Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Moghu tante Bol Ja Yvon, ik heb van 23 tot 5.30 uur geslapen!!! Aan een stuk door dus ik weet niet wat me is overkomen voelt helemaal top!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Goedemorgen Frummels! Ik ben al een poosje wakker, maar heb nog niets teruggelezen Ik duik eerst mn badje in en dan met een bakkie ben ik zo weer terug hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ook goedemorgen Madelief. Vandaag het gesprek met partner?? Heerlijk he Sha... begint de dag een stuk fijner als je goed geslapen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 De dag begint zeker goed na zo'n fijne nachtrust Madelief succes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Zie je wel Igor, je had gewoon gezellig naast Snoep moeten kruipen hadden jullie samen kunnen snotteren samen is toch veel gezelliger dan alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Vonneke, ik ga vandaag wel mee sporten nu Igor ziekjes is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Goeie morgen vonneke, Sha. en made. Jullie zijn allang wakker hé? Vonnie naar de sportschool? Nou meis geniet er van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 ha die bol, yes... ik ga lekker sporten.. Sha, ik ga nu... kom je wel ophalen dan , gezellie. Tot straks ! luitjes, ik ga er dus vandoor. Kom misschien vanmiddag nog wel even binnenwippen... Laterrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 lief sha, dan kun je yvonne een beetje in de gaten houden, soms staat ze meer te kletsen dan dat ze aan het sporten is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Is goed Vonneke, ik zal mijn spullen nu gaan pakken wordt wel sporten hè!! en niet de hele tijd lopen kleppen met iedereen, komt goed Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Leuk plan Tinkerbelle, als je natuurlijk van schaatsen houdt ik heb nog een stoeltje nodig anders lig ik meteen onderuit dus niet mijn meest favoriete sport Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Goedemorgen allemaal Beertje als je dit leest; Goed gedaan gister nu koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Goeedemorgen allemaal!! Pffff wat een nacht zeg, hoesten hoesten en nog eens hoesten ! blehhh! En toen ik eindelijk in slaap viel sprongen er 2 kleine kabouters bovenop me (HALF 5)! Heeeelemaal hyper omdat ze hun schoen hadden gezet natuurlijk! Heb ze toch maar weer even naar bed gestuurd! PPffff!! btw....dat kleppen op de sportschool klopt echt! Bij ons ook het geval,staan allemaal te bepen en doen weinig! En dan loop ik er met m,n zweepje maar weer eens achteraan! hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Hey Yajalalalalala Ik herken dat van die kleine kabouters die hun schoen hebben gezet bij mij gingen ze vroeger al eerst stiekem beneden kijken en kwamen dan binnen met 'MAM, er zit wat in onze schoen"!! haha heb je nog een leuke soepavond gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 ik kruip nog even onder de wol. fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 En Jane met haar haiku's , nu heb ik de halve nacht liggen denken in een ver geleden wel gemaakt, zou ik m'n hersens teveel hebben verzopen aan de andere kant had ik vele haiku's verwacht deze ochtend, en ik zie er gene zo ik mag werken vandaag, vanavond komt weer vriend langs, en gaan we naar de kerk, dus weer geen AA, och kerk of AA allebei kunnen het plaatsen voor me zijn om tot bezinning te komen, en vandaag neem ik de eerste niet (= geen haiku? ) Lieve mensen, allemaal een hele fijne zondag gewenst, ik ben een gelukkig mens dat ik werk op zondag, 2 dagen vrij zou voor mij nu nog niet handig zijn! Tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Toch ook wel weer schattig hoor die kleintjes! Verbaasde me ook dat ze niet stiekem naar beneden zijn gegaan idd...deden mijn oudste kids ook namelijk. Wat me nog meer verbaasde was dat de pepernoten er nog gewoon lagen,die had ik rond de schoen gelegd maar was er van overtuigd dat onze hond ze wel zou opeten maar heeelemaal niks! Lief beesie is het toch ook! Soepavondje was gezellig druk. Gelukkig zijn niet al die duizenden gekomen maar was wel leuk,gewoon simpel,soep met broodjes knakworst voor de kids erbij! Lekker warm genieten na zo,n avondje buiten! Voor de rokers hadden we 2 vuurkorfen buiten aangestoken dus echt gezellig winters avondje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 goeiemorgen mensen eens kijken waar hier zo over gebept wordt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: yajala!En toen ik eindelijk in slaap viel sprongen er 2 kleine kabouters bovenop me (HALF 5)!!quote> Hihihihi ja Ya, dat heb ik vroeger ook vaak gehad met mijn kabouter.goeie morgen meis. Moggel Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 goede morgen allemaal, ben weer wakker, en heb zeer goed geslapen. hier is het een kleine wereld, lekker mistig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 haha die Bol! Vast niet voor een paar pepernoten denk ik:P Goedemorgen bollie en Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Morgen Bolletje :o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: bolletje Originally posted by: yajala!En toen ik eindelijk in slaap viel sprongen er 2 kleine kabouters bovenop me (HALF 5)!!quote> Hihihihi ja Ya, dat heb ik vroeger ook vaak gehad met mijn kabouter.Afijn Afijn, drank en vrouwen toch :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 En toen viel ie stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: niwi Originally posted by: bolletje Originally posted by: yajala!En toen ik eindelijk in slaap viel sprongen er 2 kleine kabouters bovenop me (HALF 5)!!quote> Hihihihi ja Ya, dat heb ik vroeger ook vaak gehad met mijn kabouter.Afijn Afijn, drank en vrouwen toch :)quote> Ach en kabouters met hun puntmutsjes dan Goeie moggeuh allemaal en een fijne dag tegemoed.Sommige mensen zoeken zich het apenlazerus in het bos naar kabouters en sommige worden er door wakker gemaakt Nu waarschijnlijk het poetsen en schoonmaken nog aanleren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden