Spring naar bijdragen

Woensdag 16 november 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen frummers!

Jan van harte gefeliciteed met je 7 maanden :musicnote:

en Josje, wat fijn om je hier weer te lezen, ik snapte je berichtje gister volkomen hoor, zelf ook zo vaak gehad, en ik vindt het nog netjes dat je het bij 3 glazen hebt kunnen houden, en wiet ja dat rook ik niet, N rookte het wel, en al zo lang, dat hij zei dat het hem niets meer deed, maar ik zag het altijd als ie gerookt had, en hij loog er veel om, wel fijn dat jij daar met je vriend over kunt praten, wel extra knap van jou om clean te blijven als er iemand in je omgeving zich wel verdooft, echt super van je, en ik zag je vandaag bij het dagpact, chapeau :present:

ik moet werken, de lange woensdag :( geen zin

fijne dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve frummers.

Felies Jan, top van je :present:

Mag ik iedereen alvast bedanken voor de lieve pb aangaande het komende afscheid van Bazma ? Het is zo hartverwarmend, enorm. Wat een liefde komt er toch soms uit dit forum !!!

Ik doe mee met het dagpact van vandaag en drink dus niet !

Maandag na het slechte nieuws echter had ik weer prijs. Niet geslapen, temesta en de rest kennen jullie wellicht. Het zou niet mogen, het mag geen reden zijn maar het gebeurde gewoon. Werd 's morgens wakker in mijn bed met een groot zwart gat van de avond er voor. Mijn vriendin vangt alles zo goed en kwaad mogelijk op, maar ze heeft het er ook heel moeilijk mee. Mijn verdriet overheerst gewoon al de rest en het lijkt wel of ik een groot zwart gat in mijn borst heb. Vrijdagavond blijf ik bij haar overnachten, alleen al maar uit voorzorg. Ook dan kom ik van de nacht, en ook dan zal ik waarschijnlijk niks hebben geslapen 's morgens. Hele kwade periode voor mij !!

Komt nog bij dat ik morgen met mijn vader naar de kliniek ga om een pet-scan e.d. te laten uitvoeren voor zijn blaas. Ook hier stilletjes hopen dat het allemaal gaat meevallen :huh:

Ik weet zelfs niet goed wat schrijven nu, voel alleen die leegte binnenin.

Het ga jullie goed, ik ben op het werk en zal af en toe wel ff binnenvallen.

Veel moed kalmte en wijsheid voor iedereen die het kan gebruiken.

Ook dit gaat over ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, Berekoud maar het zonnetje schijnt.:rose:

@ Jan, je gaat uitstekend kerel.

Wie had dat gedacht. Ik zie je nog binnenkomen en kijk

een wonder geschiedde.

Jan, ga zo voort.

Je doet het goed.

Niets is het waard de eerste te nemen.

Loskoppelen blijft het motto.

Er is altijd wel iets, of niets.

Jan, ouwe toppert.:)

Groet allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

Josje, fijn je hier te lezen. We glijden allemaal weleens uit, maar daarna toch opstaan (en soms heb je je mega zeer gedaan) en weer doorgaan. Een nieuwe dag met een schone lei meid!

Jan wat supergoed. Je mag zo heel erg trots op jezelf zijn. Geertje, pluim voor jezelf, je bent goed op weg.

Will heel veel sterkte. Jouw Bazma had zich geen beter thuis kunnen wensen, maar daar gaat het niet om. Je wilt haar niet missen. Ze laat zo'n leeg achter als ze er niet meer is.

Ik sluit me aan bij het dagpact, ik ga voor dag 4 zonder alcohol.

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Myriam, ik weet het hoor. Het is allemaal geen excuus en niemand (ik vooral) heeft er iets aan, buiten het feit dat ik er minder aan hoef te denken.

Borrie :heart:

Niwi, zoals borrie al eerder zei........zwemmen dus !!!

Jessy, klopt hoor en van die leegte heb ik nog het meeste schrik eigenlijk.

Ik wou hebben dat ik al enkele weken verder was :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...