Spring naar bijdragen

zondag 17 juli


igor

Aanbevolen berichten

goede morgen allemaal. slaap maar lekker uit hoor, en als het zo'n weer blijft als nu zou ik als ik jullie was niet eens het bed uitkomen. de tafel is al zover gedekt, je hoeft alleen nog maar even het knopje van het apparaat in te drukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 248
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Daar gaat het uitstekend mee, Igie. Ze is mijn kater vaak aan het klieren, en nou heeft ze ontzettend veel geluk dat dat zo'n ontzettend goeie sul is want anders was ze allang een oogje of oortje kwijt. maar het is haar beste vriendje.
Soms is hij bereid om een pootje op te tillen en net te doen of hij mee speelt, (want wat is die lui zeg) maar dat is voor haar al voldoende om helemaal uit haar dak te gaan. Ze vraagt erg veel aandacht en m'n katten en ik worden daar wel eens horendol van. Als ik dan voorzichtig zeg dat het niet mag, kruipt ze helemaal in elkaar. Daarom doe ik het al zo voorzichtig, maar na 2 min. is ze het al vergeten en rent al wat ze kan over de bank. En of ik er nu toevallig op lig dat maakt haar niet uit.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Aicha

Bolletje heb jij niet een kat te leen die graagveldmuizen vangt?



Nee Aich. die heb ik niet, als hier een muis loopt gaat die achter de katten aan. Ze zijn als de dood voor een muis.
Gaan op stoelen vreselijk staan te mauwen en worden helemaal hysteris, het lijken dan net mensen.
Maar er zijn vangkooitjes te krijgen bij de dierenamb. als het goed is. die vangen ze dan en zetten ze in het bos uit.
We hebben dat pas geleden ook met een wilde rat gedaan. Dat gaf een heerlijk gevoel om zo'n dier z'n vrijheid weer te geven.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal

ben een tijdje hier niet geweest, maar ben nu ongeveer 6 maanden alcoholvrij! jaja
knap, nadeel is dat ik zo vaak erg somber ben, hoe ga ik dit oplossen, heb alles geprobeerd
behalve AD.
heb de laatste keer dit ik hiet was abrupt afscheid genomen, maar dit moest anders,
zou ik het niet redden
de laatste 6 maanden in zelfvertrouwen erg veel veranderd, durf alles en onderneem veel
alleen wat ik zeg altijd zo'n gejaagd gevoel en denken dit is het niet......

in ieder geval hallo weer allemaal en hoop dat jullie het mij vergeven dat ik laatst zo
( alweer half jaar geleden) abrubt afscheid nam

goedemorgen toine en hoop dat die pleuris regen nou eens verdwijnt haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ja Bol dat is het dus ook ik wil die kleine minimouse niet dood hebben maar gewoon vangen en weer buiten in het park neerzetten. Ga nog wel even brainstormen hoe dat te gaan doen. Om daar nu de dierenambulance voor aan te laten rukken, die zijn hier al druk genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Toine,

Het maakt toch niet uit dat je ineens weg bleef? als je maar a.d.b. blijft, das het belangrijkste, en dat heb je gedaan. Knap hoor.
Ja soms duurt het een tijd voor je een beetje van die somberheid af komt, dat ligt er misschien ook aan hoeveel je in de tijd dat je dronk, weggedronk(g)ne hebt. En het kan natuurlijk ook zijn dat het een beetje in je aard zit.
Komt die somberheid in jouw familie meer voor?
Er zijn in ieder geval goeie a.d.'s te krijgen maar ik denk dat het belangrijk is om de juiste medicatie te krijgen voor jouw sombere gevoelens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...