Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 :present:thanx ja je kan van die dvd boxen kopen met planet earth en live, dan heb je de docu's maar er is in 2007 een film van gemaakt (duurste natuurfilm ooit, echt prachtig, en die wil ik graag kado doen, ik kan 'm natuurlijk bestellen, maar zou het leuker vinden hem te kopen, maar nu even erachter komen waar, het is makkelijker en goedkoper om de hele boxen docu's te vinden maar ik ben ook geen ster op internet, dus daarvoor jullie dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 gaby, ik heb de serie op bluray, prachtige serie vooral als je grote tv en surround systeem hebt volgens mij kan je deze serie overal kopen. kijk even bij bol.com of dvd.winkel enzz madelief als je geslagen wordt door je man, wat doe je daar dan nog?? begrijp ik niets van iedereen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Goedemorgen Toine ja idd prachtig, maar ik zoek dus niet de box, maar de film, zie mijn bericht van 10.24 hihi we postten tegelijk hoest met jou nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Hoi Gaby, ik heb even gekeken op de website van Free Record Shop, omdat de film uit 2007 is heb ik het idee dat je 'm alleen nog kan bestellen. Maar de prijs is redelijk! Earth movie (2007) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 alleen de film heeft bol.com denk ik ook wel, zal wel even checken zo. ja gaat beter met mij, had weer eens een dipje, maar ja na regen komt zonneschijn he. met jou ook alles ok? BBC Earth - The Power Of The Planet is een disk en kost 10 euro bij bollemans groetjes toine:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 So what, ik dweil desondanks ook wat af hoor met dat weer:) Wat voor hond heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 O geweldig! Die zijn ook zo lekker speels! Mijn hondje vind het heerlijk in de viezigheid te rollen, de kleine smots, maar heeft een hekel aan water! Had graag met m gezwommen van de zomer. Volgend jaar probeer ik het nog maar een keer met 'm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 http://www.jangeurtz.nl/boek_verslaafd_liefde.html Geurtz heeft weer een nieuw boek, misschien leuk voor de december maand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Mup. ik wil ook zo'n hond. Ans heb jij ook een jasje voor je kleine man? Ik heb er 3 gebreid en als je wilt kan ik je de link wel geven. Ik vind het afschuwelijk, een dier een jasje maar zo krijgt ze het niet zo koud en ik hoef het hier geen 23 gr. te stoken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Bolletje, ik heb laatst een jasje voor hem voor buiten gekocht voor als het weer richting vriespunt gaat. Voor binnen is het toch niet nodig, denk ik. Misschien heeft hij een wat dikker vacht omdat hij een langhaar is? Maar ben benieuwd naar je link! Moet ik dan zelf gaan breien? O jee:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Ans dat is hem!!!! zal eens even een paar winkels bellen, en anders bestellen, dan krijgt ze hem maar wat later, maar leuker als ik hem nu kan halen! hoest met jou nu? ik zag je bij het dagpact, lukt het een beetje het niet drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 goeiemorgen mensen wat zijn jullie al actieg geweest. ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Gaby, het gaat goed! Ik dacht gisteren dat ik 5 dagen droog stond, maar het zijn er nu 7. Ben afgelopen zaterdag gestopt. Gistermiddag rond 1600 had ik het even heel moeilijk, vrijdagavond is altijd borrelavond geweest. Ik ben hem droog uitgekomen en de rest van het weekend haal ik ook wel (sprak ze dapper). Ik ben meer een weekenddrinker dus dat zal voor mij het moeilijkst zijn/blijven. Met jou alles ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Kirky, agressie wekt agressie op, hé? Ik had ook last van plaatsvervangende boosheid toen ik raadde wat er aan de hand was. Hoop dat Madelief steun heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Thanks, Kirky:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Ans gefeliciteerd met je week droog met mij gaat het nu goed, vindt het weleens confronterend om te lezen wat ik hier bv in april postte, (stuitte ik net weer even op) ja dan ben ik wel gegroeid, drank is echt troep voor mij, het maakte me compleet gek, en nuchter heb ik al moeite genoeg om mijn gedachten te handelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Hé Ans, 7 dagen is een week, goed hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Ans je eerste week is de belangrijkste gefeliciteerd met deze nieuwe basis! :light::rose::musicnote::light::rose::musicnote::light::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Originally posted by: Gabyeven een off-topic vraagje, kent iemand de natuurfilm Earth? en is die te koop op dvd? leek me wel een mooi kado, jaren geleden eens in de bioscoop gezienquote> Ja Gaby, die heb ik en is erg mooi! Ik heb hem op DVD. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 ik zoek waar ik hem nog kan kopen Made misschien bij blokker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 ik weet het kirky, maar ik zou hem zo graag kado geven morgen op het sinterklaasfeest, maar goed, anders krijgt ze 'm later, maar was leuk geweest om 'm gewoon te kopen in de winkel (net als vroeger ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Originally posted by: SowhatMadelief,kun je ergens naartoe waar het veilig is,al is het maar voor dit weekendquote> Ja ik heb vrienden, gelukkig.Maar als ik hier het huis uit ga, dan heb ik niets, maar dan ook niets meer.Dus ik blijf hier. en ik heb een groot huis.Dus als hij eventueel, je weet het nooit, terugkomt, dan ben ik hier gewoon.Heb een hele grote verdieping boven. Maar dat is niet wat ik wil, ik hou ondanks alles van hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 madelief sorry maar kan er niet tegen hoe jij je eigen weg cijfert en wat hij ook doet ,het toch weer goed praat je zegt dan heb ik niks meer nou wat heb je nu dan?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 een groot huis Madelief heb ik ook heel erg eenzaam kun je daarin zijn zonder partner bij mij komen de eerste kijkers maandag tijd om opnieuw te beginnen ik heb er ook veel tijd voor nodig gehad en ben nu in vrede met mezelf heb er vertrouwen in en gun jou dat ook. de weg is zwaar maar materie is maar materie uiteindelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Lieverds! Ik kan en wil hem nog niet loslaten. Ook heb ik een diepe liefde voor hem. Ik ga afwachten of en wanneer hij weer thuiskomt. Dan proberen te praten over wat er is gebeurt. Nu ben ik heel erg moe. Heb niet geslapen, dus misschien dat ik het even ga proberen. Het lijkt alsof het niet over drank gaat, maar dat is wel zo. Hij was erg dronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden