. Ben weer weg,. Fijne avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Dag luitjes, Ik kom jullie even groeten! Ben niet zo schrijverig op dit moment, dus: tot de volgende keer hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Will??? hoe is het met je en met Bazma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Hoi allemaal, terug al een poosje van het werk, maar heb ondertussen even een moment voor mezelf gehad met 3 koppen koffie, daarna eten gemaakt en gegeten. Op mijn werk vandaag een spiertje in mijn rug verrekt denk ik want ik kwam op een gegeven moment niet meer omhoog na bukken, beetje raar gelopen de rest van de dag en ik geloof dat het nu al weer wat wegtrekt. Verder voel ik me als maltbier (lekker alcoholvrij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Will hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Originally posted by: bolletjeVanmiddag bezoek gehad en gelijk m'n oude bureau mee gegeven, dat wordt weer voor een goed doel gebruikt. en zo hoeven we niets weg te gooien.quote> Helemaal niets weg te gooien ??? kliko dus altijd leeg tegenwoordig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Topper, ik vind dat je KEIGOED bezig bent hoor:heart: Jootje, geweldig wat je hebt gedaan vandaag en hoe je je er doorheen geslagen hebt:heart: Geertje:present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Originally posted by: DieselHelemaal niets weg te gooien ??? kliko dus altijd leeg tegenwoordigquote> Ik denk Draak dat ik hem misschien 2x per jaar voor hoef te zetten. Want glas in de glasbak en lege blikjes neem ik mee voor iemand van de d.a. die oud ijzer spaart dus dan blijft er weinig over. Lekker hoor want wij betalen hier e14,-- voor een volle kliko:o:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Hoi Kirk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Bollie, staat je kerstboom al? VOor de gewone vuilnis hoef je toch hopelijk niet per kliko te betalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Ben er gewoon stil van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Of de kestboom al aan het optuigen. Ondersteboven aan het plafond, schijnt de nieuwste mode te zijn. En dan de kerstborrel ook ondersteboven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Nee hoor! Nog niks geen inkopen! Gewoon uitbuiken en lekker bankhangen. Dan lekker vroeg naar bed. Tsja, een ieder heeft hier een ander ritme he? Alvast slaap lekker voor een ieder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Hier de tweede avond zonder alcohol, ben nog wel in de supermarkt geweest en langs de flessen wijn gelopen, maar niet gekocht. Ik heb maar crodino meegenomen met een pak sinasappelsap, straks aan de thee. Ik heb geen wijn in huis, wel bier, bacardi, wodka enz. maar dat hoef ik niet. Raar toch? Ik vind het wel moeilijk, ben gewoon bang dat ik het niet volhou en dat is wat ik zo graag wil. Wat kan een mens toch krom denken. Vandaag een superfijne dag, ik bedoel helder in mijn hoofd, fijn wakker geworden, bijna geen trillende handen en toch zit ik de hele dag aan wijn te denken. En wat als een verjaardag heb, of met vriendinnen uitga vind ik het dan nog wel gezellig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden