igor Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 goede morgen frummels. zitten jullie al in spanning of sinterklaas nog aan jullie heeft gedacht? nou mij slaat hij over, ik ben niet lief genoeg geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 nou maar even de ontbijttafel in orde maken, koffie en thee zetten. jus persen, bordje brinta voor liefhebbers, croissantjes komen zo uit de oven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Goede morgen Igor, Ziet er weer lekker uit allemaal. Hier is sinterklaas eergisteren al langs geweest. En ik denk dat je het helemaal verkeerd ziet met die sint hoor. Want ik vond een briefje in de vestibule hier toen ik ging inloggen: Igor is een meid van goud, Dat moet ze nu toch onderhand wel weten. Misstapjes, ach die is sint al snel vergeten. Ja, Igor is een vrouw waar sint veel van houdt. Ontbijtjes maakt ze keer op keer. Een vriend'lijk woord voor frummers in een dip bescheiden, rustig, geen kakelende kip. Soms zelf wat in de put, ze klimt er altijd uit, keer op keer. Dus Igor, niet meer denken dat de Sint jou niet wil kennen Integendeel, hij neemt zijn mijter voor je af. En gunt jou alle moois en goeds, beslist geen straf. En laat zich nu weer lekker door jou bakje leut verwennen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Goede morgen trouwens ook Adam, had je niet zien staan nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 goedemogge allen, lekker geslapen? 'k wel.... nog donker en koud buiten vandaag voetbal utrecht-twente ga jullie nog iets leuks doen? evekes koffie enzo toine:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Morgu Toine, Ik ga vandaag lekker lekker rustig aan doen. Beetje rommelen in huis. Beetje lezen, even de administratie bijwerken, eindje wandelen met de hond, gewoon een lekker frisse neus halen. En verder zie ik wel... laat de dag gewoon lekker lui over me heen komen. Om te beginnen met een peukje en een bakje koffie ... :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 yvonne thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 hier ook een rustig dagje. misschien wat kerstspulletjes vast ophangen. wandelen met knabbel en babbel. een boekje lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 kunnen jullie mij vertellen of sinterklaas ook nog langs mijn huisje komt.....:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Goeie morgen Frummies:) Ik ga vandaag de hele dag zitten schilderen en denk dat het gezicht vandaag klaar is. Blijf ontevreden over de mond maar moet dat even laten voor wat het is. Lekker uitgeslapen net en voel me heerlijk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Goedemorgen mensen, Een heerlijke lange nachtrust gehad, hier ook niet veel op het programma vandaag, beetje spelen met de kids en vanmiddag naar m'n. schoonmoeder Een goede zondag allemaal !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 wat ben je aan het schilderen bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Toine ik ben een schilderij aan het maken van ons hoofd van de Dierenamb. Ze heeft kanker en niet zo lang meer te leven dus wil ik een schilderij van haar hoofd maken en 4 koppen van verschillende dieren op de hoeken schilderen. Maar de mond van haar lukt niet zo goed, ook omdat tanden misschien wel het moeilijkste zijn om te schilderen, dus ben ik aan het klunkelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Goedemorgen Frummels. Sowhat, lief dat je ernaar vraagt. Het gaat redelijk. Er is veel gepraat. Ik voel me innerlijk nog wel beurs. Ik ben een vechter, waar het ook voor moet zijn. Maar vandaag ben ik alleen. Hij is op stap met zijn zoon, en dat is goed op dit moment. Ik ga nu even mn bad in. Straks ga ik teruglezen. Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Hannah, van de week ga ik eens kijken of ik mijn boom neerzet. Vandaag nog niet in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Goeiemorgen mensen. ik nog niet han, misschien later in de week heb al wel mn KertstCD van Josh Groban beluisterd gister, ff in de stemming komen en voelde me wat unheimisch m.b.t. Snterklaasfeest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 @bolletje: ik heb nog even de post van gisteren teruggelezen,en: deze 4 weken stoppen zijn mij goed afgegaan. Ik vind zelf dat ik alweer beter slaap dan ik gedaan heb. Ik heb echter nog steeds een heel moe gevoel over mij, ga ervan uit dat dit normaal is. Ik heb al een paar valkuilen meegemaakt, maar gelukkig de verleiding kunnen weerstaan. Ik kan wel zeggen dat de drank in het verleden veel kapot heeft gemaakt, ik hoop dat dit nu voorbij is zodat mijn gezin op de allereerste plaats komt. Ik put veel moed uit dit forum en wil langs deze weg dan ook een ieder hartelijk bedanken !! Ik blijf jullie volgen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 volgen? meehobbelen toch zeker! ik ga deze week de boom optuigen en de rest van de 2 of 3 kratten versieringen kan dan meteen door naar de kringloop, genoeg voor nog een boom of twee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Goedemorgen allemaal, fris en monter present Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Albert, mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 fijn AR aflossing kan ik aan de poets brrrr morgen 2 x kijkers hopelijk ook meteen kopers kom tussendoor hier wel uitpuffen:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Ik ga ook wat doen. Douchen even naar mijn pa en voor het overige zie ik nog wel vandaag. Wellicht tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Super ja die vermoeidheid gaat, als het goed is, over. Soms wordt er hier aangeraden om vit. B te gaan slikken omdat dat het herstel zou bevorderen. Het lichaam moet herstellen van jarenlang alc. misbruik. Maar je doet het ontzettend goed, en ik hoop dat je nu al een beetje meer kan genieten van de dingen om je heen. Dat heeft ook een goeie invloed op het lichaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden