Kate Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Thnx Gaby. Ik was er wel wat onzeker over en dan is zo'n bevestiging wel fijn. Jij gaat goed he Houdt N zich nu wat rustiger inmiddels? Of moeten jullie ook nog dingen regelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: SpudKirky, je bent een geweldige goedzak, met van de buitenkant soms een lompe boer, maar ik kan je niet missen. Oeps! Volgens mij was ik nu te persoonlijk voor jou goedvinden. BOEIEND! Dankjewel! quote> Als ik een rood pak aan trek ben ik net de kerstman .quote> Maar dan ben je Kirky niet, leg je er nu maar gewoon bij neer dat mensen je gewoon leuk kunnen vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Kirky mag blijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 mee eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Kom binnen om jullie alvast een goede nachtrust toe te wensen. He he, surprise is af en nu ben ik moe! Morgen is voor mij het heerlijk avondje. Leuk, maar toch ook een hoop gedoe. Tot de volgende keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 ja het gaat best goed Kate, maar ik blijf toch maar mijn refu slikken, met N moet nog wel het 1 en ander geregeld worden, maar de boel is nu rustig, en al zou dat niet zo zijn, zoals laatst,ruzie en vreselijke zin om te drinken en het enkel niet kon vanwege de refu, was ik de dag erna toch wel blij niet gedronken te hebben ik wil eens kijken hoe het is langere tijd droog te staan, en niet enkel 3/4 weekjes en dag in dag uit ermee bezig zijn, ik vindt het eigenlijk toch wel beschamend dat ik er zo mee bezig ben, maar ja in de AA komen ze nog na jaren soms, dus het is iets om allert bij te blijven, voor ik het weet ''vier'' ik mijn ''zoveel tijd'' droog staan met een biertje ik was gister bij een ''vage kennis'' op de koffie, die me een tijdje terug vertelde 3 weken te zijn gestopt met alcohol en blowen en zich zoveel beter te voelen, dus verwachtingsvol ging ik er naar toe, het eerste wat ik zag was een tree halve liters bier, en overal tekenen van blowgedrag, het was hem dus niet gelukt, en het vreemde vond hij eigenlijk dat hij zich beter voelde zonder, maar het toch weer deed, gaandeweg het gesprek, merkte ik wel op dat alles om drank ging, alle afspraken die hij moest afzeggen omdat ie al teveel had gedronken in de middag etc... maar ik was wel teleurgesteld, en het erge was nog, ik had er dorst van gekregen :$ rare alci ben ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 mmmmmm ik bedenk me opeens, dat ik ook vaak momenten heb dat ik zo blij ben nuchter te zijn (s'ochtends helder in de auto naar het werk) en toch ook momenten dat ik heel niet nuchter wil zijn , maar zou niet elk mens dat hebben? een niet alci neemt dan toch ook een borrel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Hoi allemaal, weer gedronken en ga nu mijn nest in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Het zijn denk ik oude overtuigingen die dan opspelen Gaby. Je weet dat ze niet waar zijn, anders was je hier niet, maar ze doen nog hun oude zegje. Richt je vooral op de fijne momenten waarop je je lekker voelt. En alci of niet alci, daar zijn ook zoveel meningen en verhalen over. Er zijn ook heel wat gradaties natuurlijk. Maar ik ken heel wat niet-alcies die wel veel drinken. Het blijft maar zelden bij 1 glas als ik om me heen kijk. Het is ook de alcohol zelf die remmingen wegneemt waardoor de glijdende schaal weer zijn intrede kan doen. Ik kwam steeds weer op het punt dat ik toch wilde stoppen. Als je dat eenmaal weet, is het veel makkelijker om daar radicaal in te zijn. Anders blijf je jezelf tegenstrijdige signalen geven. Wel drinken, niet drinken, Bleh. Dan hou je die discussies in je hoofd. Ik wist dat het toch moest kunnen, zonder alcohol. En ja, het kan. En ik vind het fijner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Appie, das enorm balen. Weet niet wat ik verder moet zeggen. Hoop dat je er weer uit komt, ik gun je zoveel beter. Ik ga filmpje kijken met mannie. Fijne avond allen! (ja dat staat er nu een beetje stom maar ik zeg het toch, hoort er ook bij). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Albert, niet leuk, TVOH zo in mn uppie:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Goedenavond, Albert. Zet hem op kerel. Ik ben surprises aan het plakken en druipen met kaarsvet Geeft wel een hoop zooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Stilte voor de storm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Dag allemaal, Terug van het Sinterklaas-eten in het tehuis van mijn schoonmoeder. Ze hadden een heerlijk koud buffet gemaakt, met een lekker kopje soep vooraf. Er waren ook een paar kinderen bij en die begonnen te zingen met hun moeder. Ik ben meteen ingevallen en aan de tafel waaraan ik zat deden zowaar een paar dames mee! Leuk. De EVV-ers hadden voor hun bewoners een cadeautje gekocht en een gedicht erbij gemaakt. Ma was aangenaam verrast. Ik ben nu doodmoe, dus ga ook maar op de bank hangen. Morgenavond hoop ik me weer te melden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Zo dat is af. De surprise. nu nog wat rijmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 en in zo'n gedicht ga ik lekker slijmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Goedenavond, Zag dat ik de hele tijd ingelogd ben geweest. Foutje, was een hapje eten met mijn eega. Las ergens WEEKEND, in hoofdletters.... Lijkt me niet fijn als je zoooooooo blij bent dat je werkweek er op zit. Maar misschien zie ik het verkeerd of heb ik iets gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Tja Harry, soms heb je dat Vandaag was ik er ook wel klaar mee. Aftellen naar half 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Tine, hoe gaat t? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Dag allemaal, Half 11 geweest en de vrijdagavond zit erop voor mij, sans alcoholico!!! Het was een heftig weekje maar ben blij! Dank jullie allemaal voor het warme welkom, de adviezen en het medeleven. Ik stort nu half in slaap dus meld ik me morgen weer, zonder kater, voor het eerst sinds weken! Voor straks of nu welterusten:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 hallootjes allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Ha die Kirk, Leuk draadje ben je begonnen. En een hoop waardering voor je lees ik. Leuk om zo je weekend te beginnen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Goede nacht Nu ben ik echt moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 hmm ik wel een klein rijmpje voor ons ook verwacht van Jaap:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 nah nah Het rijmt idd wel. Maar ik dacht meer een rijmpje naar ons toe ofzoiets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden