Gast Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: SootheHi Spud.Strak plan om een tweede huis voor de spullen te vinden.Al dat weggooien houd ik ook niet van.Groet.Alles redelijk verders?quote> Om eerlijk te zijn niet Soothe, daardoor mijn opruiming. Mijn ma was zieker dan iedereen wist, slaapabneu en 23 onderbrekingen in 1 nacht.Conclusie, mijn moeder heeft een zeer sterk hart en het is niet zo gek dat ze niet alles meer kon herinneren.Maar ik voel me * hier in Belgiƫ, fijn dat haar vrienden voor haar zorgen, en de wetenschap dat wanneer ik om de hoek woon ik het nog niet kan. Ik ben geen verzorgend typje, heb nooit van beide ouders geleerd dat zij een stabiele factor zijn in mijn leven.Tevens ben ik blij met ze dat dit mijn ouders waren en geen anderen.Maar met een lange levensweg moeten ze niet doodgaan, dat kan ik gewoonweg niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ik heb m bovenaan gezet voor je bij tips en adviezen Belgisch deerne... Je maakte me in de war Jeanet haha met de verkeerde draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Snap het Spud. Je hoort me nog. Even naar Kunst en kitsch. Sterkte. P.S ik laat wat horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Sorry Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Spud en op marktplaats zetten, is dat niet iets? Miischien dat ze in Belgie ook zo'n soort site hebben. Of een advertentie zetten in een pl. blaadje/ Er zijn toch genoeg mensen die spullen kunnen gebruiken? Net zo als Marokanen of Turken. deze mensen nemen ook veel spullen mee als ze op vakantie naar huin land gaan om ze daar uit te delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: SpudKan iemand mij per direct dat lijntje geven van wat alles gratis is en je elkaar wil geven?Heb er de rust niet voor om het op mijn gemak te zoeken. De rede waarvoor zal ik dan wel op dat draadje zetten.Kortom, ben naarstig op zoek naar mensen die spullen willen krijgen want anders gaat het naar de stort. En poehee! Ik ben opgevoedt met het idee dat alles wat je gebruiken kan niet weggooit. Dus die stort, breekt mijn hart al, laat staan degene die het allemaal met zoveel moeite bij elkaar gesprokkeld heeft. Binnenkort uitverkoop dus, maar wel op desbetreffend draadje. Als ik die vind.quote> Ha Spud, gewoon marktplaats ofzo, goeie avond iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Hey, zit ik me rsi te scrollen om het draadje te vinden, komen jullie met Marktplaats:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 En Witte zet hem nog bovenaan ook, de draad. En ik was ff de draad kwijt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Thanks Witte! En lieve allemaal, ik weet dat ik de nodige sites kan vinden. En ik heb het eigenlijk ook wel gehad met me rot voelen om anderen nu. HĆ© Diesel! Heb je laatste berichtje echt wel gelezen hoor! Tof! Maar vond het een beetje te ver gaan om het voort te zetten op zo een oud draadje. Leuk dus dat ik je nu zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Spud, je kunt ook kaartjes schrijven en in de supermarkten ophangen briefjes in de buurthuizen waar allochtonen vaak komen en ook allochtonen die het nodig hebben komen op die plekken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Hihihihi, en mensen zijn tegenwoordig zo kieskeurig, moeten eerst komen kijken! Denkt men werkelijk dat ik al die spullen naar mijn huis sjouw om ze vervolgens weg te geven? Correctie, in de hoop ze weg te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: SootheEerst kunst en kitsch.Altijd leuk.Ik kijk altijd naar the antique roadshow op de BBC.Soms staan mensen bij zo'n kasteel of landhuis uren in de rij.Vaak met hopeloze rommel.Hebben mensen uren staan wachten met een bord.Ze dachten een waardevol object te hebben.Stond op de achterkant, Microwave proof.Waargebeurd.Geen slimmerikken!Ik kan het nog niet begrijpen.quote> Ja zijn erg leuke programma's hier ook favoriet hoor. maar helaas satteliet en dus geen BBC en andere zenders meer Mis het wel hoor, maarja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Nu Labyrint over alcoholverslaving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Op welk net jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Diesel om terug te komen op jou vertellen van die vrijdag.. Ik heb mijn hele leven dingen gekocht voor mijn neefjes die ik leuk vond in mijn jeugd. En het jammere is, dat heeft mijn neefjes nooit bereikt omdat hun ouders ertussen zaten. Dus, als je dat boek nog steeds wil geven, geef ze dat dan als ze het echt kunnen beseffen, als je de waarde dat van over kan brengen. Ik gaf mijn neefjes ooit hamertje tik, iets wa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: jeannetNu Labyrint over alcoholverslaving.quote> ????????????????welke zender jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Nogthans vond mine zoon het leuk om een echte houten tol te krijgen (die eigenlijk ik leuk vond). Ook om de connectie te maken met de bey blades van tegenwoordig (soort plastieke/ijzeren tol waar hij mee speelt). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 iets wat ik zelf altijd tof gevonden heb, maar nooit echt mee heb kunnen spelen omdat er altijd iets ontbrak. Ik heb toen stad en land afgezocht, want het bestond eigenlijk niet meer. Had ik er toen maar 2 gekocht, want die eerste is linia recta de prullemand ingegaan en heb er nooit mijn neefjes mee gezien. Domper, zo ben ik een tante geweest tot 4 jaar en nu heb ik het wel afgeleerd om cadeautjes geven die ikzelf leuk vind om te krijgen. Die koop ik best voor mezelf kan ik er tenminste van genieten Heeft nog iemand de complete hamertje tik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Jootje ned. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 hehe. dank je wek diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ach ik zal eens voor je rond kijken Spud, maar of iets compleet is weet ik ook niet te herrineren, vroeger zelf ook gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Daarnaast vinden de meeste volwassene dat boek "Tijs en Lapje" zelf ook heel erg leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Jootje, ik was al weg. Gelukkig dat Diesel hier nog was. Heb je het gezien? Dit is wel een heel heftige methode om er vanaf te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Fijn dat jullie allemaal willen rondkijken voor mij. Maak ik meteen misbruik van mijn allergrootste prangende probleem. Er loopt al 2 jaar een super lieve ongecastreerde kater bij mijn mama rond. En al 2 jaar lang heb ik zoiets, die kater moet geneutraliseerd worden, je bent kattenvangster of niet! Nou, met dat neutraliseren weet ik mijn weg wel, maar een plekkie voor die kat te vinden niet. Wie is er nog op zoek naar een kat, onbelangrijk hoe hij eruit ziet, goed binnen maar niet altijd (is niet zeker dat hij na castratie niet sproeit), ik zoek iemand die nog een boerderij kat zoekt. Iemand die dat beest wel wil knuffelen en aaien want daar heeft hij behoefte aan. Maar ook zijn vrijheid accepteerd. Iemand waarbij hij kan revalideren als hij zijn ballen kwijtraakt. Hij is super met kinderen, super met honden, met anderen katten wat minder, hij is dominant. Ik had m al zelf in huis genomen, maar dat werkt hier niet. Mijn mams wil hem ook in huis nemen, maar van zodra hij de voordeur betreedt zijn alle katten binnen over de zeik. Maak je niet druk over zijn castratie ik heb besloten dat ik dat betaal, van zodra hij een nieuw thuis krijgt. Op een vrije omgeving, rijtjeshuismensen of in een flat, maken geen kans op deze kat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: jeannetJootje, ik was al weg. Gelukkig dat Diesel hier nog was. Heb je het gezien? Dit is wel een heel heftige methode om er vanaf te komen.quote> Ja ik heb het gezien. Inderdaad drastisch. Maar volgens mij ook nog niet echt te vertrouwen.Niks voor mij in ieder geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden