witte Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Heerlijk om een paar mede crocksliefhebbers te hebben hier haha Albertina jij weet toch wel dat je alles per dag moet doen? Ik las van je met mn neus op de feiten, maar bij jou heb ik altijd zo een idee dat je dat altijd wel bent toch?? Welkom Nans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ga ik doen Tinus, ik zal zeggen dat jij gezegd hebt dat ik dat moet doen. Nee ff serieus ik ga echt proberen om geld terug te krijgen, als de man die de order opgenomen heeft en alles gemeten heeft hier, nog maar weet dat hij zelf voorstelde de deur naar buiten te laten draaien want anders is zijn nee hetzelfde als mijn ja. Maar ik beloof je het gaat te proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Witje, ja, hoor dat weet ik. Toch realiseer ik mij dat het zomaar weer anders kan gaan. Vandaar kan het geen kwaad om zo nu en dan even zo'n posting te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ohhh zo Albertina, ja dan snap ik m beter. Daar heb je helemaal gelijk in. Ben ik helemaal met je eens!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Hoi Allemaal, Redelijk weekend door gekomen, verjaardag van vriendin gehad (2 bier op) dat is wel wat anders dan slempen till you drop. Totale onrust nu, koppijn, zere spieren pppffffff zal er wel bij horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Originally posted by: bolletjehahaha Ap, nee ik moet eens kijken wat ik daar op ga verzinnen, maar dat komt wel, voorlopig ga ik het kattenluik afplakken zodat er geen tocht naar binnen kan.Jane nee het is geen beunhaas hoor, die deur kost samen met het kozijn en boven een raam, e2300,-- dus dat is genoeg geld. Maar de man die de deur gezet heeft zei dat ik best wel geld terug mag vragen. Een nieuwe deur kost veel meer, bovendien was het oude kozijn er al uit gesloopt. Dan had ik het helemaal koud gehad, die hadden ze niet meer terug kunnen plaatsen. Ach het zal wel weer goed komen hoor maar het is alleen jammer dat m'n katten er (denk ik ) niet door gaan. Puck zeker niet want haar pootjes zijn helemaal kort.quote> Lieve "Tante" Bolll ik ben het helemaal met Jane eens hoor, dit is gewoon heel stom en lastig. Daar laat je toch niet zo'n dure mooie deur voor plaatsen Nou dan zou ik zeker proberen geld terug te krijgen want dit is prutswerk van degene die daarvoor is langs geweest. Maar ben blij dat je toch vrolijk klinkt en er komt vast een leuke oplossing voor het kattenluik probleem, we gaan daar wel prijsvraag hier voor uitschrijven als je foto's hebt geplaatst ergens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 AR even terug komend op je quote van 18.23 dan moet je ze er wel allemaal (!!) bijzetten van mij en niet alleen wat jij wilt lezen Originally posted by: Hannah1Iemand op crocks neem je gelijk al niet serieus vind ik.quote> Originally posted by: ShahireNou Hannah, dat vind ik nu ook weer wat te ver gaan hoor quote> even die onderste zin hè van mij!!!!!!!!! en nu weer snel aan het werk laters!! zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 AR! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 sorry Sha:$ overheen gelezen misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Sha:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Originally posted by: ShahireAR even terug komend op je quote van 18.23dan moet je ze er wel allemaal (!!) bijzetten van mijen niet alleen wat jij wilt lezen Originally posted by: Hannah1Iemand op crocks neem je gelijk al niet serieus vind ik.quote> Originally posted by: ShahireNou Hannah, dat vind ik nu ook weer wat te ver gaan hoor quote> even die onderste zin hè van mij!!!!!!!!!en nu weer snel aan het werklaters!! zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote> Ja Sha maar jij bedoelde alleen : dat je Hannah te ver vond gaan omdat ze zei"gelijk al niet serieus nemen, jij zou toch daarmee wachten tot jezelf uitgelachen was ,, zo zat het toch ?? LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 De hele dag ziek geweest van buikgriep, zie me eerlijk gezegd morgen nog niet op het werk verschijnen, ze zullen het nog een dagje zonder mij moeten doen. Gelukkig word ik goed verzorgd door mijn vrouw en kids.!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Een goedenavond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Super das fijn joh dat je goed verzorgd wordt door je vrouw. het is ontzettend rot om ziek te zijn in je uppie en dan ook nog voor jezelf moeten zorgen. Plak er morgen nog maar een daggie aan vast tot je goed uitgeziekt bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 En zo is het Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Goedenavond Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Jopie, Verdrietig dat je je kennis zo ziet. Ik heb het ook van dichtbij meegmaakt met mijn moeder. Zij heeft het helaas niet gered. Ik hoop dat je kennis zich er doorheen slaat en dat jij je niet door zijn/haar leed uit het veld laat slaan. Ik heb het idee dat iedereen hier op het forum nooit helemaal het alcohol thema uit het oog verliest, ik mag natuurlijk niet voor anderen spreken, maar dit forum bestaat toch puur voor mensen met een alcohol probleem? Ik vind het heerlijk om over de dagelijkse dingen als deuren te lezen, of gekke Sinterklaas gedichten, naast de serieuze onderwerpen waar mensen hier steun voor zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Hoi AR, hoe gaat het met jou, weer een beetje rust in de tent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Da`s een waar woord Ans Hoi Dinah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Hoi Dinah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ans het is nu rustig ja en voor de rest is het gewoon weer afwachten wanneer die knop weer om gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Gelijk heb je Ans, en we switchen in no time om als dat nodig is dat is al vaker gebleken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Jopie, Ik heb niet voor niets de post van BB gequote. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 AR; de knop om naar het niet drinken, of naar een betere bui? Ben blij voor je dat de rust in je huis is wedergekeerd, als je je thuis niet pluis voelt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden