bolletje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Josje ga a.u.b. niet weg lieverd ik heb nog een vraag aan je. Heb je een maatje? Zoniet dan wil ik graag maatje worden van je. Kan ik je een p.b. sturen? Wil mijn tel. graag aan je geven meis maar zorg dat je kontact blijft houden met iemand van het forum. Je kan gaan drinken maar blijf a.u.b. niet alleen. Stuur me een p.b.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Originally posted by: JosjeHa, kom even zeggen dat ik stop met stoppen en voorlopig niet op het forum kom. Misschien over een tijdje weer. Het kost me nu teveel, ik voel me depressief, heb nergens zin in, kom nergens toe. Het is echt niet beter nu dan het was. Ik ben er niet klaar voor nu. Wens jullie veel succes. Ik wil ook niet op het forum komen als ik weer ga drinken. Het ontbreekt me aan de motivatie, ik voel me niet gelukkig zo. Groet van Josjequote> allemaal redenen om juist wel op het forum te komen, lijkt me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Josje stoppen met stoppen is gewoon uitstel he dat weet je natuurlijk wel. Drank versterkt wat er toch al zit, dus je verhevigt je ellende alleen maar. Zie het als een ultieme kans zou ik zeggen, als je het nu redt red je het dus in alle omstandigheden. Nou ja, hele extreme, misschien niet, maar wie wel? Ik heb ook geen garanties, en ik ben ook tijdens een depressie gestopt. In eerste instantie werd alles erger en mijn omstandigheden waren verre van rooskleurig en zijn dat nog niet. Toch sta ik er nu zo veel sterker in dat ik ondanks die omstandigheden weer een stuk optimisme heb aangeboord waarvan ik dacht dat ik die al meer dan 20 jaar kwijt was. En ik denk dat jij zomaar veel sterker bent dan je nu contact mee hebt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Josje ook als je gaat minderen is dit forum er voor je. Sluit jezelf niet helemaal af, jij leert van ons maar wij leren ook van jou hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Hoi allemaal? Hoi Akelei, BB, Bol en Oscar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Hallo Ap. En erg druk gehad vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 redelijk druk Bol, beetje chaotisch en daar word ik zo moe van, en gisteren al de hele dag in een tuin gewerkt met dit weer weet je hoe rozig ik was `s avonds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Hallo allemaal, Jootje hier. Drukke werkdag achter de rug. Hoe gaat het allemaal met jullie. Met mij nog steeds prima Morgen voor controle naar huisarts. Ben nu precies twee weken gestopt en hij wil weten hoe het gaat en zo. Dus kan hem gerust stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Fijn om te horen dat het zo goed gaat Jootje en 2 weken zonder drank:present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Just the two of us Jo;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Iets spannends op tv? Iedereen al aan het zout strooien? Gewoon geen zin in mij? mag je ook zeggen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Josje, Veel kracht om het bij weinig te houden, gaat je lukken denk ik Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoIets spannends op tv?Iedereen al aan het zout strooien?Gewoon geen zin in mij? mag je ook zeggen hoorquote> Sorry , maar dochter kwam binnen en hebben even zitten kletsen.Haha. Ik vind het juist leuk om hier te kletsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 ik ga wel zo even opsporing verzocht kijken. Vind ik altijd leuk. En daarna lekker vroeg naar bed zodat ik fris bij de huisarts zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 fijne avond nog Jo en truste voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Ja albert jij ook fijne avond verder en weltrusten alvast. Misschien verschijn ik nog even maar ik denk van niet. Tot morgen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Josje, denk er eens over na. Alcohol dempt tijdelijk je gevoel en je valt 's avonds gelijk in slaap. Even weg van alles. Maar bedenk alsjeblieft hoe je wakker wordt, dat is altijd zo'n misselijk rotgevoel. Alle rottigheid wordt in 1 klap weer werkelijkheid en dan nog je lichaam dat maar half werkt en nog een keer de wetenschap dat de rotalcohol je nog steeds in zijn greep heeft. Voor mij is dit dag 3 droog! Ik vind het 's morgen een heerlijk gevoel die helderheid, mijn lijf dat niet meer onbetrouwbaar aanvoelt. Afgelopen nacht megaslecht geslapen. Ik was doodmoe maar kon niet slapen, lag te denken en te malen. Maar voelde me toch vandaag veel beter dan met een fles wijn achter de kiezen. En ik ben er nog lang, lang, lang niet. Maar ik wil hier wel voor vechten. Oh en ik heb momenten dan zinkt de moed me in de schoenen. Maar dan ga ik hier weer lezen en schrijf van me af. De alcohol heeft mij ook in zijn greep hoor maar ik ben nu op een punt dat ik tegen hem wil vechten. Blijf hier schrijven voor jezelf maar ook voor ons en laten we samen vechten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Jootje, wat doe jij het goed! Blijf je doorgaan met de Refusal? Je klinkt echt heel positief, daar kan ik me even aan optrekken. Heb jij 's avonds ook van die momenten? Het liefst kruip ik vroeg onder de wol want ik heb tijd over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Voor iedereen straks lekker slapen, ik ga een ommetje met mijn viervoeters, brrr de kou in en even frisse neus halen. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Ik ga ook langzamerhand naar bed fijne avond nog en truste voor straks:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Beste Marq, Wat ga je goed joh. Heerlijk om te horen. Dat er nog maar een lange tijd mag volgen van AdB! :moon: Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 @ Jootje, wat ben je goed bezig! Leuk om dat morgen aan je huisarts te kunnen vertellen! voor jou. @ AR: zet je me morgen weer op het dagpact a.u.b. Vandaag heb ik het droog gehouden. Het was heel moeilijk want ik ben deze week aan het collecteren voor de NSGK voor het gehandicapte kind en koud ..... Sommige mensen zitten gewoon binnen, ik zie ze zitten, en ze doen de deur niet open:angry: Toen ik thuiskwam was ik half bevroren. Maar, ik had voorzorgsmaatregelen genomen en kon vrijwel meteen eten. Gevaar geweken! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Dag frummers, Ik meld me weer af voor het dagpact: droog. Weer een dag gered. Welterusten allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Morgen 7 maanden droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Will hoe is het nu met je? Gaat het nog een beetje? Ik weet niet zo goed wat ik allemaal aan je moet vragen maar ben erg begaan met je. Zou zo graag heel veel tegen je willen zeggen om je er door heen te trekken maar ik weet niet wat en hoe. Jan wat ontzettend goed van je. Is het allemaal meegevallen achteraf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden