dhen Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 nu een trap onder m'n kont want zo doe ik niet wat ik vandaag moet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 feyenoord - psv 2 - 0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Klopt Dhen 3 jaar alweer, echt goed ik rekende even snel 2009 2011:$ maar het is volgend jaar 2012;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 :$Voor Feyenoord alweer 2-0? Das dus echt geen flauwekul. Nu nog even vasthouden die stand. Want anders vallen ze vast weer door de mand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Is er nog leven zonder rijmelarij? Na morgen is 't gelukkig weer n jaar voorbij... Heb niet eerder zoveel rijmpjes in korte tijd gezien Zegt ook iets over mijn literaire voorkeur misschien Er wordt hier ook gekeken naar Feyenoord-PSV Als niet voetbalfan-Klaar ben ik er mee... Ik sluit nu af, log later nog eens in Dat rijmen is besmettelijk, verzet heeft geen zin Nu eerst naar de badkamer voor het verven der haren Hup nu actie, en iets meer te maren Ik wens jullie allen een mooie en droge dag dat de Sint jullie niet vergeten mag Zit nu echt door mijn rijmerij heen ben benieuwd hoe lang jullie nog doorgaan anders sta ik alleen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 blleeeeeeeeeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Goedemiddag iedereen, ben nog aan het wakker worden na de zware nacht. Ogen nog maar half open. Vlug douchke in en ik kan me wijden aan mijn pc's die aandacht nodig hebben. Is er nog geen dagpact voor vandaag ?? Count me in please ?? Nu nog bakkie fokkie voor mij. Fleurtje ?? Cavakes meid ?? Liefje, alles okay met je ?? Alle andere lieve mensen vandaag {{{}}} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 hoe is 't will, gammel of gaar of gewoon laat..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Gewoon laat toineman, zware nacht in de haven achter de rug. Ben nog wat wakker aan't worden. Voetbal aant kijken jij ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 zo begint utrecht - fc twente mijn broer en oom zijn daarheen dus gespannen broer is een echte ict-hooligan hi we zien wel weer rustig wakker worden he.... koffieeeee;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 DAGPACT is een belofte of contract dat als je even inkakt je het pact erbij pakt zodat het contact met de andere frummers niet vervlakt en jij jezelf her pakt bij deze dus hè Albert Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 0-3 gfy! vul zelf maar in..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 tegen dit soort intelligentie kan ik niet op.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 en kirky...... bedankt voor je steun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Alle lieverds die naar me hebben gevraagd, Het gaat redelijk. Straks krijg ik bezoek. die er alles van weet. Heb knallende hoofdpijn van het denken en de spanning. Ik ben er straks waarschijnijk nog wel. Gr. Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 AR Dankjewel! Madelief Ik denk aan je Kirky Alvast voor de overwinning der Tukkers..... Hoop dat het niet te prematuur is...... Allen: I heart U (Geintje van vorige week tussen Jootje, Diesel en ondergetekende) Tot later maar weer............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Liefje eentje extra voor jou {{{((()))}}} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 ik kan gaan kwartetten of een patience zetten want ik ben hier nu in mijn uppie waar is de rest van dit kluppie? kadootjes uitpakken misschien? nou ik zal het straks wel zien 1 ding weet ik zeker ik ga niet meer aan de drank met onder andere jullie steun waarvoor mijn dank ik zie dagelijks om mij heen wat drank met je doet en reken maar dat is dus echt niet goed Will komt nu hier eten en ik laat het vanavond nog wel even weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 allemachtig mn plinten zijn prachtig en ik voel me 88:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Pfff, Vandaag was weer een (te) drukke zondag. Het mag wel eens wat minder..... Maar goed, voor vandaag is het vrijwilligerswerk af, doorgezet, deels uit handen gegeven, gedelegeerd... Maar er blijft nog genoeg te doen over.. Nu eerst maar eens eten en dan naar het Twentse. Kijken hoe blij ze daar zijn Tot later, lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Euuuuuuhmmmmmmmm ik weet niet wat voor gas die pieten bij jullie achterlaten daar in Olland maar dat rijmen is echt ni kosher meer zenne Dacht dat ikke er slecht aan toe was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 No way Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Een beetje teveel sambal in het eten gedaan, Zoveel dat m'n haren stijf gaan staan, Ik dacht al wat voelt het warm bij de eerste beet, En ja hoor niet lang daarna sloegen de vlammen uit m'n :o:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Alhoewel die van bolletje vind ik wel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden