Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 november 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 154
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ha bol, ik ben hier de doos want ik heb er overheen gelezen:$ Gaat goed Bol, ik doe nu ook vrijwilligerswerk met ** en mogelijk zit er een betaalde baan in. Ben veel aan het solliciteren, heb ook de nodige gesprekken gehad, maar het is het niet. Het voelt niet goed om terug te gaan naar mijn oude vak. Ik heb steeds meer het gevoel dat ik mijn hart moet volgen en moet doen wat ik echt leuk vind, energie van krijg. Wel heel moeilijk, want hoe onzeker is het allemaal wel niet in deze tijd van crisis. En ik wil ook niet te lang een ww-uitkering. Dat voelt ook niet goed. Leuk dat je het vraagt:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Jos, je zou toch rondleidingen gaan geven in een dierentuin? Hoe is dat dan afgelopen? En ja, als je kan moet je je gevoel volgen. Ik vind het erg boeiend en leuk om met dieren om te gaan. Vooral hun lichaamstaal, wat vertellen ze , hoe moet je het vertalen, en vooral de liefde die je van dieren krijgt. Dat is zo geweldig.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, nee, geen rondleidingen maar voorlichting geven . Doe ik ook nog maar dat is alleen in de weekenden.

Wil ook nog wel gaan solliciteren bij de dierenbescherming, weet dat het niet gemakkelijk is, maar ja je weet maar nooit. Ben ook altijd bereid om een opleiding te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje
Had de huisarts haar niet verder moeten helpen dan?
Contact opnemen met de Brijder?
Haar doorverwijzen bv?quote>


Ik snap die HA wel idd wat Bol en Hannah ook zeggen en weet natuurlijk ook niet hoe goed hij Sha kent, maar Boll je hebt gelijk dat hij/zij ook wel wat aktiever een rol kunnen nemen hierin. Dit doet mij denken toen ik laatst bij mijn HA was en ik vroeg zo van nu ben ik gestopt en hoe en wat nu? moet ik nie bloedtest ergens opnieuw doen om te kijken naar de waarden van alvleesklier, maag of lever enzo? Hij nee hoor je ben gestopt en das dan mooi en wat wil je nu van mij, ga zo door. Ja daar sta je dan, nou wil ook wel ff weten hoe of wat.
Maar Sha als jij erzelf bovenop ga zitten komt het vast wel goed , sukses.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo en goedemiddag iedereen.

Gisteren DA geweest en het verdicht is :(

Ze is er nog steeds maar nu vrijdag gaat ze slapen. Heb afspraak met DA en dan rijden we naar een dierencrematorium voor verassing. Mijn beestje zal voor altijd bij me blijven :brokenheart:

Ik ben (probeer) al sinds gisterenmiddag afscheid te nemen en het valt me erg zwaar. De mensen die Bazma kenden komen allemaal nog langs om afscheid te nemen. Heb ook een smsje naar ex-stiefkids gestuurd, doch zonder resultaat. Ook dat valt me zwaar langs de ene kant, langs de andere kant weet ik genoeg nu :angry:

Zo, kwam er maar even tussendoor want moet me haasten, drukke dag vandaag en veel pc werk :D

Beksie :heart: ik heb je gelezen en ben erg blij je hier nog eens te zien. Ik kom dra nog wel in contact met je

Jij ook zenne fleurie :sun::heart:

Toedloeeee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi die Bor en alle anderen. Ben ongelooflijk druk. De 28e moet ik 3 weken mijn huis uit vanwege de renovatie. En dat wordt me een bende. Ik overzie het allemaal niet meer zo goed.

Gaat mijn koelkast ook nog eens kapot en heb geen geld voor een nieuwe. Buiten op het balkon mag ik niets neer zette want ze zijn alle voegen aan het vernieuwen. Zit een beetje in een dippetje.

Hoe is het met mijn lieve Bor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Draak al zou het alleen maar de bevestiging zijn van de H.A. dat je goed bezig bent, das vaak al heel veel waard. als het niet goed is met je krijg je het toch ook te horen?

Ja als ik wat dan ook wil laten onderzoeken hoef ik het maar te vragen en dan schrijft hij een verwijsbrief, dus ik heb een heel gemakkelijke huisarts.

Maar weet je, pas geleden hoorde ik op de teevee dat huisartsen heb beroep vaak alleen maar uit oefenen om het gevoel van macht te hebben over de gezondheid van een ander. Het gaat vaak niet om het echt helpen van mensen. Dat werd gezegd door een hoogleraar. Tja wat moet je er dan mee.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Shahire
Ik ben helaas terug zonder refusal van de HA
op aanraden van de Brijderstichting is het niet verstandig om dit (zomaar?) te geven
de kans bestaat dat je het dan niet slikt en alsnog wel gaat drinken, wat ik dus niet wil!!
hij zei dat je uiteindelijk zelf die knop om moet gooien (alsof ik dat niet wist!!)
enerzijds snap ik hem wel, ook vanwege het onder controle blijven met slikken daarvan?
misschien wil hij de Brijder wel niet in hun vaarwater zitten?
in ieder geval kwam ik behoorlijk met smoor in thuis

maar ik heb meteen contact opgenomen met de Brijderstichting en mijn situatie uitgelegd
dat ik gezien mijn thuissituatie nu dit als stok achter de deur nodig heb
en als het straks rustiger wordt het weer verder op eigen kracht wil doen
dat ik het nu wil voor de komende moeilijke momenten/tijd
meteen maar gezegd dat ik in Januari de online cursus heb gevolgd en wie mijn begeleider was
nu zit ik hun reactie af te wachten.........
heb eigenlijk nog steeds wel de smoor in.....
quote>


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiendag Hannah dat is toch een groot risico om met een halve sl. tabl. achter het stuur te kruipen. god zij dank is er niets gebeurd.

Kun je vandaag niet ff een paar uurtjes gaan slapen?

Aich. meis hier gaat het goed. We leven nog en zijn suppergezond, dus meer hebben we niet nodig met z'n 4tjes.

en met jou? Want ben je nu ff niet geweest? En waar ga je die paar weken nu dan wonen? Kunnen ze geen mooie vakantiereis geven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk wilde ik Shahire antwoorden. Ik heb ooit ook gevraagd om refusal ter ondersteuning en kreeg dit ook niet van de huisarts. De enige manier waarop ik het toen mocht gebruiken was als ik het bij hun 's morgens in kwam nemen waar ze bijstonden. Dat heb ik toen uiteindelijk ook maar gedaan.

Ik kan me voorstellen dat je de smoor in hebt Sha, maar blijf maar zeuren.

Je komt voor jezelf op en nu word je tegen gewerkt, raar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Wil wat ellendig dat je keus moest maken, hoopte nogwel... maargoed wel fijn dat er mensen toch nog langskomen dan. Ja maar dan idd mooi urntje voor haar uitzoeken en evt zijn er ook hangertjes voor aan een ketting, altijd bij je. Jij was tenslotte de veilige haven voor haar, zij en jij aan de ketting beide.

Sterkte maat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Prm ook veel sukses bij de TA want kiespijn is verschrikkelijk, ik voelde pas ook weer me afgebroken kies opspelen en toen dacht ik... oeps hoe moet ik dan spoelen en met wat?

Want naar de TA ga je pas alls je echt niet meer uit je ogen kan kijken van ellende he ;) Toch maar eens 1 opzoeken hier in de buurt, voor het geval dat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...