Spring naar bijdragen

Donderdag 17 november


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Shahire
Bor vroeg naar Toine
ik weet wel dat hij de laatste keer op zijn vingers is 'getikt'
dus misschien een onverwachts vakantiereisje hier gewonnen?!quote>


Misschien moet hij de volgende keer wat meer nadenken dan als hij iets schrijft. Dit is toch iedere keer weer vervelend, als het inderdaad zo is want het forum is voor hem ook erg belangrijk.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ff zeuren hoor (sorry)

krijg vanmiddag weer allemaal smsjes van N , en ik merk dat ik me daar toch door laat opfokken, eerst was het een vraag, neem ik nog de moeite om te antwoorden tijdens m'n werk, alleen maar opgefokte berichten terug, maar ik moet het bij hem laten...:angry:

zennn....

gelukkig mag ik vanavond werken,

wel een goede les in geduld, en niet gaan drinken, me niet laten opfokken blablabla

ga werken

allemaal een hele fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tante Bol er zijn altijd betere dagen maar deze kom ik wel weer droog door

even mijn eigen refusalletje spelen

als ik dat nu iedere dag tegen mezelf zou zeggen :huh:

zou ik haast denken het niet meer nodig te hebben

nee hoor, ik ga er voorlopig nog wel voor want ik was vanmorgen blij dat ik vandaag niet naar de supermarkt hoefde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond allemaal,

Weer een dag droog in de pocket, ik word er helemaal gelukkig van. Wel een zere mond, maar ja, beter dan aan de wijn toch?

Was wel vergezocht hoor, om dat op afkick te gooien, maar dan wist ik waar het vandaan kwam. Antibioticakuur van 14 dagen,

baal ik wel van, weer troep in mijn lijf. Ik kan het natuurlijk ook positief bekijken, normaal dronk ik met antibiotica gewoon door,

dat was dus dubbelop.

Ik heb morgen borrelavondje in de stad met vriendin afgezegd. Ik ga het niet doen, ik wil niet in de verleiding komen. Nog 2

dagen en dan heb een week niet gedronken! Dat is de laatste jaren niet (schaam) voorgekomen.

Waar zitten de smiley's eigenlijk? Ik kan ze nergens vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Bolletje, ja nou snap ik het.

Ja, mijn dochter is helemaal enthousiast, zo lief. Ze zegt ook: Mam, vandaag de 5e dag. Morgen weer hoor.

En weet je, ik heb nu veel meer tijd, ben veel gezelliger, dus ze kwebbelt de oren van mijn hoofd. Ik heb er wel en rotgevoel

over dat ik dat zo lang heb genegeerd eigenlijk. Mezelf "voor heb laten gaan". Dat kan ik niet meer inhalen, niet meer goedmaken.

Maar ik ga vanaf nu er voor haar zijn, ik moet haar steun zijn, haar uitlaatklep. Daar werk ik nu ook hard aan en dat geeft me echt

een goed gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...