Travel Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 AR, ik sluit me bij Jane en Albertina en de anderen aan met betrekking tot het medeleven en advies. Echt, eerst voor jezelf zorgen - hiervan ga je 'onderuit' en dat is zonde - voor jou. Hier een kusje van mij:sun: en ik wens je sterkte en een fijne dag. Zal ik het dagpact starten (waar de laatste tijd overigens weinig animo voor is zag ik). Jeannet:light: Ik kijk vanmiddag nog wel even, moet nu aan het werk. Groetjes allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Hannah er zijn stikkers te verkrijgen zodat je deze mensen niet meer aan de deur krijgt. Ik weet alleen niet waar je ze kan halen. Misschien dat iemand anders dat weet. Kun je vandaag nog een beetje pitten? Tussen de middag of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 zo toineneman is weer een beetje wakker. zo even boskippen doen en dan hete kip maken, zo lekker met rijst enzo, wel heeeeel pittig, maar lekkel. op wederom klein terugvalletje gaat het goed, leren elke dag weer bij morgen weer trainen en een bosloop. zo in de benen naar appiehappie. ga jullie goed vandaag. nog iets leuks doen vandaag? hoe is het bol, alles ok? tot strakjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Hannah, daarom heet dat blaadje ONTWAAKT. Opzouten die bende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Originally posted by: bolletjeFleurie heel veel sterkte kippeltje. Wat zal jij er weer op en top uit komen te zien zeg.Ja Vonneke ik mis Wijfie ook al weer een paar dagen, moest gisterenavond in bed nog aan haar denken. Ik hoop dat alles goed gaat met haar.Borrie voor jou al vast een dikke Toine een paar licifershoutjes in je luikjes zetten anders zie je niet waar je loopt:)Draak die komt er vandaag hoor, zeker weten. Weet alleen niet wanneer maar komen doet ie.Geert wat fijn dat het goed gaat met je meis.quote> Aaah "tante" je weet jij bent hier mijn :rose:netje, dus je komt langs en je vriendin woont hier in de buurt wat leuk, ga ik verse kruidkoek ofzo voor je maken en kan je horen dat UMFie zijn eigen naam kan zeggen Maar leuk dat je ff een paar daagies er tussenuit ga joh, tuurlijk mot dat met dat kleine pummeltje van je lukken tussen zoveel dieren joh.knuzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Mopperdermopperdemopperdemopper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Hier gaat het goed Toine. Jammer dat je een kleine terugval gehad hebt. Hannah ik weet dat ze er zijn. Je zou eens op internet kunnen kijken. Daar staat meestal iets over dingen of ze er wel zijn of niet. Tinus mopperdemopper??????? Oei oei. Draakje heb jij ook een gaai? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Originally posted by: Hannah1Huh Jeannet er is elke dag een dagpact.Voor vandaag ookal.Ar is begonnen.In 2 blz is dat bijna niet te missen....Hele nacht niet geslapen, dut ik eindelijk even inen ja hoorstaan die Jehova's aan de deur!Er komt nog een tijd dat ik de bel eraf doe.Opdringerige figuren.quote> LOL stonden pas ook hier en ik wis niet of het buren zouden zijn of wat dan ook, dus ik zeg willen jullie een bakkie ofzo? Zeggen zij heel verbaasd maar meneer wij zijn Jehovaas .....Mij kon je opvegen, want ze zeiden het op zo´n toon van erg grote verbazing.Op dat ogenblik had 1 van het Rapalje ut door dat er mensen aan ut hek stonden en kwam er een tsunamie van doggen eraan denderen en opeens .............weg waren ze. Geeneens een wachttoren achterlatend en ik had nogwel een voorbeeld nodig om er 1 te bouwen voor het geval dat de moffen het nog eens in hun hoofd zouden halen om.........ach mag ik niet over praten moeder de vrouw hier )waanideeen noemt ze dat' kortom voor de verdegingslinie alhier, nix niet grebbenberg. Maar is ander onderwerp, maar die lopen nu ook telkens voorbij en komen niet meer aan ut hek Dus Hannah of misschien sticker op deur helpt ook wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Zucht......ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Bolll "onze" gaaien vliegen hier gewoon om het huis los en we hebbn wel kippen, maar dat telt zeker niet, maar ze tokken wel op z'n vlaams hoor en als je ze wat vraagt dan blijft dat ei ook nog in hun kont zitten Maar wel een relatief tamme bunzing waar we nu een wal voor het aanleggen zijn (twee meter hoge muur van takken grassen bamboe enzo) waar ook allerlei andere dieren, vogels en insekten in kunnen wonen en nestjes kunnen maken. Ziet er leuk uit als ouwe verdedigings muur tegen de romeinen (soort duitse gaaien) , kortom nee we hebben geen gaaien in een hokje Wel kunnen we ze vangen in de hokken die nu leegstaan, speuren ze na op insekten enzo die in het stro zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Maar Tina de monteur zei toch ook dat het aan je tv lag ? Dan hebben ze jou toch een kapot ding geleverd en mee naar huis laten sjouwen. Dus komen zei hem maar ophalen (zal in jouw geval wel een HEM zijn die TV) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Dag lieve mensen, Hard aan het werk, maar tussendoor natuurlijk wel even meelezen En nieuwsgierig.... Dus wat gevonden.. NEE stickers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 AR zit me af te vragen wat jouw Will er van vond wat er gebeurd is en hoe het ging de laatste maanden, ben niet nieuwsgierig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Hoi AR, wat een rotsituatie. Is het een optie om tegen hem te zeggen: de drank de deur uit of jij de deur uit. Ik vind het wel een mooie actie dat je alles van het balkon hebt gegooid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Goedemorgen Lieve Frummers ik werd pas laat wakker. Gistermiddag heerlijk in de tuin gewerkt, bomen gesnoeid, en wat vitamine D3 opgedaan nu aan het duimen voor Fleur! en even koffie zetten, want heb nog niets bijgelezen, ga ik eerst eens even doen en oh ja ik heb het droog gehouden gister Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 ws al voor iedereen bekend, maar ik plaats 'm toch nog even; Wat is de overeenkomst tussen Sinterklaas en Ajax? Ze zijn beide in rood-wit gekleed, hebben een zwarte in dienst, en niemand gelooft er meer in! (met dank aan).. :P:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Jeetje AR moeilijke situatie, ik vindt het wel bewonderenswaardig dat je hem in huis neemt, maar hij zou toch hulp moeten krijgen, ik hoor zo vaak dat justitie ''het'' ook niet weet, maar het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat jij er weer door gaat drinken, al snap ik dat volkomen, ik heb dan ook ontzettend veel respect dat je vandaag weer het dagpact opstart , weet niet zo goed wat te zeggen eigenlijk, maar wil je wel heel veel sterkte wensen En Jaap, jou wil ik bedanken voor je posting van gisteravond, ik heb 'm opgeslagen zodat ik 'm terug kan lezen als ik het mezelf weer eens moeilijk maak :$ Thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Originally posted by: Hannah1Die Mickey Mouse klubs moesten verboden worden.Maar ja ze hebben de gelofte afgelegd, net als bij de AAom het woord te gaan verkondigen om zo je medemens de hel te besparen.quote> Tssssss, komt de AA ook al aan je deur bellen???Heeft zo te lezen nog niet veel effect gehad bij je.Maar wanhoop niet; wat niet is kan nog komen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 zo even een kwartet leggen Beertje, bedankt voor de sticker bijlage, ik liep echt achter, kon alleen de reclame/weekbladen stickers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Ik ga een tukje doen, ben zooooo moe. Dus, de rest kan wachten, nou ja, mag/moet maar ff wachten. TÃs even niet anders. Zwaaizwaai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 BamBam, mijn kwartet ik heb geen bel, bij mij moeten ze kloppen, maar ik heb nog nooit jehova's aan de deur gehad, in mijn eenzame dagen, heb ik er nog weleens op gehoopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 slaap lekker Bam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Sweet dreams Bam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Oh, en gisteren werd mij nog voorgesteld om lid te worden van de Mickey Mouse Club? Dacht dat dat iets leuks zou zijn, iets vrolijks. Wat toch heel wat anders is dan de Jehova's en/of de AA of soortgelijks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Ik ga niet langs de deur in ieder geval:P En nu uitloggen, er staan steeds mensen bij mijn scherm en ik wil niet dat ze deze site onderin de balk zien staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden