albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Lieve mensen, het was mij een waar genoegen vanavond. Ik vond het waardevol. Slaap lekker voor straks en MNWO. (morgen nuchter weer op). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 nog een strak plan dan ik ga vroeg naar bed vandaag morgen laatste cursusdag (autobiografisch schrijven Tina) slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 slaap lekker, ik ga ook naar mijn slaapkamer. Autobiografisch dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: JootjeJa die verwarming kan ik doen, maar het licht dat weet ik niet.En mijn dochter woont al op zichzelf , ze is 21. Woont gelukkig wel om de hoek.En "echte vrienden" heb ik eigenlijk niet.Alleen degenen uit de kroeg en dat waren er veel hoor. Die zie of hoor ik nu niet meer.Ben blij dat ik mijn werk nog hebquote> Tjah Jootje, maar als je vrienden het niet weten zal dat of kan dat ook een tijdje duren. Voordat j echt gemist wordt, hangt er ook vanaf of je ze alleen bv in de kroeg tegen kwam of ze ook over de vloer kwamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Nee spraken alleen af in de kroeg of anders op verjaarsdagsfeestjes thuis. Altijd als er ergens feest was , iets te doen. Nooit eens een keer op de koffie of de thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 nu ik heb best aardig gewerkt, ben nog steeds niet in m'n hum, ' maar wel droog! en morgen kan ik uitslapen! slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Zie, je kan het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Zekers Vrouwe Borretje en December er meteen achteraan. Je bent nu zo lekker opweg. Het ergste leed is geleden. Het is wel zo dat zeer veel componisten te veel dronken. Schijnt toch creatieve bronnen te openen. Een soort link met je diepste zelf. Niet doen hoor. Ook niet met auto-bio schrijven. Ik zit piano te spelen, met een slok op ging ik als een speer. Nu net een vier jarig kind. Die zijn vaak nog beter. Of zou ik mezelf sprookjes vertellen. En ging het misschien toch niet zo goed. Een mens vergeet de drama's met drank vaak te snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Weinig te doen hier. Weltrusten dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: Jootje Originally posted by: Hannah1Waar 2 vechten hebben 2 schuld denk ik Jootje.Tuurlijk zal het erg wennen zijn.De gewone dingen om samen te doen zijn weggevallen.Voor iemand koken,dekken voor 2.De auto die je niet meer hoort op het oprit bv als hij thuiskomt.Simpel kopje koffie zetten voor elkaar 's avonds.Begrijp het wel denk ik.Sterktequote> Dank je wel.Is gewoon heel moeilijk. En zeker nu die stomme feestdagen er aan komen.quote> Veel mensen kennen dit gevoel Jootje en het slijt al heb je nu dat gevoel niet. Misschien wat met je dochter doen of juist voor de feestdagen de kamer omgooien en dwaas versieren ofzo. , doe wat je anders nooit zou doen.Ach was maar iets, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ja voor 1e kerstavond ga ik bij mijn zus eten en kerstavond thuis met dochter. Maar dan de 2e nog?? Zal wel wat verzinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Borretje weg. Hond uit en verder spelen. Trusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Druppeltje, hoor je geluid nooit meer. Hoe komt dat? Beetje boos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ik ga nu echt slapen, weltrusten voor diegene die er nog zijn Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Dag frummers, Het was een lastige dag vandaag. Ik had het druk en afspraken liepen uit, dus hoewel ik veel pijn had, kon ik niet naar bed. Gelukkig heb ik het toch droog gehouden! Welterusten allemaal enne .... morgen houden we het weer droog. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ook trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Druppeltje hult zich in een diepe stilte. Dat mag. Ik vertrek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Allemaal goede voorbeelden hier........... Ik ga ook slapen. Trusten aan diegenen die hier nog zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: Mupke Originally posted by: witteGaat ze echt niet doen hoor Yalala,Klopt hoor Muppie, soms ook beetje niet op t frum, danweer beetje wel..Niks bijzonders in ieder geval, gewoon zoals t loopt;)quote> Dan is het goed. Als je maar niet wegblijft. Ik ben een beetje aan je gehecht geraakt. quote> Wie niet Mup ???? Dat gehecht zijn aan haar dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: jane4Jootje daar kun je de zoekfunktie voor gebruikenik zal ff kijkende 18e voor t laatst dusTopper???? als je leestquote> Ze was hier nog de 20e want toen heb ik haar nog gesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden