Spring naar bijdragen

Dinsdag 29 november 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

AR, ik sluit me bij Jane en Albertina en de anderen aan met betrekking tot het medeleven en advies.

Echt, eerst voor jezelf zorgen - hiervan ga je 'onderuit' en dat is zonde - voor jou.

Hier een kusje van mij:sun: en ik wens je sterkte en een fijne dag.

Zal ik het dagpact starten (waar de laatste tijd overigens weinig animo voor is zag ik).

Jeannet:light:

Ik kijk vanmiddag nog wel even, moet nu aan het werk.

Groetjes allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 237
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zo toineneman is weer een beetje wakker.

zo even boskippen doen en dan hete kip

maken, zo lekker met rijst enzo, wel

heeeeel pittig, maar lekkel.

op wederom klein terugvalletje gaat

het goed, leren elke dag weer bij

morgen weer trainen en een bosloop.

zo in de benen naar appiehappie.

ga jullie goed vandaag.

nog iets leuks doen vandaag?

hoe is het bol, alles ok?

tot strakjes...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Fleurie heel veel sterkte kippeltje. Wat zal jij er weer op en top uit komen te zien zeg.:sun:

Ja Vonneke ik mis Wijfie ook al weer een paar dagen, moest gisterenavond in bed nog aan haar denken. Ik hoop dat alles goed gaat met haar.

Borrie voor jou al vast een dikke :heart::sun:

Toine een paar licifershoutjes in je luikjes zetten anders zie je niet waar je loopt:)

Draak die :rose: komt er vandaag hoor, zeker weten. Weet alleen niet wanneer maar komen doet ie.

Geert wat fijn dat het goed gaat met je meis.:present:quote>


Aaah "tante" je weet jij bent hier mijn :rose:netje, dus je komt langs en je vriendin woont hier in de buurt wat leuk, ga ik verse kruidkoek ofzo voor je maken :) en kan je horen dat UMFie zijn eigen naam kan zeggen :P Maar leuk dat je ff een paar daagies er tussenuit ga joh, tuurlijk mot dat met dat kleine pummeltje van je lukken tussen zoveel dieren joh.
knuzzz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Hannah1
Huh Jeannet er is elke dag een dagpact.
Voor vandaag ookal.
Ar is begonnen.
In 2 blz is dat bijna niet te missen....

Hele nacht niet geslapen, dut ik eindelijk even in
en ja hoor
staan die Jehova's aan de deur!
Er komt nog een tijd dat ik de bel eraf doe.
Opdringerige figuren.

quote>


LOL stonden pas ook hier en ik wis niet of het buren zouden zijn of wat dan ook, dus ik zeg willen jullie een bakkie ofzo? Zeggen zij heel verbaasd maar meneer wij zijn Jehovaas .....Mij kon je opvegen, want ze zeiden het op zo´n toon van erg grote verbazing.
Op dat ogenblik had 1 van het Rapalje ut door dat er mensen aan ut hek stonden en kwam er een tsunamie van doggen eraan denderen en opeens .............weg waren ze. Geeneens een wachttoren achterlatend en ik had nogwel een voorbeeld nodig om er 1 te bouwen voor het geval dat de moffen het nog eens in hun hoofd zouden halen om.........ach mag ik niet over praten moeder de vrouw hier )waanideeen noemt ze dat' kortom voor de verdegingslinie alhier, nix niet grebbenberg. Maar is ander onderwerp, maar die lopen nu ook telkens voorbij en komen niet meer aan ut hek :huh: Dus Hannah of misschien sticker op deur helpt ook wel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolll "onze" gaaien vliegen hier gewoon om het huis los ;) en we hebbn wel kippen, maar dat telt zeker niet, maar ze tokken wel op z'n vlaams hoor en als je ze wat vraagt dan blijft dat ei ook nog in hun kont zitten :( Maar wel een relatief tamme bunzing waar we nu een wal voor het aanleggen zijn (twee meter hoge muur van takken grassen bamboe enzo) waar ook allerlei andere dieren, vogels en insekten in kunnen wonen en nestjes kunnen maken. Ziet er leuk uit als ouwe verdedigings muur tegen de romeinen (soort duitse gaaien) , kortom nee we hebben geen gaaien in een hokje :) Wel kunnen we ze vangen in de hokken die nu leegstaan, speuren ze na op insekten enzo die in het stro zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Lieve Frummers :moon:

ik werd pas laat wakker.

Gistermiddag heerlijk in de tuin gewerkt, bomen gesnoeid, en wat vitamine D3 opgedaan :rose:

nu aan het duimen voor Fleur!

en even koffie zetten, want heb nog niets bijgelezen, ga ik eerst eens even doen

en oh ja ik heb het droog gehouden gister

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje AR moeilijke situatie, ik vindt het wel bewonderenswaardig dat je hem in huis neemt, maar hij zou toch hulp moeten krijgen, ik hoor zo vaak dat justitie ''het'' ook niet weet, maar het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat jij er weer door gaat drinken, al snap ik dat volkomen,

ik heb dan ook ontzettend veel respect dat je vandaag weer het dagpact opstart ,

weet niet zo goed wat te zeggen eigenlijk, maar wil je wel heel veel sterkte wensen :heart:

En Jaap, jou wil ik bedanken voor je posting van gisteravond, ik heb 'm opgeslagen zodat ik 'm terug kan lezen als ik het mezelf weer eens moeilijk maak :$

Thanx :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Hannah1
Die Mickey Mouse klubs moesten verboden worden.
Maar ja ze hebben de gelofte afgelegd, net als bij de AA
om het woord te gaan verkondigen om zo je medemens de hel te besparen.
quote>


Tssssss, komt de AA ook al aan je deur bellen???
Heeft zo te lezen nog niet veel effect gehad bij je.
Maar wanhoop niet; wat niet is kan nog komen:)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...