Spring naar bijdragen

Dinsdag 29 november 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

jeannet en kirky: bedankt voor jullie reactie. had gewoon steeds hier moeten komen weet ik ook wel... maar dacht dat het allemaal goed ging en dat ik het zelf wel kon, jammer maar helaas.. hier ook weer dikke ruzies thuis, ook niet leuk. dan denk ik altijd: waarom??? ik wil het niet maar waarom doe je dan zoiets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 237
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Volgens mij gaat het het met een paar mensen niet goed hier.

Waaronder ikzelf. Iedereen is even belangrijk, en ik vindt dat deze mensen even dan wat extra aandacht moeten krijgen.Relatie kapot, dochter maar weer eens teleurgesteld.

Iedereen vind zijn eigen problemen toch belangrijk. Dus vind ik het raar dat dat wordt verweten.

Maar ja. We moeten er allemaal het beste maar van maken.

En toch proberen om elkaar te blijven steunen.

IK GA ER VOOR..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik hier 2 of drie weken was deed ik mee aan een weekendpact. Ik dacht dat moet toch eens lukken. Ik ging naar een verjaardagsfeestje. Ik had me stellig voorgenomen jus d'orange of zo te gaan drinken. En ik zou wel zien. En als het me te gortig zou worden zou ik naar huis gaan.

Ik was nog niet 1 minuut binnen, de jarige duwt me een fles bier in mijn handen en daar ging ik. Weg voornemens. Logisch iedereen wist dat ik het wel lustte.

Voor straf moest ik toen van Snoep de hele week hier het ontbijt verzorgen. En toen was ik nog niet zo'n ochtendmens.

Een volgende keer heb ik het anders aangepakt, geen verjaardag, maar een etentje. Ik heb toen mijn vriend gebeld dat ik niet wou drinken en of hij iets anders voor mij wilde halen.

Toen kon ik niet meer terug, toen ging het goed. Ik heb dat nog een paar keer zo gedaan. Nu is iedereen er wel aan gewend.

Wat ook een leuk effect is. Ik drink wel soms alc vrij bier. En nu is het hier helemaal hip geworden... Da's wat overdreven, maar er zijn wat vrienden van me die het nu soms ook drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jootje, dat is ook zo.

En ook mis ik hier een paar "stamgasten".

Bolletje, waar ben je toch? Met je lieve woorden en je warme berichtjes?

Je bent hier de steun en de toeverlaat. Maar als je druk bent met schilderen en jezelf daar in verliest snap ik het helemaal.

Wijfie heb ik ook al even niet meer gezien, die is misschien wel met de muziek mee:)

Maar ik denk wat anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaap :heart:

Wat een ontzettend mooie reactie/posting van je. Lekker open en vast heel erg herkenbaar voor velen.

Madelief,

Je staat ingelogd. Zeg wat en tel eerst tot 50? :sun:

Kijk naar:

Jootje. wat een mooie genuanceerde reactie! :musicnote:

Enne,

BamBam :moon:

Ik ben niet van de oordelen.

Wil ook jij in 2e kansen geloven?

Dat zou ik ontzettend fijn vinden......

Ik ben gewoon mezelf mensen.

Dus "shoot me if I'm wrong"..........

Ik ben net onkruid, kom toch gewoon terug :D

En BTW, zo houden jullie me wel effectief af van het lastig vallen van mijn vader :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@alle frummers, met name Beertje, Jootje en Madelief,

Vandaag heerlijk uit eten geweest vanwege mijn trouwdag. Ben nu heel moe dus kan niet alles nalezen. Ik hoop dat het Fleur vandaag goed vergaan is.

Aan allen met wie ik nader contact heb zend ik morgen uitgebreider bericht.

Jootje: diep ademen en morgen nemen we de eerste niet!!!!

Welterusten allemaal,

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...