Spring naar bijdragen

Maandag 5 december 2011


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

Heerlijk om een paar mede crocksliefhebbers te hebben hier haha

Albertina jij weet toch wel dat je alles per dag moet doen?

Ik las van je met mn neus op de feiten,

maar bij jou heb ik altijd zo een idee dat je dat altijd wel bent toch??

Welkom Nans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 307
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ga ik doen Tinus, ik zal zeggen dat jij gezegd hebt dat ik dat moet doen.:) Nee ff serieus ik ga echt proberen om geld terug te krijgen, als de man die de order opgenomen heeft en alles gemeten heeft hier, nog maar weet dat hij zelf voorstelde de deur naar buiten te laten draaien want anders is zijn nee hetzelfde als mijn ja. Maar ik beloof je het gaat te proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
hahaha Ap, nee ik moet eens kijken wat ik daar op ga verzinnen, maar dat komt wel, voorlopig ga ik het kattenluik afplakken zodat er geen tocht naar binnen kan.

Jane nee het is geen beunhaas hoor, die deur kost samen met het kozijn en boven een raam, e2300,-- dus dat is genoeg geld. Maar de man die de deur gezet heeft zei dat ik best wel geld terug mag vragen. Een nieuwe deur kost veel meer, bovendien was het oude kozijn er al uit gesloopt. Dan had ik het helemaal koud gehad, die hadden ze niet meer terug kunnen plaatsen.:) Ach het zal wel weer goed komen hoor maar het is alleen jammer dat m'n katten er (denk ik ) niet door gaan. Puck zeker niet want haar pootjes zijn helemaal kort.quote>


Lieve "Tante" Bolll ik ben het helemaal met Jane eens hoor, dit is gewoon heel stom en lastig. Daar laat je toch niet zo'n dure mooie deur voor plaatsen :( Nou dan zou ik zeker proberen geld terug te krijgen want dit is prutswerk van degene die daarvoor is langs geweest. Maar ben blij dat je toch vrolijk klinkt en er komt vast een leuke oplossing voor het kattenluik probleem, we gaan daar wel prijsvraag hier voor uitschrijven als je foto's hebt geplaatst ergens ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR :angry:

even terug komend op je quote van 18.23

dan moet je ze er wel allemaal (!!) bijzetten van mij

en niet alleen wat jij wilt lezen

Originally posted by: Hannah1

Iemand op crocks neem je gelijk al niet serieus vind ik.:Dquote>

Originally posted by: Shahire

Nou Hannah, dat vind ik nu ook weer wat te ver gaan hoor :Dquote>

even die onderste zin hè van mij!!!!!!!!!

en nu weer snel aan het werk

laters!! zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Shahire
AR :angry:

even terug komend op je quote van 18.23
dan moet je ze er wel allemaal (!!) bijzetten van mij
en niet alleen wat jij wilt lezen

Originally posted by: Hannah1
Iemand op crocks neem je gelijk al niet serieus vind ik.:Dquote>

Originally posted by: Shahire
Nou Hannah, dat vind ik nu ook weer wat te ver gaan hoor :Dquote>


even die onderste zin hè van mij!!!!!!!!!

en nu weer snel aan het werk
laters!! zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
quote>


Ja Sha maar jij bedoelde alleen : dat je Hannah te ver vond gaan omdat ze zei"gelijk al niet serieus nemen, jij zou toch daarmee wachten tot jezelf uitgelachen was ,, zo zat het toch ?? ;) LOL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie,

Verdrietig dat je je kennis zo ziet. Ik heb het ook van dichtbij meegmaakt met mijn moeder. Zij heeft het helaas niet gered. Ik hoop dat je kennis zich er doorheen slaat en dat jij je niet door zijn/haar leed uit het veld laat slaan.

Ik heb het idee dat iedereen hier op het forum nooit helemaal het alcohol thema uit het oog verliest, ik mag natuurlijk niet voor anderen spreken, maar dit forum bestaat toch puur voor mensen met een alcohol probleem?

Ik vind het heerlijk om over de dagelijkse dingen als deuren te lezen, of gekke Sinterklaas gedichten, naast de serieuze onderwerpen waar mensen hier steun voor zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...