bolletje Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Hoop dat je vannacht een beetje kan pitten Jane, want dat zal morgen wel erg spannend gaan worden hé? Morgen komen ze hier een nieuwe achterdeur en kozijn plaatsen van kunststof. Wat zal dat ineens anders zijn hier in huis zeg. Ik ben erg benieuwd en heel blij dat het nog niet zo koud is. Vroeger zou dit een vette rede zijn om het op een zuipen te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Goedemorgen allemaal, Zo! De klok rond geslapen, heb gisteravond niet eens meer ingelogd, maar: heb weer een droge dag erbij! Straks mag ik weer met mn neus de boeken in, maar eerst even chillen. @Bolletje: waar is dat linkje voor die truitjes nou:)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 wat nou alcohol? doe mij een lol met die zogenaamde vriend er is toch wel beter dat je verdient fijn zo`n "maatje" waar je mee wegloopt, die je hele leven sloopt doe mij dan maar water lekker zonder kater of thee ook daar bereik je een frisser leven mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 @AR: We blijven er liever nuchter bij een prettig leven alcoholvrij 't duurt even maar dan zijn we blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 AR:heart: Tante Bol:sun: Alle andere:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 jo jo jo Albert remmo die droog zijn uit zijn tenen haalt soms ff struikelt en dan baalt maar uiteindelijk dus echt NIET faalt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Ik wil ook zo een lief rijmpje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 goeienmorgen gisteren niet gedronken,,,maar wel pijn in me hoofd maar zal wel door de spanning zijn vanmiddag sinterklaas vieren met zijn alle heb voor iedereen wat gekocht..tegen de afspraak in maar had ik zin in wasmachine kapot,,tenminste hij verwarmt niet meer hoop niet dat het teveel gaat kosten,,anders moet ik de kadootjes weer terug brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Jullie zijn ook allemaal zo lief dat heb ik geschreven in de brief die ik stuurde naar die ouwe baas want ook al is hier soms een heel relaas hij heeft toch het beste met iedereen voor en hij weet ook dat ieder met alcohol een deel van leven verloor daardoor hoopt hij door er alleen maar te zijn een verzachtend woord heeft voor al dat venijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Ans ik heb hier ook een link voor een naaipatroon Wiskeswinterjas Wiske.jpg En als je zelf, "een hondenjasje breien, of zelf een chihuahuajasje breien" intypt krijg je een hele reeks voorbeelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Goeie morgen lieve Witje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 hopelijk heb je dan vandaag een veel leukere dag als gister snoeppie. Lekker genieten vanmiddag met alle kinderen om je heen Dat zijn al zulke mooie kadootjes;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Ze blijft opletten die Witte zit zeker niet te pitte niet meer door alcohol geraakt en het nuttigen ervan gestaakt recht zo die gaat dat is wat van haar een lief en mooi mens maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 witte:rose: dat is ook een ding wat ik nog moet leren GENIETEN MAAR GA ERAAN WERKEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 OHHHH AR wat een mooi rijmpje Nou heb ik acuut het sinterklaasgevoel te pakken. Dank je wel You make my day:heart: lalalalalalala:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Bolletje, dank je. Ben alleen bang dat ik 2 linker handen heb wat zelf maken betreft. Daar zou ik eerst voor op cursus moeten:$ Ik heb trouwens een fotootje geplaatst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Snoepje, super dat je er gisteren niet aan toegegeven hebt:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Shoot, ik wou je een roos geven, sorry! Bij deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 DEAL snoepie:heart: En ik heb een gedichtje voor jou... Snoepie zocht het geluk, het grote HET Ze zocht maar vond het niet En vele malen stond ze met een kluitje in het riet Ze zocht het geluk in het riet ze zocht in het dal, aan de top Maar ze werd het zoeken moe Pas als je zegt: ik word het zoeken moe Lieve Snoepie dan komt het naar je toe.... (Aangepaste versie speciaal voor snoep, van Toon) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Originally posted by: witteDEAL snoepie:heart:En ik heb een gedichtje voor jou...Snoepie zocht het geluk, het grote HETZe zocht maar vond het nietEn vele malen stond ze met een kluitje in het rietZe zocht het geluk in het rietze zocht in het dal, aan de topMaar ze werd het zoeken moePas als je zegt: ik word het zoeken moeLieve Snoepie dan komt het naar je toe....(Aangepaste versie speciaal voor snoep, van Toon)quote> WITTE:heart:gedichtje terug kan ik je niet gevenwant dat is iets wat ik niet kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 hahaha hoeft niet hoor snoepie maarre mocht je iemand willen verpletteren met een mooi gedicht.. Google staat er vol mee (ik kan t ook niet nl) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Ik ga dr van tussen Geniet allemaal lekker en zeker degene die sinterklaas vieren vandaag. En Fleur ik mis je nog steeds een beetje:heart: Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Fleur?? Gaat het een beetje met je?? Als het mogelijk is wil je dan iets laten horen?? Ik krijg zo bezoek, maar blijf wel online. Af en toe zal ik spieken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Madelief, gaat het goed met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 lieve Sint Zit hier met mezelf te vechten toe please leen me wat knechten die zich hier als kaboutertjes komen uitleven om mijn huis weer een schoon aanzien te geven dan zal ik de rest van het jaar braaf zijn en doe na de feestdagen weer beter aan mn lijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden