AlbertRemmo Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 DAGPACT: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Dagpact: Albert Ans Mogu AR, hoe gaat het? Vlaams Meisje: van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Albert, fijn te lezen dat je gisteren weer wat rust en natuur kon nemen samen met Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Woman, als je uitgeslapen bent; hoe was het, hoe ging het en hoe deed je het? Aagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 sportze dan dar ga ik ook zo doen geen betere manier om de dag te beginnen he na het forum natuurlijk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 bambam bloot op je matje hi:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 begin morgen ook weer met sporten, daar voel ik mij toch het beste bij .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 nu is de situatie hier thuis rustig ja, maar we zijn er nog niet hoor was het allemaal zo simpel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Originally posted by: toinebambam bloot op je matje hi:Pquote> Sssssssst Toine. Toen ik het schreef dacht ik al.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Moggûh! VM: Congrats! 45! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Hee Mar, hoe gaat het met je? Lukt het om minder of niet te drinken? Heb je alweer wat huisraad bij mekaar gescharreld of woon je in een wat kalig, leeg huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 :)yep extraatje voor de zondag ff alle huizenfrustraties eruit meppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Gister sprak ik van "het is heel goed mogelijk..." Dat wil niet zeggen dat ik het zelf in de hand,- of vingers heb En eh, er ligt nu een mooi kleed en ben langs grofvuil gelopen Ut ziet er leuk uut! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 ik vond het al zo'n vaag vrouwelijke slimme opmerking marjo:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 En jij, zie jij er ook een beetje leuk uit:huh: Maw, still hedding for destruction of blijf je nog wel even bij ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Mar, goed je weer te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Goeiemorgen allemaal Heeee Parel Jij ook gelukkig weer ff op t honk:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Daarom moest ik ook lachen om je bericht Marjo, gisteren. Ik schreef grappig maar dat dekt natuurlijk niet de lading. En het was ook een wrang lachje omdat ik meen te weten dat het jou nog niet lukt om zonder verdoving te leven. Op schrift kan een mens niet altijd goed uitdrukken wat en hoe men iets bedoelt. En er kunnen meerdere gevoelens een rol spelen in een zelfde situatie. Nou ja, sa sa wot:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Ik blijf nog even okee? Gister Monopoly niet uitgespeeld.. En ik wil winnen! Tnx Tien en Pearl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Jopie, ken je die mop over het verschil tussen homo's en lesbo's en hun tweede date??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Wacht je antwoord niet af:D De homo zegt:'Welke tweede date????B)" De lesbo zegt:'Welke tweede date? Dan ben ik aan het verhuizen'. Goed gaan lieverd. Ik ben blij voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 tsssssssssssss en dat op een ADB forum! Nou komt er nog antwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Mooi Mar, blieuw mar efkes hingjen. En nu winnen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Traag Jane, traag ben jij....LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 juffertje ongeduld ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden