Marc Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Goedemorgen allemaal, Hebben jullie wel cadeautjes gekregen? De Sint is mij helemaal vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Moggeuh Marc, ach we zijn gewaardeerd om zo vroeg alweer op te mogen staan op zo'n mooie nieuwe dag en dat we nog allebij onze schoenen hebben, o ja en dat we koffie kunnen zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Wat flauw van Sinterklaas Marc Ik geloof gelijk niet meer in de goedheiligman. Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Morgu heren.... Pfff, niet in sinterklaas geloven, dom hoor.. Maar even heel wat anders.. nog geen koffie??? Kan dat nou??? Zal ik dan maar even snel.....?? mInuutje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 goede morgen frummels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Goedemorgen, dames maar ook heren zie ik!! Von is de koffie al klaar? Ik heb een rotnacht gehad, slecht geslapen en steeds als ik wel even sliep, dromen. Maar vanaf 4 uur wakker, ben er maar uitgegaan. Heb alles teruggelezen. Jopie, Hannah, ik snap jullie, maar soms is dit toch net de echte wereld, tenminste voor mij dan. Ik kan niet iedereen aanhalen, want ik was vroeg uitgelogd gisteravond. Voor iedreen die het heeft drooggehouden een dikke bos De rust is hier in huis wel weergekeerdt. Maar ik ben nog steeds verdrietig om wat er is gebeurt en gezegd. Nu maar weer doorgaan en ADB blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Morgu bor en Igor. Net op tijd, koffie en thee staan klaar Pffff,wat een weer weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 En ook goedemorgen Madelief natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Nou, de koffie smaakt wel erg goed geloof ik Luitjes, ik moet er vandoor.. Maak er wat moois van vandaag. laterrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Doe mij dan maar een glaasje thee. Daar blijf je jong bij. Verzin ik nu. Heb alles gemist van het weekend, (en wel meer eigenlijk) dus geen idee waar het over gaat Madelief. Klinkt alsof je even bent uitgegleden. Zet hem weer op dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Yvonne, zal ik je verklappen dat de grote mensen voor elkaar kadootjes kopen. Deze is voor Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Straks, mijn grijze haartjes maar eens wegwerken... Tsja de eerste had ik al op mn 20e.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 goede morgen DAGPACT: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Vannacht lekker geslapen, om kwart over drie er even uit, terug gegaan en meteen weer in slaap gevallen. en toen ging de wekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Nee Jaap de Sint bestaat wel maar mensen kopen kleine kadootjes voor elkaar om dan later de andere te doen laten denken dat ze ook die dure andere kadootjes hebben gekocht voor die andere, terwijl dat dus de Sint was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Grijs is niets mis mee. Kijk naar de muizen. Of naar de lucht op zwaar bewolkte dag. Of mooie betonnen flats. Of mist op zee Ik stap weer naar buiten. Een mooie dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Goedemorgen allemaal, Ik sluit me graag aan bij het dagpact: DAGPACT: Albert Lytse Ans Zo, nu snel douchen en naar t werk. Fijne dag vandaag en tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Jaap, nou ik ben vanaf mn 25e al echt grijs, nu ben ik 45. Nee ik zou me dan echt oud voelen als ik het niet kleurde. Wel kleur ik het in mn eigen kleur die ik vroeger had, nooit anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Nou voor degene die een minuutje de tijd hebben http://www.dogwork.com/owfo8/ Erg mooi en je ziet goed hoe je dingen stap voor stap moet doen om je doel te berijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 ik ben werken tot vanavond fijne dag en hou het droog zowel binnen als buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Tjah Borrie omat je het zo nooit ziet he, behalve degene die met zo'n vogel werkt. Ik zou dat graag doen als ik wat mee tijd had daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Goede morgen, wat mooi Diesel!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Goedemorgen, Vandaag nog een dage thuis, maar begin wel op te knappen. Een goede dinsdag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Moggeuh V meisje, nou gelukkig vind jij dat ook, schrok van de reaktie van Bol en dacht van en je ziet niet hoe ze zo'n "zielig" konijntje ofzo pakt. Maar wel zie je hoe ingenieus zo'n vogellichaam werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Nou super das lekker dat je je een stukkie beter voelt, hier het zooitje allemaal nu helemaal ziek, pfff houdt ook niet op hier, zo lijkt het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden