lady jane Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 In elk geval beter verslaafd aan de liefde dan aan drank of drugs. Hier op de open dag 1 kijker en dat was dus; kijken kijken niet kopen een echte Hollander dus. Na 1 uur zijn levensverhaal aangehoord te hebben hem van koffie en speculaas voorzien ging hij gauw nog 3 huizen vergelijken, maar mijn vriendin dacht dat hij eigenlijk op zoek was naar een vrouw:o heb ik weer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Dat heet verliefd zijn Jopie. Is bijna iets chemisch vlgs mij. 1 kus alla, maar 1 biertje, neuh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Mee eens BamBam, Ook ik ben liever verliefd dan dronken.......... De eerste beneveling is veel leuker en voelt de volgende ochtend ook nog goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Das minder Jane één kijker en niet koper. ja meid de huizenmarkt gaat niet zo lekker, het huis van J. staat geloof ik ook al 3 kwart jaar te koop, ook een prachtig huis met 3 marmeren badkamers, maar dat schijnt vandaag de dag ook niet meer te helpen. nee geef mij die goeie ouwe tijd maar weer terug waarin de huizen nog volop verkocht werden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Originally posted by: borretjeBen er weg mee lieve mensen.Morgen een verlate Sinterklaasfeestje bij m"n zoon, dus dan ben ik hier niet.Hou het droog lieve mensen, samen:heart:Ga ik ook doen.Laterrss..quote> Lieve Bor!! Ik hoop dat je er van kan genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Beertje, ik heb anders flinke katers na verliefdheden gekend en die duurden veel langer dan die na drank. dus nee Jopie, voor mij ff niet meer dankje geniet jij maar van de jouwe, is je van harte gegund. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Goedenavond Het is heel goed mogelijk zonder enige verdovende,- of verslavende middelen te leven Het leven is al vol genoeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Hmm, tja, Theo Maassen: "het feit dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen, betekent dat die dus eigenlijk ook niet te vertrouwen is....." By the way; Graag gedaan Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Nah Famke, hoest mei die??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 @Jane Daar zijn we allemaal wel eens geweest Maarja......... Hier zit de eeuwige optimist ; Net onkruid; blijft terug komen Net bloed; kruipt waar het niet gaan kan Zijn dooddoeners, maar 't is wel zo Althans, dat denk ik....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Hey frummers kijk eens wie weer terug is??? Marjo. Fijn je weer te zien (. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Hee!//Best famke! Bin wat grieperig Mar dat giet wol oer My dy en dien leave? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Heee Marjootjehhhhh hoestie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 He! Marjo!! hoe is het?? Even niet gezien hier. Maar je bent niet de enige hoor. Nu aan de maaltijd. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Hoi lieve allemaal Alles is ok hier Gewoon doorgaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Nu eten Bij het vuur Lasagne... Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Sorrie Marjo verkeerde emocion gebruikt. Wat stom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Hier alles wel. Beetje moe en sjaggie maar heee, I'll live:D Do famke, lekker iete:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Originally posted by: marjoGoedenavondHet is heel goed mogelijkzonder enige verdovende,-of verslavende middelen te levenHet leven is al vol genoeg!quote> Haha, wanneer heb jij dat gedaan?Van je nulde tot je veertiende zo ongeveer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Vanaf het begin nog es goed lezen Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Ik wilde dat ook net schrijven bor het is heel duidelijk voor mij althans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Jane, een uur??? met die gast zitten babbelen... Pffffff, opzoute. jammer dat je niet meer kijkers hebt gehad. Ben in het bezit van een heuse spijkermat. Ben heel moe, komt vd mat zeker:angry: Nee, heb er al drie x op gelegen. Kan geen kwaad, lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 3 x op één dag? Is wat veel; Bam. matje stimuleert afvoer van gifstoffen en dat kan wat onrust veroorzaken. Mijn spinningmaatje had 3 x nodig om daar doorheen te komen, maar is nu nog enthousiaster dan ik. Ik had het geluk, meteen relaxed te worden, en nog maar een keer of 3 dat het niet werkte. waaronder vannacht:( Ach en wat is een uur op een mensenleven he? Wie weet komt die man iemand tegen die naar zo'n grrot huis zoekt, met sauna enz enz komt goed Bammetje enne hij is weer warm die sauna dan he;) bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Nee, nee Jane, niet 3x op een dag. Meestal voor het slapen gaan lig ik erop. En vanmiddag heb ik een tukje gedaan en toen heb ik er ook even op gelegen. Ooooh, die sauna van je, geweldig! Ben momenteel te moe om de deur uit te gaan en nr de sauna toe te gaan. Heen is nog wel oke maar moet ook weer terug he. veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Zo lees ik het niet Bor, dat jij mensen veroordeelt. Ik lees het zo; Niwi schrijft dat jij tenminste niet drinkt als reactie op Hannah haar schrijven. En hij geen pammetje nodig heeft. Dat klinkt ietwat veroordelend. Zo lees ik het toch. Maar he, that's me. Ik ben weg. Bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden