geertjegeert Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Ik weet niets van refusal; al of niet goed: het is jammer voor Shahire. Als je zo graag wil stoppen en echt een ondersteuning nodig hebt. Sterkte dus. Ik hoop voor jou op een goede afloop. Ga uitloggen want de zon lokt mij naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent Sha, voordat je zo'n beslissing neemt is er veel aan vooraf gegaan. Succes met de Brijder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Josje hoe is het met jou? Pas geleden had ik gevraagd hoe het nu met je vrijwilligerswerk is en misschien heb je geantwoord maar je weet ik ben een doos en lees soms over dingen heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Ha bol, ik ben hier de doos want ik heb er overheen gelezen:$ Gaat goed Bol, ik doe nu ook vrijwilligerswerk met ** en mogelijk zit er een betaalde baan in. Ben veel aan het solliciteren, heb ook de nodige gesprekken gehad, maar het is het niet. Het voelt niet goed om terug te gaan naar mijn oude vak. Ik heb steeds meer het gevoel dat ik mijn hart moet volgen en moet doen wat ik echt leuk vind, energie van krijg. Wel heel moeilijk, want hoe onzeker is het allemaal wel niet in deze tijd van crisis. En ik wil ook niet te lang een ww-uitkering. Dat voelt ook niet goed. Leuk dat je het vraagt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Morning Kirky. November hef mär dettig daag´n, met vaak onwies vol weend en reagenvlaag´n. Toch niet zo mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 He, Sha, 't klinkt gemakkelijk, ik weet het, maar: wees voorlopig ff je eigen refu! Als je gaat drinken voel je je later toch ook niet zo lekker, beetje vertraagde refu, zeg maar. Succes meid, be strong, hou 't zo droog als je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Maar Jos, je zou toch rondleidingen gaan geven in een dierentuin? Hoe is dat dan afgelopen? En ja, als je kan moet je je gevoel volgen. Ik vind het erg boeiend en leuk om met dieren om te gaan. Vooral hun lichaamstaal, wat vertellen ze , hoe moet je het vertalen, en vooral de liefde die je van dieren krijgt. Dat is zo geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Nee, nee, geen rondleidingen maar voorlichting geven . Doe ik ook nog maar dat is alleen in de weekenden. Wil ook nog wel gaan solliciteren bij de dierenbescherming, weet dat het niet gemakkelijk is, maar ja je weet maar nooit. Ben ook altijd bereid om een opleiding te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Originally posted by: bolletjeIk hoop het ook Draak. O trouwens goeie morgen kanjer.quote> Jij goeimiddag lieffie, knuzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Top MarQ, hele prestatie joh, voor ik daar ooit aankom is het al dik lente ofzo, dus lijkt nu heel ver ;-) Maar goei hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Originally posted by: borretjeHad de huisarts haar niet verder moeten helpen dan?Contact opnemen met de Brijder?Haar doorverwijzen bv?quote> Ik snap die HA wel idd wat Bol en Hannah ook zeggen en weet natuurlijk ook niet hoe goed hij Sha kent, maar Boll je hebt gelijk dat hij/zij ook wel wat aktiever een rol kunnen nemen hierin. Dit doet mij denken toen ik laatst bij mijn HA was en ik vroeg zo van nu ben ik gestopt en hoe en wat nu? moet ik nie bloedtest ergens opnieuw doen om te kijken naar de waarden van alvleesklier, maag of lever enzo? Hij nee hoor je ben gestopt en das dan mooi en wat wil je nu van mij, ga zo door. Ja daar sta je dan, nou wil ook wel ff weten hoe of wat.Maar Sha als jij erzelf bovenop ga zitten komt het vast wel goed , sukses. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Hallo en goedemiddag iedereen. Gisteren DA geweest en het verdicht is Ze is er nog steeds maar nu vrijdag gaat ze slapen. Heb afspraak met DA en dan rijden we naar een dierencrematorium voor verassing. Mijn beestje zal voor altijd bij me blijven Ik ben (probeer) al sinds gisterenmiddag afscheid te nemen en het valt me erg zwaar. De mensen die Bazma kenden komen allemaal nog langs om afscheid te nemen. Heb ook een smsje naar ex-stiefkids gestuurd, doch zonder resultaat. Ook dat valt me zwaar langs de ene kant, langs de andere kant weet ik genoeg nu Zo, kwam er maar even tussendoor want moet me haasten, drukke dag vandaag en veel pc werk Beksie ik heb je gelezen en ben erg blij je hier nog eens te zien. Ik kom dra nog wel in contact met je Jij ook zenne fleurie Toedloeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Hoi die Bor en alle anderen. Ben ongelooflijk druk. De 28e moet ik 3 weken mijn huis uit vanwege de renovatie. En dat wordt me een bende. Ik overzie het allemaal niet meer zo goed. Gaat mijn koelkast ook nog eens kapot en heb geen geld voor een nieuwe. Buiten op het balkon mag ik niets neer zette want ze zijn alle voegen aan het vernieuwen. Zit een beetje in een dippetje. Hoe is het met mijn lieve Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Nee zeker niet te dichtbij he Jos, zo stuk stront in je nek dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Draak al zou het alleen maar de bevestiging zijn van de H.A. dat je goed bezig bent, das vaak al heel veel waard. als het niet goed is met je krijg je het toch ook te horen? Ja als ik wat dan ook wil laten onderzoeken hoef ik het maar te vragen en dan schrijft hij een verwijsbrief, dus ik heb een heel gemakkelijke huisarts. Maar weet je, pas geleden hoorde ik op de teevee dat huisartsen heb beroep vaak alleen maar uit oefenen om het gevoel van macht te hebben over de gezondheid van een ander. Het gaat vaak niet om het echt helpen van mensen. Dat werd gezegd door een hoogleraar. Tja wat moet je er dan mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Originally posted by: ShahireIk ben helaas terug zonder refusal van de HAop aanraden van de Brijderstichting is het niet verstandig om dit (zomaar?) te gevende kans bestaat dat je het dan niet slikt en alsnog wel gaat drinken, wat ik dus niet wil!!hij zei dat je uiteindelijk zelf die knop om moet gooien (alsof ik dat niet wist!!)enerzijds snap ik hem wel, ook vanwege het onder controle blijven met slikken daarvan?misschien wil hij de Brijder wel niet in hun vaarwater zitten?in ieder geval kwam ik behoorlijk met smoor in thuismaar ik heb meteen contact opgenomen met de Brijderstichting en mijn situatie uitgelegddat ik gezien mijn thuissituatie nu dit als stok achter de deur nodig heben als het straks rustiger wordt het weer verder op eigen kracht wil doendat ik het nu wil voor de komende moeilijke momenten/tijdmeteen maar gezegd dat ik in Januari de online cursus heb gevolgd en wie mijn begeleider wasnu zit ik hun reactie af te wachten.........heb eigenlijk nog steeds wel de smoor in.....quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 sorry mensen, verkeerde knop gedrukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 LOL Kirky, hoop dan dat diegene hem ook eerst van de pols gedaan heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Goeiendag Hannah dat is toch een groot risico om met een halve sl. tabl. achter het stuur te kruipen. god zij dank is er niets gebeurd. Kun je vandaag niet ff een paar uurtjes gaan slapen? Aich. meis hier gaat het goed. We leven nog en zijn suppergezond, dus meer hebben we niet nodig met z'n 4tjes. en met jou? Want ben je nu ff niet geweest? En waar ga je die paar weken nu dan wonen? Kunnen ze geen mooie vakantiereis geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Eigenlijk wilde ik Shahire antwoorden. Ik heb ooit ook gevraagd om refusal ter ondersteuning en kreeg dit ook niet van de huisarts. De enige manier waarop ik het toen mocht gebruiken was als ik het bij hun 's morgens in kwam nemen waar ze bijstonden. Dat heb ik toen uiteindelijk ook maar gedaan. Ik kan me voorstellen dat je de smoor in hebt Sha, maar blijf maar zeuren. Je komt voor jezelf op en nu word je tegen gewerkt, raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Ach Wil wat ellendig dat je keus moest maken, hoopte nogwel... maargoed wel fijn dat er mensen toch nog langskomen dan. Ja maar dan idd mooi urntje voor haar uitzoeken en evt zijn er ook hangertjes voor aan een ketting, altijd bij je. Jij was tenslotte de veilige haven voor haar, zij en jij aan de ketting beide. Sterkte maat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Heel veel sterkte Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Tjah de 1e HA is zeker de andere niet, maar in geval van Sha zeker had diegene aktiever wat moeten doen en anders opzoek naar een andere ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Nou Prm ook veel sukses bij de TA want kiespijn is verschrikkelijk, ik voelde pas ook weer me afgebroken kies opspelen en toen dacht ik... oeps hoe moet ik dan spoelen en met wat? Want naar de TA ga je pas alls je echt niet meer uit je ogen kan kijken van ellende he Toch maar eens 1 opzoeken hier in de buurt, voor het geval dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Tjah Bol met die HA sen is het ook zo dat mensen denk steeds meer op internet zoeken en dus dat ze soms daar ook wel gek van kunnen worden, aan de andere kant kan het voor hun juist ook weer prettig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden