Spring naar bijdragen

zondag 17 juli

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 248
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hoi igor,

half augustus weer een afspraak met dokter en ga die weg toch meer eens op qua AD.
heeft iemand van jullie ervaring in het gebruik en wat vaak het beste werkt?
hoe gaat het trouwens met iedereen?
het niet meer gebruiken van alcohol is geen probleem meer, alleen komen er zoveel problemen
bi! vroeger dacht ik over veel dingen in de middag, laat zitten, neem wel biertje en zie het morgen wel
nu blijft die confrontatie met onopgeloste dingen constant aanwezig en sommige dingen zijn niet op te lossen
dat geeft onrust en ontevredenheid, maar genoeg geklaagt.
zijn ook ontelbaar positieve dingen.
alles in het leven draait om passie voor iets, erkenning daarvoor en zelfvertrouwen, in die volgorde
genoeg geluld nu over iets leuks praten, het regent hier weer eens, ga zo door het gras zwemmen
lange gras zwemmen met interval tussen het onkruid, haha groeten toineneman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toine bij iedereen werk ad anders. Ik heb er wel 4 soorten uitgeprobeerd voordat ik de juist had.
Dus er is er niet 1 beter of slechter , het is maar hoe je er zelf op reageert maar daar kom je wel met je huisarts uit. neem ik aan.
Ja en vroeger dronk je een probleem weg en nu moet je hem oplossen dat valt niet altijd mee maar dat
probleem kennen de meesten hier wel. Heb je niemand waar je je problemen mee kunt bespreken ? en die
meedenkt over een mogelijke oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen luitjes, wat een drukte al hier.
Hoewel.. tis natuurlijk ook al wat later, ik heb behoorlijk uitgeslapen ...
profiel op betekent dat iedereen kan zien wie je bent.
Kan tactus alleen wijzigen, maar het is misschien handig om zolang even je gegevens onherkenbaar de wijzigen, bijv. nepwoonplaats en naam..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, nou, ik heb het gevoel dat ze met die ijthee misschien kruidenthee bedoelen , of thee van verse munt en die dan ijskoud laten worden...

Maar goed, ik heb de spreuk maar even in de wind geslagen en zit aan een lekker bakske koffie.

Tis hier gelukkig weer droog.. de regenwolken gaan met grote snelheid richting noordoosten... en daarboven zit aardig wat blauw tussen den schapewolkjes... de zon komt er lekker doorheen..
Straks even buienradar bekijken.
Gisteren begon de dag ook zo... en hebben we het hier tot het begin van de middag heerlijk gehouden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toine, rechtsboven op deze pagina zit een knop 'profiel' ... als je daarop klikt kun je je gegevens wijzigen.
Ik heb een verzoek naar tactive gestuurd om jouw profiel te sluiten, maar dat kan even duren.
Tot die tijd kun je beter via genoemde knop je naam en woonplaats even veranderen in verzonnen namen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi aicha,

de problemen die ik heb, zijn vaak van die lastige levensvragen, waar je nooit echt antwoord op krijgt en die je moet proberen te accepteren, andere mensen daar mee lastig vallen is vaak een probleem
heb een kleine sociale kring en bij de mensen die ik ontmoet, mis ik vaak en echte oprechtheid, vind andere mensen vaak zelfingenomen "niet echt", dus daar ga ik echt niet zo'n discussie over het leven aan
merk wel steeds, dat hoe meer ik onderneem, hoe meer je negatieve gedachtes onderdruk, maar je moet
toch ook eens still kunnen zitten en genieten kunnen van het leven, zonder veel na te denken en altijd maar negatief uit te komen, jaja het leven is zinloos en we gaan allemaal dood, maar wil ondertussen wel ook eens dat basisgeluk kunnen proeven
mijn profiel staat open, zag ik, dat maakt me niet uit, lekker belangrijk, groeten toine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bol... Nou, ik denk dat ik vanmorgen maar eens de tuin in ga...
Met die hoosbuien en die wind van de afgelopen week vallen er aardig wat planten te fatsoeneren hier.
En het gekke is dat onkruid altijd harder groeit dan de gewenste planten... dusssssss.s
Vooral tussen de steentjes van de paden is het als weet ik veel wat omhoog geschoten.
En het stuk om de voederplek voor de vogels moeten we het al helemaal niet over hebbenn... ze mikken gewoon de zaden die ze niet lekker vinden uit de schaal... en die kiemen echt binnen een paar dagen...
Hoef me niet te vervelen dus.
Maar ik vind het ook gewoon lekker om in de tuin te rommelen, dus dat geeft niets.

En als het dan vanmiddag regent is er binnen wel wat te doen ... heb gisteren eigenlijk een behoorlijk luie dag gehad.. en ja, die kaboutertjes lopen mijn huisje nog altijd voorbij helaas. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...