bolletje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Ja tuurlijk geld dat voor ons allemaal Borrie maar ik heb toch heel vaak gedacht bij het lezen van jouw berichten, man man wat is het allemaal moeilijk. Zou ik het trekken, als ik in dezelfde situatie zou zitten? Ik denk het niet. Nee meis je doet het nu ontzettend goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Goedemorgen frummers! Jan van harte gefeliciteed met je 7 maanden en Josje, wat fijn om je hier weer te lezen, ik snapte je berichtje gister volkomen hoor, zelf ook zo vaak gehad, en ik vindt het nog netjes dat je het bij 3 glazen hebt kunnen houden, en wiet ja dat rook ik niet, N rookte het wel, en al zo lang, dat hij zei dat het hem niets meer deed, maar ik zag het altijd als ie gerookt had, en hij loog er veel om, wel fijn dat jij daar met je vriend over kunt praten, wel extra knap van jou om clean te blijven als er iemand in je omgeving zich wel verdooft, echt super van je, en ik zag je vandaag bij het dagpact, chapeau ik moet werken, de lange woensdag geen zin fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 goeiemorgen frummers een prachtige dag staat ons te wachten met heel veel zon; wel lekker warm aankleden als je er van gaat genieten, ik heb mn wekelijkse fietsdag weer eens mooi uitgekiend:) ff bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Goedemorgen, Josje, goed dat je toch hier blijft, meteen opgeven is geen optie! Geef het stoppen een kans, het is de moeite meer dan waard. Ik zeg niet dat het walhallala is maar het wordt beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Deze zag tekst ik gister ergens hangen: Dear Alcohol, we had a deal where you would make me funnier, smarter and a better dancer...... I saw the video. We need to talk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Goedemorgen Pokkekoud!! Jan, van harte met je 7 maanden :heart: :present: Er zijn er nog een paar die felicitaties verdienen! Bij deze :heart: :present: voor de rest alles ok hier. Ongeveer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Originally posted by: albertinaDeze zag tekst ik gister ergens hangen:Dear Alcohol,we had a deal where you wouldmake me funnier, smarter and abetter dancer......I saw the video.We need to talk.....quote> :D :D :DHihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Moet er weer vandoor.. Druk druk druk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Dag Fleurtje, voor jou ook een. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Mensen ik ben zo weer weg. Tot vanavond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Me2 bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Goedemorgen lieve frummers. Felies Jan, top van je Mag ik iedereen alvast bedanken voor de lieve pb aangaande het komende afscheid van Bazma ? Het is zo hartverwarmend, enorm. Wat een liefde komt er toch soms uit dit forum !!! Ik doe mee met het dagpact van vandaag en drink dus niet ! Maandag na het slechte nieuws echter had ik weer prijs. Niet geslapen, temesta en de rest kennen jullie wellicht. Het zou niet mogen, het mag geen reden zijn maar het gebeurde gewoon. Werd 's morgens wakker in mijn bed met een groot zwart gat van de avond er voor. Mijn vriendin vangt alles zo goed en kwaad mogelijk op, maar ze heeft het er ook heel moeilijk mee. Mijn verdriet overheerst gewoon al de rest en het lijkt wel of ik een groot zwart gat in mijn borst heb. Vrijdagavond blijf ik bij haar overnachten, alleen al maar uit voorzorg. Ook dan kom ik van de nacht, en ook dan zal ik waarschijnlijk niks hebben geslapen 's morgens. Hele kwade periode voor mij !! Komt nog bij dat ik morgen met mijn vader naar de kliniek ga om een pet-scan e.d. te laten uitvoeren voor zijn blaas. Ook hier stilletjes hopen dat het allemaal gaat meevallen Ik weet zelfs niet goed wat schrijven nu, voel alleen die leegte binnenin. Het ga jullie goed, ik ben op het werk en zal af en toe wel ff binnenvallen. Veel moed kalmte en wijsheid voor iedereen die het kan gebruiken. Ook dit gaat over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Dank Akelei, moet er even vandoor.......de kou in brrrrr !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Hoi, Berekoud maar het zonnetje schijnt. @ Jan, je gaat uitstekend kerel. Wie had dat gedacht. Ik zie je nog binnenkomen en kijk een wonder geschiedde. Jan, ga zo voort. Je doet het goed. Niets is het waard de eerste te nemen. Loskoppelen blijft het motto. Er is altijd wel iets, of niets. Jan, ouwe toppert. Groet allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Goeiemorgen allemaal! Josje, fijn je hier te lezen. We glijden allemaal weleens uit, maar daarna toch opstaan (en soms heb je je mega zeer gedaan) en weer doorgaan. Een nieuwe dag met een schone lei meid! Jan wat supergoed. Je mag zo heel erg trots op jezelf zijn. Geertje, pluim voor jezelf, je bent goed op weg. Will heel veel sterkte. Jouw Bazma had zich geen beter thuis kunnen wensen, maar daar gaat het niet om. Je wilt haar niet missen. Ze laat zo'n leeg achter als ze er niet meer is. Ik sluit me aan bij het dagpact, ik ga voor dag 4 zonder alcohol. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Jan, van harte!!! Een topper van een stopper. Ga stillekes zo voort. . En nu ben ik weg, rijles. Hahahaha, ik moet er zelf om lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Jessey welkom, Je bent er al even en ik heb je profieltje gelezen. Soms ben ik met andere dingen bezig. Beetje los van alles. De vierde dag moet lukken Jessey. Je gaat goed, hou vast. En nu actie. Poedelen en de zon in. Groet. P.S Jessey=Jessy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Hartelijk gefeliciteerd Jan met je 7 mnd. Je gaat mij aardig achterna :present::present::present::present::present: Hartelijk gefeliciteerd Tinkerbelle met je moeilijke eerste week! :present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Het ga je goed, Will... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Hoi Will, Nou will heel erg jammer! We kennen elkaar niet zo goed maar je ging zo goed! En zoiets gebeurd niet gewoon! Je kunt het en dat weet je! Doe het dan ook! Je wilt toch een fijn en goed leven voor jezelf? Sterkte toegewenst Liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Hoi Josje, Jammer! Liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Bedankt Myriam, ik weet het hoor. Het is allemaal geen excuus en niemand (ik vooral) heeft er iets aan, buiten het feit dat ik er minder aan hoef te denken. Borrie Niwi, zoals borrie al eerder zei........zwemmen dus !!! Jessy, klopt hoor en van die leegte heb ik nog het meeste schrik eigenlijk. Ik wou hebben dat ik al enkele weken verder was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 The Great White Old Lady Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Komt wel goed Willeke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden