Shahire Geplaatst 16 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Tina, wat fijn als je straks weer zelf de snelweg op gaat ik heb alles behalve zelfvertrouwen in een auto dus doe alles maar gewoon op de fiets wel vervelend dat je vanmiddag een vervelende confrontatie hebt gehad hoop dat je het snel naast je neer kunt leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 tina herken dat zo goed en dan gaat dat snachts verder, al wil ik het niet me hersenen gaan gewoon door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 sha..kom je de volgende keer op de fiets naar mijn dan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Snoep en Sha, Ja, de mallemolen draait hier ook op volle toeren hoor! Ik kan wel makkelijk zeggen ik leg het naast me neer, was het maar zo eenvoudig. Maar goed, wat is dat is. Aanvaarden, soms niet makkelijk, wel noodzakelijk. Aldoende word ik toch nog eens een grote meid. En oefening baart kunst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Nee Snoep, de volgende keer kom ik gewoon weer met de NS die altijd zo vlekkeloos rijdt (???) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 nee... doe nou eens sportief en pakt de fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Haddock, ik weet niet of je vandaag nog leest maar ik heb erg veel aan je zin: 'wees voorlopig ff je eigen refu!' Ik had vanmiddag enorme zin om te gaan drinken uit mijn werk kids beide weg dus waarom niet even in een roes alle sores gewoon even vergeten... ja even, morgen is het dan alleen nog sterker terug maar die zin van jou heb ik sinds gisteren goed onthouden en goed tot me genomen toen ik naar huis fietste vanmiddag Dank je Had voor deze zin, ik heb er erg veel aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Snoep, geef jij eerst het goede voorbeeld zo en nu eerst de dag van me afdouchen je krijgt wat bacillen tegen je aan op zo'n dag veel en veeeeeeeel meer als op mijn oude afdeling dus fris zo vast het ponnetje in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Hannah, ook hier één doffe ellende met de kabels. Glasvezel heb ik al. Een nieuwe TV en nu interactief. Sindsdien heb ik een groen beeld, tenminste meestal. Zelf krijg ik het niet opgelost. Helaas. Maandag komt er een monteur. Ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Goeie avond lieve mensen. Vandaag best wel lekker gewerkt. Er zijn weer 2 mensen bij ons vertrokken en normaal gesproken zou ik dan hun taak vandaag over genomen hebben. In ieder geval m'n best gedaan zou hebben om vandaag in te vallen, maar de Bol heeft dat dus niet gedaan. Mij lekker bij m'n eigen werk gehouden en voel me nu niet moe. het is maar goed dat er veel vrijwilligers zich aanmelden anders hadden we niemand meer. Iedereen vertrekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Tinus hoe zit dat nou eigenlijk met die glasvelzel? Heb je dan helemaal geen kabels meer in huis als alleen de stroom, ook geen tel. kabel? Ik snap er nog steeds helemaal geen moer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Albertina, probeer eens een andere scart kabel. Zittie er goed in? Keer hem eens om, of zo. Druk hem er goed vast in. Is het weg, als je de TV aanraakt? Geen zware speakers ernaast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 De nota volgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Bol, ik heb nu alles via één kastje, dus, telefoon, internet en tv. De glasvezel heeft te maken met de provider, in sommige wijken of steden is er al glasvezel, in andere nog niet. De glasvezel heeft te maken met de ontvangst de nieuwe technieken worden steeds geavanceerder en daardoor steeds gevoeliger voor storingen. Vandaar dat het belangrijk is dat er glasvezelkabels liggen, die schijnen voor een betere ontvangst te zorgen. Meer weet ik je er ook niet over uit te leggen. Ik begrijp het zelf nog amper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Originally posted by: SootheDe nota volgt.quote> Soothe,dat alles heb ik al nagelopen en bekekenen is niet het geval.Scart verwisseld, dure andere kabels gekocht.Alles staat volgens de normen en adviezen.Nu is het aan oggiZ.Ik heb mijn best gedaan.Maar bedankt voor je lieve advies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 O juist ja Tinus, dat is voor mij belangrijk, dat alles vanuit één kastje geregeld wordt. ik heb me ook opgegeven voor glasvezel en ze zijn hier in het dorp volop bezig die te leggen. Voor mij is het heel belangrijk dat ik al die kabels uit de kamer kwijt ben want dat is geen porum. Ik hoef dan ook niet bang te zijn dat ik een geroosterde papegaai vind als ik een dag ben wezen werken. Dank voor je uitleg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 niet betalen Soothes nota hoor Tina eerst zien dat ie het doet of Soothe vóór maandag bestellen:D ja ja ik weet, niet stoken in een goeie virtuele relatie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Originally posted by: borretjePact: Geertje Josje Bor WillJessyALBERT:DEven aansluiten dan lieve mensen;)quote> Hoi allemaal, ik ben vanmorgen wat vergeten geloof ik.Nou bij deze dan hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Nu ga ik even eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Eten....nu je het zegt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Pannenkoeken Pasta Salade Uitsmijter Omelet Soep met brood Brood met hartig beleg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Originally posted by: borretjeKee, thnx..quote> Hee mag ik misschien wat tijd om te typen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Zat er nog geen idee bij dan Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 bedoel je trek? Ga dan als de sodemieter even wat eten maakt niet uit wat en ga thee maken of zoiets EN blijf tiepen met mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden