Shahire Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Jaap, dat zou inderdaad een hele ommezwaai voor jou zijn geweest lijkt mij ook niet niks om daar werk te moeten uitvoeren was het voor een jeugdgevangenis of voor volwassenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Dat was voor de echte zware jongens. Maar goed het blijven mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Nou hier is het al helemaal kerst hoor, en m'n huis ziet er knus uit. Ja ik kan het maar gedaan hebben want je weet nooit hoe druk het op de d.a. wordt. bovendien wil ik deze tijd proberen om te genieten en niet weg te zakken in een dip. Gevaarlijk voor mensen die alleen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Nu nog een dik pak sneeuw en dan ben ik ook klaar met mijn kerstversiering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Ik ga vanavond maar eens het eten verzorgen. Dus even naar de winkel en dan lekker koken in mijn keuken. Ik zou er honger van krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Jopie, wat weet je dat weer mooi te beschrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Ach Jaap, ik weet niet wat je nu doet maar mij had dat een hele leuke baan geleken, hoop dat je toch je huidige baan best bevalt. Maar uitkijken naar iets anders kan geen kwaad tenslotte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Lenie wat leuk joh en "tante Leen" klinkt heel erg leuk Gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Bor vroeg naar Toine ik weet wel dat hij de laatste keer op zijn vingers is 'getikt' dus misschien een onverwachts vakantiereisje hier gewonnen?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Lenie, ik feliciteer je pas als de baby is geboren en je daadwerkelijk tante bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Originally posted by: ShahireBor vroeg naar Toineik weet wel dat hij de laatste keer op zijn vingers is 'getikt'dus misschien een onverwachts vakantiereisje hier gewonnen?!quote> Misschien moet hij de volgende keer wat meer nadenken dan als hij iets schrijft. Dit is toch iedere keer weer vervelend, als het inderdaad zo is want het forum is voor hem ook erg belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Ja tante Bol maar soms schrijf je wel eens iets in de hitte van de strijd of omdat je geen erg in een woord hebt. Ook hij heeft het forum nodig, maar misschien is gewoon zijn pc gecrashed dat kan natuurlijk ook. We zullen het pas weer weten als hij hier is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Och ja Sha. we zien wel meid. Hoe is het vandaag met jou gegaan? heb je het een beetje naar je zin gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 ff zeuren hoor (sorry) krijg vanmiddag weer allemaal smsjes van N , en ik merk dat ik me daar toch door laat opfokken, eerst was het een vraag, neem ik nog de moeite om te antwoorden tijdens m'n werk, alleen maar opgefokte berichten terug, maar ik moet het bij hem laten... zennn.... gelukkig mag ik vanavond werken, wel een goede les in geduld, en niet gaan drinken, me niet laten opfokken blablabla ga werken allemaal een hele fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Tante Bol er zijn altijd betere dagen maar deze kom ik wel weer droog door even mijn eigen refusalletje spelen als ik dat nu iedere dag tegen mezelf zou zeggen zou ik haast denken het niet meer nodig te hebben nee hoor, ik ga er voorlopig nog wel voor want ik was vanmorgen blij dat ik vandaag niet naar de supermarkt hoefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Gaby, op vragen kun je antwoord geven op berichten (mededelingen) kun je niets mee, inderdaad bij hem laten ook beter voor jou werkse voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 goede avond allemaal, Jopie dank voor je verhaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Gabs N kan jou blijkbaar nog niet loslaten jij hem wel:heart: ff die mob. maar eens een dagje thuislaten of op uitstand. Je hoeft hem niet te lezen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Stil is het hier! Wil alleen maar even welterusten zeggen voor straks. Bij deze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Avond allemaal, Weer een dag droog in de pocket, ik word er helemaal gelukkig van. Wel een zere mond, maar ja, beter dan aan de wijn toch? Was wel vergezocht hoor, om dat op afkick te gooien, maar dan wist ik waar het vandaan kwam. Antibioticakuur van 14 dagen, baal ik wel van, weer troep in mijn lijf. Ik kan het natuurlijk ook positief bekijken, normaal dronk ik met antibiotica gewoon door, dat was dus dubbelop. Ik heb morgen borrelavondje in de stad met vriendin afgezegd. Ik ga het niet doen, ik wil niet in de verleiding komen. Nog 2 dagen en dan heb een week niet gedronken! Dat is de laatste jaren niet (schaam) voorgekomen. Waar zitten de smiley's eigenlijk? Ik kan ze nergens vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Jessy als je een berichtje plaatst hé, dan zie je boven dat berichtje, selecteer emocion, en daar kun je ze uitzoeken. Is je dochter nog steeds erg trots op je? Zal voor haar ook wel een heel ander leven zijn nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Hier ook vroeg naar bed. Beetje tv kijken en vroeg slapen. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Oh Bolletje, ja nou snap ik het. Ja, mijn dochter is helemaal enthousiast, zo lief. Ze zegt ook: Mam, vandaag de 5e dag. Morgen weer hoor. En weet je, ik heb nu veel meer tijd, ben veel gezelliger, dus ze kwebbelt de oren van mijn hoofd. Ik heb er wel en rotgevoel over dat ik dat zo lang heb genegeerd eigenlijk. Mezelf "voor heb laten gaan". Dat kan ik niet meer inhalen, niet meer goedmaken. Maar ik ga vanaf nu er voor haar zijn, ik moet haar steun zijn, haar uitlaatklep. Daar werk ik nu ook hard aan en dat geeft me echt een goed gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Originally posted by: akeleiDat is soms zo veel sterkte madeliefquote> Dank je Akelei!!!Verder zal ik maar mijn mond houden.Heel lief dat je op me reageerde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Hoi Tina!! Proficiat!!!! Super meid!!! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden