snoepje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: JaapIs het zo? Dat er veel achter mijn rug om per PB over mij gepraat wordt?Hoeft niet hoor.quote> ja ik en sha..maar sha begint altijd hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 BB, Ik snap hoe je er tegen aan kijkt. Je leest wel, maar niet alles. Dat geeft niet, maar ik zou dan iets anders reageren. Voor mij is het niet iets waar ik nu wakker van ga liggen gelukkig. Klinkt hard, maar dat ben ik juist niet. Het jaar dat ik niet op het forum ben geweest, en met reden, heeft me een ander en milder mens gemaakt. Het leven is een lange les voor mij. Ook ik ben er nog lang niet! Laat dat duidelijk zijn! Dat heb ik hier al eerder en meerdere malen geplaatst. Door hier o.a. met jou en alle anderen te communiceren blijf ik bij de les. Hier leer ik, en dat is volgens mij de bedoeling van dit forum. Ook laat ik mijn zwakke kanten zien, dat ik niet met veel mensen tegelijk kan zijn. Daar moet ik ook aan werken. aan mijn onzekerheid. Ondanks dat ik vind dat je een verkeerde visie hebt van mij, wil ik je toch danken voor het reageren. Liefs, Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 HOI HOI ALBERTINA!!! PB voor je!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Goed dat ik het weet. Ik zeg wel niets meer. Ik ga koken ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 SOOTHE, PB TERUG!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Gabs naarmate je ouder wordt, leer je meer en meer omgaan met spanningen en andere gevoelens, tenminste zo is het bij mij gegaan. Soms heb ik er weinig moeite voor gedaan, soms niet, maar ik heb wel gemerkt dat de enigste manier om sterker te worden is om door die gevoelens heen te gaan, ze echt te beleven, dan worden ze een deel van jezelf en leer je er mee om te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: albertinaSOOTHE,PB TERUG!!!!!quote> Ontvangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Oké Gaby, Niet luisteren naar de grote verleider. Hij wacht op een zwak moment. Hoppa. Komt allemaal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 ik wil ook een PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Snoep, N heeft de relatie 1-11 verbroken, en ik had daar best vrede mee, ook niet op gaan drinken, heb hem ook met rust gelaten, maar hij ging weer smsen, en dat is onze eeuwige strijd, smsen is leuk,maar niet om van alles en nog wat uit te praten, dus ik heb gezegd; ''ik sta open voor een gesprek, laat maar horen of en wanneer je dat wilt'' en dat antwoordde ik steeds, merkte wel dat zijn smsjes steeds nijdiger/verdrietiger/manipulerender werden, hij bleef doorgaan met dingen vragen en verwijten, maar geen afspraak maken voor een gesprek, wel regelmatig smsen ''een gesprek heeft denk ik niet zo veel zin, raak ik enkel teleurgesteld etc'' en dan antwoordde ik ''wat jij wil'' gister weer een hoop vragen , ik heb geantwoord "en daar wil je dan weer antw op per sms, dit vreet zoveel energie,als jij een gesprek niet ziet zitten doen we dat toch niet, hoe weet ik nu wat mogelijk is als we daar niet over praten. en toen kreeg ik uren later een smsje over waarom ik hem niet toevoeg als vriendje op FB , ik wist niet eens dat hij FB had, (had ie nooit iets mee) , en dan de waarschuwing, ik probeer het nog 1x en anders bekijk je 't maar!, niet gereageerd, en toen kreeg ik weer een hele stamp, met vaarwel, en het is is goed zo, geluk verder, bla bla, neit gereageerd, en toen vannacht weer, dat ik een ongevoelig wijf ben die niet eens reageert, en dat was even de druppel, dus ik probeer me wel in te dekken, maar ging nu ff fout, juist voor december, een pact aangegaan, geregeld dat ik met kerst er tussenuit ben (hele grote trigger voor me) dus vond mezelf goed bezig, en het ging ook goed, tot vannacht, dan laat ik me toch weer opnaaien sorry heel verhaal, zadel ik jullie ermee op, maar ja ik ben het ff kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Gaby, je doet er wellicht verstandig aan die N. te blokkeren op je telefoon. Dan hoef je ook niets meer te lezen, aan de andere kant, wat wil je zelf? Ook dit is een patroon wat je wellicht kan doorbreken, een verslavende relatie. Doodeng om daar een punt achter te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Madelief, jij weet niet of ik een verkeerd beeld van je heb! Hoe kom je daar nou bij? En hoe zou jij dat nou kunnen weten? Ik zeg alleen dat iedereen voor zichzelf zou kunnen schrijven En jij ook bedankt voor het delen. Dat maakt dat jij, ik, wij allemaal kunnen groeien. Lijkt mij. En zo komen we verder. En dat vind ik fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 gaby als ik eerlijk ben denk ik niet dat jij ooit een gelukkige relatie met N krijg ik denk dat je dit echt moet afsluiten en verder moet gaan met je leven,,want dat doe je zonder N namelijk wel goed en wie weet wat de toekomst ooit voor jou bengt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: snoepjeik wil ook een PBquote> Van mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 joepieeeee ik had een PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 ja van jou mupke:heart: waar je al die tijd gezeten heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 ik mag weer werken, vanmiddag zag ik er nog als een berg tegenop, maar nu ben ik wel blij, heb ik tenminste afleiding lekker werken in het hier en nu! iedereen bedankt voor de ondersteuning, ik heb net zelfs nog een extra refu ingenomen (moet niet gekker worden) om mezelf helemaal in te dekken, nu werken, kom vanavond nog even terug om me droog af te melden en ik zal in de auto, even heeeeeeeeeeeeeel hard schreeuwen, dus niet schrikken als jullie me tegenkomen fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 ik wordt gek van die PB ..stop er maar weer mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 je he Snoep, die weken zonder N gingen me best goed af, geen dorst, nieuwe plannen gemaakt, dingen opgepakt, ik denk ook dat je gelijk hebt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ik lees wel mee Snoep. En ik had even geen zin om mee te schrijven. Er speelt het e.e.a. wat moeilijk te delen valt zo op een openbaar forum. Ik moet het zelf ook nog in het juiste daglicht zetten. Het komt allemaal wel weer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: Gabyje he Snoep, die weken zonder N gingen me best goed af, geen dorst, nieuwe plannen gemaakt, dingen opgepakt, ik denk ook dat je gelijk hebt hoor quote> ik heb altijd gelijk,,wen er maar aan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: MupkeIk lees wel mee Snoep. En ik had even geen zin om mee te schrijven. Er speelt het e.e.a. wat moeilijk te delen valt zo op een openbaar forum. Ik moet het zelf ook nog in juiste proporties zetten. Het komt allemaal wel weer goed.quote> ja dan moet je pben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: snoepjeja dan moet je pbenquote> Daarom logde ik ook in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: BamBamMadelief, jij weet niet of ik een verkeerd beeld van je heb!Hoe kom je daar nou bij? En hoe zou jij dat nou kunnen weten?Ik zeg alleen dat iedereen voor zichzelf zou kunnen schrijvenEn jij ook bedankt voor het delen. Dat maakt dat jij, ik, wij allemaalkunnen groeien. Lijkt mij. En zo komen we verder.En dat vind ik fijn.quote> BB. Dit vind ik een heel fijn bericht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden