AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Borretje, heel geen dank, dat jij er weer door bent is voor mij meer dank je wel dan jij ooit benoemen kan Zoals ik al zei ik ben er voor je:heart: En wat geweldig dat je morgen naar je zoon gaat, geniet er van. Alvast gefeliciteerd voor hem en voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Vooruit een:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Gremlin, de duvel, één pot nat is het. Ze willen dat je afdwaalt. De beuk d'r in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Kijk dat is de Borrie waar ik respect voor heb. Die de trek vandaag weer de kop in heeft gedrukt. Een gouden pluim meisie want dat verdien je. ik hoop dat het vechten minder gaat worden maar dat zal wel, dat werkt bij iedereen zo. Wat fijn dat je morgen je ventje weer ziet en je kan hem recht in z'n ogen aankijken meid, zonder een duffe kop of kater. Een heldere moeder die er voor haar kind kan zijn. :sun: :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmo Originally posted by: rapilosGa even met m'n voeten in een voetenbad zitten.Slaap ik lekker straksquote> Niet je voetenbad in bed Rapilos;)quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 *Ineens voel ik me hier niet meer op m"n gemakje..zeg maar..* Vertel, wat scheelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Nee Albert, geen voetenbad in bed. Wel een kruik zo meteen, lekker warm. Bor alvast gefeliciteerd met je zoon, hoop dat het een leuke dag wordt voor jullie. Beste mensen, Ik ga weer afsluiten Leuk, weer eens met jullie "gesproken"te hebben. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Rapi de vijver was inderdaad vanochtend bevroren, ook de kleine vijver. Er zat een visje in het ijs. Die heb ik heel gauw losgemaakt maar z'n staart was er helemaal vanaf. Tja wat moet je dan in zo'n geval, dus maar binnen gezet in de binnenvijver maar vanavond lag hij toch met z'n buik omhoog. Jammer maar zo gaat het nu eenmaal in de natuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Lieve Bor, Ik las dat je het moeilijk had vandaag. Je bent er weer goed doorheen gekomen. Morgen broodnuchter naar de verjaardag van je zoon. Wat fijn voor jullie dat je elkaar morgen kunt zien, ook al moet je daarna weer naar huis. Hij zal het ook fantastisch vinden dat je het zo goed volhoudt. Zet door hoor! Een dikke knuffel, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Truste Rapilos:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Hallo AR, Gisteren had ik je gevraagd of je met op het dagpact wilde zetten, maar je was al uitgelogd. Wil je het morgen voor me doen, als je het dagpact start. We zijn er nu zo aan gewend dat jÃj dat steeds doet! We houden het weer droog. Groetjes, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Oh Jakkie Bol, Wat zielig, een vis zonder staart, dan kan hij natuurlijk zijn roer niet recht houden. Dat overleeft hij natuurlijk nooit. Gisteren 3 trossen tomaten van mijn tomatenplant gehaald. Nog wel groen, maar ze worden binnen hopelijk wel rood. Heb ze volgens mij net op tijd binnengehaald, want ze kunnen niet tegen vorst denk ik. Oh ja, ik ging naar bed he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Je hoeft je niet te schamen hoor Bor, wees gewoon wie je bent, dat is waardevol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Lytse, door de weeks alleen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Ja AR, van maandag t/m donderdag. Het gaat nog steeds goed, zelfs als mijn man op woensdag en donderdag wel een glas drinkt! Alweer bedankt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Ik doe het voor je hoor Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Ik snap het ook niet hoor Kirky. Als zij het maar snappen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Schaam soms ook Borretje, dat is een goed teken. Het leven is een leerschool. Ik sta dan wel droog, maar er valt veel te vijlen en te schaven. Nog steeds herstelwerk te verichten. Verloren tijd goed maken. Misschien niet echt verloren, want ook wat levenswijsheid opgedaan. Vooral hoe het niet moet! Veel te repareren zeg maar. En dat op mijn leeftijd. soothe, ga je schamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Ik begrijp het ook niet. Wat in mij opkomt "aller ogen zijn gericht op kwatta" dat kan soms best lastig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Lieve frummers, Ik meld me af voor vandaag. (droog). Bedankt AR voor morgen. Bor, morgen een gezellige tijd met je zoon. Verder voor iedereen het allerbeste en welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 truste Lytse:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Truste Lytse, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Ja Bor eigenlijk vechten we dan wel, welles nietes, wikken en wegen, als ik?, nou dan...., maar als ik niet? Vechten in je hoofd is het en weet je? daar word je zoooo moe van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Originally posted by: borretjeLaat maar.Ik vraag naar de bekende weg.quote> Hamelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Ik heb eerlijk gezegd al een tijdje geen trek ervaren. In die zin dat het mij obsessief afleidde. Wat ik deed is gewoon laten gaan, het is even niet anders. Ik had dat geleerd in Afrika. Toen had ik eens geen water. Nou ja, geen drinkwater. Er stonden grote modderige plassen op de weg. Maar als ik die zou drinken zou ik doodziek worden en ik moest nog 25 km door die modder fietsen naar een dorp. Waar ik hoopte weer bronwater te kunnen kopen. Het enige verstandige wat ik moest doen is doorgaan en me er bij neerleggen. En die dorst was echt heftig. Ik kreeg er hele heftige koorts van. Oververhitting. En toen ik daar in dat dorp kwam heb ik veel te snel water gedronken. Dom dom. En toen was het bier daar ook nog eens op. Ook daar moest ik me bij neerleggen. Wat er niet is kan je ook niet kopen. Zomaar een zijsprongetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden