Jaap Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Dan moet je je aanmelden voor een online behandeling. Op de hoofdpagina, (linksboven is de link,) staat het ergens denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Die doet het niet, dan maar zo alcohol de baas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Lieve mensen, ik ga uitloggen. Bedankt voor het frummen - ook aan mij:sun: Voor strakjes welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Oh oh, nu voel ik me een beetje schuldig....... Bedankt allemaal Jootje, je kunt je via deze site inderdaad aanmelden voor een online begeleiding. Je kunt dan kiezen voor zelf betalen of via je verzekering. Dan vragen ze wel een verwijzing aan je huisarts en vervolgens aan de verzekering. Ik had daar geen problemen mee en heb het laatste gedaan. Ik hoop heel erg dat de online zorg mij gaat helpen. De lijst met persoonlijke vragen was imposant en mijn begeleidster (in mijn geval) had ook al mijn schrift gelezen, dat ik sinds mijn aanmelding trouw bij houd. Vooralsnog heb ik daar dus een goed gevoel bij......... Liefs aan allen, Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Dank je wel Jaap. Nu zie ik het eindelijk. Ik ga het even lezen. En zien of het wat voor mij is. Nogmaals bedankt Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Welterusten, Gek zeg dat er niet eens een link naar de eigen web-site staat. Ik ga ook wat lezen en dan slapen. Goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Originally posted by: JaapDie doet het niet, dan maar zoalcohol de baasquote> Inderdaad, Jaap.In een blok kun je ook nog klikken op de "internet behandeling".Jootje, gewoon doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Goede avond, derde week van een zwaar project dat nog wel even door gaat. Lange dagen van 12 uur. Heavy voor zowel de kop als het lichaam. Ook met Ma is nog niet alles zoals het zou moeten. Dus veel tijd om hier te volgen heb ik niet echt. Maar toch kan ik het niet laten om (zoals ik ook dagelijks drie kranten wil lezen en vier "nieuwsen" wil zien) om te lezen hier. Wat het zoals jullie dat zo mooi noemen "adb" worden en eigenlijk in de meeste gevallen bedoelen bah weg die gevaarlijke vieze alcohol betreft, gaat het in mijn geval "goed". "Goed" omdat het hele alcohol gebeuren (en dit al een hele tijd) eigenlijk enigsinds op de achtergrond is geraakt. Ik begrijp heel goed dat voor velen het een hele moeilijke strijd is! Absoluut begrijp ik dat! In het begin toen ik hier schreef dacht ik dat alcohol HET probleem was, nu denk ik dat niet meer (enne ik heb het enkel over mezelf he). Ik heb hier veel geleerd, dat is een feit. Niet alleen over verslavingen maar ook over de virtualiteit en de impact daarvan. Hoe mensen denken te moeten reageren op moment opnames, geuit op een alcoholforum waar iedereen uiteindelijk voor de zelfde reden zich in eerste instantie aanmelde. Maar ook hoe mensen denken niet te oordelen en eigenlijk niets anders doen dan (ver)oordelen. Panisch reageren zelfs. Uit angst voor zichzelf? Ja dat zal wel. Bollie ik quote jou even, "Helemaal mee eens Jop. Ikzelf hoop dat ik nooit iemand ga veroordelen maar misschien heb ik hetzelf niet in de gate. Zal er zeker altijd allert op zijn om het niet te doen." Eigenlijk hoort daar nog een andere quote bij, ene van net na de meeting bij jouw thuis; Maar ik heb geen tijd en zin om hem nog terug te zoeken. De strekking was iag dat het schandalig was dat iemand bij jouw thuis kwam die naar alcohol rook (ook al was dat van de dag ervoor) en dat zo iemand dan ook nog met kinderen in de auto rond reed. Ook ander quotes van anderen met dezelfde inhoud. Maar goed, eigenlijk wilde ik daar al helemaal niet meer op terug komen. Nu naar aanleiding van de vraag, of de discussie die is ontstaan die Madelief boven haalde kwam het weer in mijn gedachten. Minderaars, stoppers... iedereen doet waar ie zichzelf het beste bij voelt. Ik zal de laatste zijn die gaat oordelen. Maar laat het bij de volgende meeting duidelijk zijn dat je inderdaad beter drie dagen van tevoren niets drinkt (als minderaar dan) want anders hoor je niet bij de "kliek" (en ja ik gebruik expres dat woord). Wat betreft Marjo, hmm, ik berijp perfect wat haar dreef om zo te reageren. Jammer dat Wijffie of wie dan ook daar de duppe moest van zijn. Ook misschien niet echt tacrvol nee. Maar wel begrijpelijk. Mai had het denk ik eerder over de algehele hypocrisie die soms wel es heerst hier. Ik ga nu dringend naar mijn bedje en om in de sfeer te blijven "meld ik me droog af". Nog even terzijde, AR, gaat het wel goed? Ik mis je enthousiasme van een paar weken geleden????? Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Beertje, ik ben ook blij met jouw bericht hoor; heb er zelf megaveel aan gehad; wat mij al die jaren niet gelukt is alleen, lukte me hier en mer de training van dag 1. Jootje; ik zeg doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Originally posted by: jane4Beertje, ik ben ook blij met jouwbericht hoor; heb er zelf megaveel aan gehad;wat mij al die jaren niet gelukt is alleen, lukte me hier en mer detraining van dag 1.Jootje; ik zeg doen!quote> Dankjewel Jane Ik hoop snel met nog betere berichten te komen.Enne Jootje,Als je er nog vragen over zou hebben, stuur me dan een PB, gewoon doen hoor!Ook ik ga nu mijn warme bed opzoeken, morgen weer vroeg op.Dag lieve mensen,Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Ikzelf ben iemand die (te) snel oordeelt; ik ken het van mezelf en weet het. Een van mijn mindere kanten. Nu lees ik bij jou VM: ik zal de laatste zijn die gaat oordelen. Dat midden in een stukje dat ikzelf wel als oordelend ervaar. Ik wilde zelf niet ingaan op de hele diskussie, juist vanuit de angst te oordelen. Ik heb daar geen recht op, maar het gebeurt. Net als dat ik nooit wil discrimineren en mezelf daar toch op betrap. Mijn conclusie voor nu is dat ik nu nog geen behoefte heb aan een meeting, die van augustus is pas geweest en ik laat het dus open, met de mogelijkheid pas op het laatst te beslissen. Voor iedereen die nog wakker is welterusten, slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Wordt toch vergoed kirky?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Goedenavond allen, ik meld me weer droog vanavond, vond het wel wat lastiger vandaag, vindt de discussie over wel of niet drinken op een meeting, heel bijzonder.... ik snap niet goed waarom het hier zo leeft, zou veel kunnen schrijven, maar ik laat het hier maar bij slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Ja precies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Oeps hoplijks niks ergs. Of misschien wel juist hele goede berichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Dat bedoel ik maar!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Ook niks mis mee toch?? Of misschien mag jij deze week alle shirtjes wassen.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Mijn hoofd is aan het bonzen als een idioot. Moet eigenlijk gaan slapen, maar heb nog geen slaap. Nog maar een rooibosje drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Originally posted by: kirkyde echte reden zal morgen wel duidelijk worden maar voorlopig vind ik het nog niet logisch .iets bespreken met een van de ouders kan toch ook tijdens de training , of ik of mijn vrouw zijn er dan toch .ach ja .quote> Ja inderdaad, Even afwachten maar.Laat het morgen wel even weten hee. Nu heb je me nieuwsgierig gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Zijn wij eigenlijk nog de enigen hier??? Iedereen al in zijn mandje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Welterusten frummers, Na Pauw en Witteman nu naar bed. En het is weer gelukt: DROOG. Bedankt AR en wil je me morgen er weer bij zetten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Weltrusten Lytse. Goed van je. En totmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Ja voor mij is het ook tijd. Weltrusten allen Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Echte vrijheid is niet het kunnen doen wat je wilt, maar het kunnen nalaten wat je niet wilt. deze las ik net, zo waar, ik ben nu zo BOOS N heeft me nu echt over de rooie, en ik kan het niet uitstaan van mezelf dat het zo in m'n lijf komt, dacht dat ik al meer geleerd had heb net pammetje genomen, want lig met veels te hoge hartslag in bed, ik weet niet nodig, in het NU is er niets aan de hand, ik kan gewoon gaan slapen, morgen weer de vervelende lange woensdag, donderdsg sta ik 4 weken droog, ik ga dat halen, adem in, adem uit, pfffffffffff.... ff van me afschrijven, helpt wel een beetje proberen toch wat te rust te vinden, hoop dat pammetje gaat werken zo, heb rust nodig, om morgen door te komen, nu ja, slaap je niet dan rust je toch, :angry: AAAAARGHHHHHHHH...........@zo dat lucht iets op hoop dat jullie wel lekker slapen, trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: JaapArabierDat vind ik wel een leuke naam voor een maltjeEn dan een papegaai op het etiketquote> Nee Jaap das een ara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden