jannekeW Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 jeannet en kirky: bedankt voor jullie reactie. had gewoon steeds hier moeten komen weet ik ook wel... maar dacht dat het allemaal goed ging en dat ik het zelf wel kon, jammer maar helaas.. hier ook weer dikke ruzies thuis, ook niet leuk. dan denk ik altijd: waarom??? ik wil het niet maar waarom doe je dan zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Volgens mij gaat het het met een paar mensen niet goed hier. Waaronder ikzelf. Iedereen is even belangrijk, en ik vindt dat deze mensen even dan wat extra aandacht moeten krijgen.Relatie kapot, dochter maar weer eens teleurgesteld. Iedereen vind zijn eigen problemen toch belangrijk. Dus vind ik het raar dat dat wordt verweten. Maar ja. We moeten er allemaal het beste maar van maken. En toch proberen om elkaar te blijven steunen. IK GA ER VOOR.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Toen ik hier 2 of drie weken was deed ik mee aan een weekendpact. Ik dacht dat moet toch eens lukken. Ik ging naar een verjaardagsfeestje. Ik had me stellig voorgenomen jus d'orange of zo te gaan drinken. En ik zou wel zien. En als het me te gortig zou worden zou ik naar huis gaan. Ik was nog niet 1 minuut binnen, de jarige duwt me een fles bier in mijn handen en daar ging ik. Weg voornemens. Logisch iedereen wist dat ik het wel lustte. Voor straf moest ik toen van Snoep de hele week hier het ontbijt verzorgen. En toen was ik nog niet zo'n ochtendmens. Een volgende keer heb ik het anders aangepakt, geen verjaardag, maar een etentje. Ik heb toen mijn vriend gebeld dat ik niet wou drinken en of hij iets anders voor mij wilde halen. Toen kon ik niet meer terug, toen ging het goed. Ik heb dat nog een paar keer zo gedaan. Nu is iedereen er wel aan gewend. Wat ook een leuk effect is. Ik drink wel soms alc vrij bier. En nu is het hier helemaal hip geworden... Da's wat overdreven, maar er zijn wat vrienden van me die het nu soms ook drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 jullie zijn allemaal schatten, had ik echt ff nodig.. gewenst te zijn ergens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Welterusten Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Jootje, dat is ook zo. En ook mis ik hier een paar "stamgasten". Bolletje, waar ben je toch? Met je lieve woorden en je warme berichtjes? Je bent hier de steun en de toeverlaat. Maar als je druk bent met schilderen en jezelf daar in verliest snap ik het helemaal. Wijfie heb ik ook al even niet meer gezien, die is misschien wel met de muziek mee:) Maar ik denk wat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 zal er nu vandoor, dikke kus en tot morgen, dan ben ik er weer. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Jaap Wat een ontzettend mooie reactie/posting van je. Lekker open en vast heel erg herkenbaar voor velen. Madelief, Je staat ingelogd. Zeg wat en tel eerst tot 50? Kijk naar: Jootje. wat een mooie genuanceerde reactie! Enne, BamBam Ik ben niet van de oordelen. Wil ook jij in 2e kansen geloven? Dat zou ik ontzettend fijn vinden...... Ik ben gewoon mezelf mensen. Dus "shoot me if I'm wrong".......... Ik ben net onkruid, kom toch gewoon terug En BTW, zo houden jullie me wel effectief af van het lastig vallen van mijn vader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 En Topper? en Lytse? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 O ja, Bolletje ging een dag of 3 weg. Dat zal de reden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 En Lytse is vandaag 37 jaar getrouwd en met haar geliefde uit eten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Topper is langs geweest vandaag, dacht ik.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 En Topper heeft haar broer over de vloer, wat ze heel erg fijn vindt en hard nodig heeft nu. Zij komt ook over een paar dagen wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Yep, klopt Jeannet, heb even terug gescrold. Dat was het............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Das het betere werk. Wou dat ik dat ook kon zeggen. Ben niet verder gekomen dan 19 jaar helaas. En ja ik heb volgens mij bij het teruglezen ook Topper even gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Goeie avond kanjers, Ik ben weer thuis en het was weer beregezellig. Heerlijk gegeten en met Puck en hun dieren ging het ook heel goed. Hartstikke fijn want nu kan ik met een gerust hart, volgende week een paar dagies weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 ik kom me even droog afmelden.... Droge dag 8.685 is nu ook feit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 hoi Bolletje. Naar je zin gehad???? Goed zo. We kunnen wel wat positiviteit gebruiken haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Lieve mensen, deze damen gaat lekker naar dromenland. Welterusten allemaal en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 weltrusten jeannet, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Lukt weer niet want ik zie Bolletje:rose: Fijn dat je er bent en hartstikke leuk voor je dat het gezellig was en goed is gegaan. Maar ik ga het echt niet te laat maken, het waren een paar heftige dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Toch maar wel naar bed, ben hartstikke moe. Nogmaals trusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 deze stamgast gaat ook dr kooi in slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 weltrusten jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 @alle frummers, met name Beertje, Jootje en Madelief, Vandaag heerlijk uit eten geweest vanwege mijn trouwdag. Ben nu heel moe dus kan niet alles nalezen. Ik hoop dat het Fleur vandaag goed vergaan is. Aan allen met wie ik nader contact heb zend ik morgen uitgebreider bericht. Jootje: diep ademen en morgen nemen we de eerste niet!!!! Welterusten allemaal, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden