Gaby Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Hi Lenie, hoest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 mmmm... het gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 tsja het is woensdag he of geldt dat niet voor jou? mensen ik lees later terug, maak wat van jullie avond, ik mag weer werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 ik ben vanaf gister avond al aan het spugen.. dus ik ben weer weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 jouw hondjes op de foto lenie??? en gabs, ik dacht het ook, was nogf niet bijgelezen en dan ook nog bijna voille maan ook (vrijdag) als je daar gevoelig voor bent, kun je je er maar beter bewust van zijn ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Beterschap Lenie. Ik geloof dat er weer wat rond waart. De buurvrouw was ook al aan het spugen. Rapilos werkte jij niet in de thuiszorg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Originally posted by: jane4jouw hondjes op de foto lenie???en gabs, ik dacht het ook,was nogf niet bijgelezenen dan ook nog bijna voille maan ook (vrijdag)als je daar gevoelig voor bent, kun je je er maar beter bewust van zijn ook.quote> ja mijn skeeties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 dank jullie... ga nu echt weer te bed. sjucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Frummels, ik heb niet alles bijgelezen. Mijn boom staat, maar nog niet versierd... Ik ga zo groenten wokken met tofu. Ik voel me ontzettend moe. Dus zal ik wel vroeg mijn bedje opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Goeie avond kanjers. Vandaag weer lekker gewerkt. Ben bezig met een hondje. Het diertje is bij ons gebracht maar de eigenaar van het hondje wil niet de prijs betalen om haar terug te krijgen. Ja en ik wil best wel wat betalen voor haar maar e95,-- voor een vrijwilligster vind ik gewoon veel te veel. Bovendien is ze al 7 jaar. Maar een echte lieverd en misschien een speelkameraadje voor Puck. Heb haar vandaag maar een jasje aan gedaan want ze is geschoren en barst van de kou. Zo nu eerst eten, ik heb echt trek. (in eten). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Toine jammer dat je het weer niet gered heb. Tja, verder weet ik er niet zo heel veel te over zeggen. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Goedenavond allemaal, ik ben ook weer terug van het werk en ga zo eerst even eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 en ik slaap (of lig wakker) vannacht met een mes naast mn bed iemand heeft met een breekijzer in proberen te breken vannacht gelijk alle posters en stickers weggehaald toen ik ze ophing dacht ik nog; als dat maar geen uitnodiging is. iemand eerder zoiets gehoord? De makelaar zei dat ik de eerste was. why me?, (zei Archie Bunker) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Jeetje Jane wat erg, rare wereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 ja he, en nou maar hopen dat ze niet terugkomen om het af te maken. Want dan kunnen er wel eens gewonden vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Jane schorriemorrie is het. Tuig van de richel. Mij is het nooit overkomen, maar in mijn wijk zo'n drie inbraken in de week. Ook in mijn trap en de trap ernaast. En op de hoek. Niet bang zijn, dezelfde figuren komen niet een tweede keer bij jou.(denk ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Originally posted by: jane4en ik slaap (of lig wakker) vannacht met een mes naast mn bediemand heeft met een breekijzer in proberen te breken vannachtgelijk alle posters en stickers weggehaald toen ik ze ophing dacht ik nog; als dat maar geen uitnodiging is.iemand eerder zoiets gehoord? De makelaar zei dat ik de eerste was.why me?, (zei Archie Bunker)quote> Nee!! Dit kan niet waar zijn!Kan er niet iemand bij je zijn vannacht?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Jane, mozes kriebeltjes, wat een schunnig gedrag. Het moet niet gekker worden, kan er niet iemand bij je slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Nee Madelief als ik daar aan begin ga ik mijn angsten voeden ben wel eerder met een broodmes naar beneden geweest; toen had ik zelf de voordeur open laten staan, en was vergeten dat ik geen pyama draag:D kon er later wel om lachen en was meteen niet bang meer, maar heb dat nog jaren moeten horen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Ik heb nooit buurvrouwtjes zonder pyama in de trap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Ja he Soothe, schorriemorrie ik heb er helaas vaker mee te doen gehad zelfs een in mijn huis ze hebben gewoon een smoes klaar: is dit niet het buurthuis dan? Ja hoor, door mijn schutting, tuin, bijkeuken en keuken, komt mij tegen in de gang met zo'n smoes. Gelukkig weet ik nu dat ik kalm blijf en de bibbers pas na afloop komen. Maar volgens de wijkagent mag ik niets doen, kan ik aangeklaagd worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 tsja verschil moet er wezen he en in de grote stad durf ik dat natuurlijk helemaal niet:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Je mag een goeie klap verkopen hoor. Een klap met een knuppel of zo. Alles in verhouding tot het delict. Niet door blijven rammen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Originally posted by: SootheIk heb nooit buurvrouwtjes zonder pyama in de trap.quote> Ouwe snoepert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Maar zulke dingen hebben wel impact. Dat staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden