lady jane Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 ze had er net een hap uit genomen Mupseflups:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Yep Borrebor! Vlaanderen Boven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Jane Ik moet zo lachen om de laatste paginas hier, en om jullie. Thanks, daar was ik wel even aan toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 ich bin von over de grens he!!! kein taaaaart maar tart mit apfelll! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Mup??? PLEASE?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ken VM niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Met slagroom moet je altijd voorzichtig zijn. Heb ik gisteren geleerd op tv. Daar was een filmpje van een mevrouw die een varken als huisdier had. En dat beest was jarig. Daarom kreeg ie slagroom, zo uit de spuit!! En daarna kwam de visite. Vroeg die vrouw of ze ook slagroom op hun appeltartje wilden. En dat wilden de dames wel. Wat denk je? Pakt ze zo diezelfde spuit weer en hangt die boven het gebak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 http://youtu.be/XHqBCJbaQW0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Gaat ze echt niet doen hoor Yalala, Klopt hoor Muppie, soms ook beetje niet op t frum, dan weer beetje wel.. Niks bijzonders in ieder geval, gewoon zoals t loopt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: witteGaat ze echt niet doen hoor Yalala,Klopt hoor Muppie, soms ook beetje niet op t frum, danweer beetje wel..Niks bijzonders in ieder geval, gewoon zoals t loopt;)quote> Dan is het goed. Als je maar niet wegblijft. Ik ben een beetje aan je gehecht geraakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Mijn doggie is er ook gek op hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 In ieder geval zal ik nooit zomaar wegblijven. Dan zal ik ten allertijde zegge dat ik weg ben. Dus dond worry, maaaaar das ook nog lang niet zo Ik heb t frum gewoon af en toe nog nodig. Alle verleidingen, drinken maar ook roken en eten zijn maar 1 armlengte van ons af... Het enige wat we hoeven te doen, is onze arm uitstrekken en het naar onze mond brengen. Zo makkelijk is het. Dus soms wat minder, maar voorlopig nog niet afhaken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: witteIn ieder geval zal ik nooit zomaar wegblijven.Dan zal ik ten allertijde zegge dat ik weg ben.Dus dond worry, maaaaar das ook nog lang niet zoIk heb t frum gewoon af en toe nog nodig.Alle verleidingen, drinken maar ook roken en etenzijn maar 1 armlengte van ons af...Het enige wat we hoeven te doen, is onze arm uitstrekken en hetnaar onze mond brengen.Zo makkelijk is het.Dus soms wat minder, maar voorlopig nog niet afhaken....quote> zou zomaar ik ook gezegd kunnen hebben!!Gestaag en voila!!Ik ga slapen. Morgen ochtend weer vroeg. Nog ff doorbijten, een week of twee drie..Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ohhhh stap ik zomaar over wat heel liefs heen, sorry Muppie Ik ook van jou natuurlijk en van nog zoveel andere Sorry hoor ik kom recht uit de Noord-Hollands klei Maar hij komt zeker aan. Ik mis jou ook altijd, gelukkig kom jij ook altijd zo af en toe weer om een hoekie piepen. Het komt goed met ons:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 nou ik was er wel hoor;) maar ga nu maar naar bed truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Bor..gefeliciteer! Wel of geen contact,het blijft je kleinkind! Hopelijk kunnen jullie ooit nog eens deel uit maken van elkaars leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ik heb vanmiddag en net even terug gelezen van gisteren en vandaag en vraag me af waarom er niemand reageert op het bericht van VM van gisterenavond. De discussie over wel of niet drinken,meetings.. Ik heb mijn mening er ook over gegeven maar ook VM heeft een duidelijke sterke reactie gegeven waar totaal geen reactie op komt. Jammer............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Albert, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ik ga mn bed opzoeken. Welterusten allen. Heb ik Fleur helemaal niet gesproken vandaag. Als je nog binnenkomt Fleur: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Truste VM en AR en Muppie Ondanks geen contact, oma ben je toch weer geworden Bor Gefeliciteerd daarmee. Blij te horen dat alles goed gegaan is voor je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Truste Mup... morgen misschien? hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Hoe is het met jou Wit? Zie je zo weinig, ben hier ook eigenlijk nooit in de avonduren maar vanavond is manlief op pad dus kan ikmeven op de pc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Bor, gefeliciteerd, niet leuk de omstandigheden, toch fijn dat het kindje gezond is. Ook ik moet mijn verleden met mij meedragen en wellicht velen hier met mij. Het is iets waarmee ik moet zien te dealen, soms blijf ik er te lang in hangen, in het verleden. Dan probeer ik er voor mezelf even uit te stappen, daarmee bedoel ik de zinnen verzetten door afleiding te zoeken. Soms maak ik een lijstje wat het mij oplevert om te blijven denken over zaken die ik niet meer kan veranderen, vaak is dat helemaal niets. Het is acceptatie van het leven zoals het is, zoals het gegaan is, gewild of ongewild. Soms heb ik daar een keuze in gehad, vaak ook niet. Ook ik denk wel eens, had ik maar...., alleen, ik schiet er helemaal niets mee op. Laat ik het zelfmanagement noemen, ik ben de baas over mezelf, meestal. Wat ik verkeerd heb gedaan of anders had willen doen kan ik niet meer veranderen. Ik kan alleen mijn best doen het vanaf nu zo goed mogelijk te doen, ook dat lukt niet altijd. Ik ben ook maar een mens, met een verleden. En daar moet ik het mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: kirkyin antwoord op mijn mail krijg ik terug , '' ik antwoord u zo snel mogelijk , uiterlijk morgen''.zijn die vragen nou zo ingewikkeld , ik bedoel , hij weet toch waarom hij die beslissing heeft genomen of moet hij daar nu nog eerst weer over nadenken .bestuurders , zijn en blijven onduidelijke mensen .quote> Kirk ze moeten als bestuur eerst overleggen joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Bor, ook gefeliciteerd en wie weet ooit? Je kunt je verleden niet veranderen, maar je heden en toekomst wel en toevallig zijn die in de meerderheid:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden