Jootje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Alleen met drank zie je de werkelijkheid niet meer en denk je dat je alles aan kan. DE HELE WERELD. En de volgende morgen is alles weer hetzelfde en wat is er dan makkelijker om weer te proberen om in die onwerkelijkheid te geraken. Geen problemen meer enz enz. Maar de pijn blijft en wordt alleen maar erger naar je mate je meer gaat drinken. Je kunt niet vluchten, hoe graag je ook wilt. De enigste mogelijkheid is om het onder ogen te zien en er iets aan te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Nah anyways Ik heb lekker gelopen Net nei Menaam Maar door het "bos" hier Wat inmiddels voor de helft gekapt is.. Mooi brandhout.. Of dikke sukkels! Morgen op de fiets Richting Feintsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 haha smikkie dat kan ik ook niet. Das geen goeie zet. Beter niks kopen en even op de tanden bijten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Het is niet de drank die bepaalt hoe, en,- wat je wilt of kan denken Wat wil jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Smikkie easy does it. Keulen en Aken.. Ik kwam in mei op het forum en in November was de knop om. Vond mezelf een megaloser. Rustig aan en per dag blijven denken. Niets plannen! Een dag is te overzien. Lekker simpel houden. De intentie is er, dan zou het goed moeten komen. Velen hier is het gelukt hun doel te bereiken. Je investeerde veel tijd in drinken, nu de tijd in stoppen investeren. Dat gaat niet ineens. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Smikkie nee het werkt zo niet maar ik heb het vaak ook zo gedaan onbewust wil je er geen 2 dagen mee doen maar wegkiepen kan en geeft kracht:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: SmikkieVoor 2 dagen bier gehaald, zit nu te denken om nog 1 te nemen die eigenlijk voor morgen is. Walgelijk he.Voor 2 dagen halen werkt niet.Loser ben ik, waarom kunnen anderen dat nou wel?quote> Je bent geen loser Smikkie. Dat heet verslaving.Zodra je die eerste neemt komt de zucht naar alcohol.Dat is geen kwestie van wilskracht of ruggengraat.Is ook fysiologisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Gehoekt! Maar ik snap de strekking... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 smikkie, hij is nog maar net vier weekjes weg. En het voelt al als jaren, heb me nog nooit zo rot gevoeld. Maar goed . Ik moet verder. Bij jou kan het misschien nog goed komen, bij mij niet meer. Is teveel gebeurt. Helaas. En is veelal al aan mezelf te wijten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Truste allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Smikkie geeft nix Haal je morgen toch nieuwe? No big deal! Ondertussen hier komen And mind-business.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ga mijn mandje opzoeken. Sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Jootje ik heb dat ook meegemaakt en kon pas een jaar na vertrek echt stoppen, toen realiseerde ik me dat ik uit die relatie-stress was en dus helemaal geen alcohol meer nodig had. Jammer van dat jaar maar als ik het eerder had ingezien had ik eerder kunnen stoppen. Ben er nog elke dag blij mee, ook al was de prijs hoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Marjo, ik moet zo om je lachen. 'Geeft nix, haal je toch nieuwe'. En zo ist ook nog es. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 IK ga ok zlapen, heb al weer genoeg gezien. Weltrusten allemaal. En voor de mensen die nog weten waarvoor we hier zijn, allemaal sterkte. Zeker voor jou smikkie. groetjes, Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Trust Aicha. Jane, het gaat niet sneller dan dat het gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ja sorry.. Is niet persoonlijk of rottig bedoeld Maar take it or leave it En dat kan een lange weg zijn Hoeft niet.. Ik ken ze Beide goed Keep walking! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 IK hoop dat je gelijk hebt en dat het ook voor mij lukt jane. Ben je nu gelukkig?? Ik hoop van wel, en ook dat ik het weer word Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Jootje, jij ook bedankt voor je bijdragen. Tot de volgende maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: borretjeBam??Doe even normaal zeg!quote> Haha. Ik moest lachen Bor.Wat is daar nou weer niet normaal aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 dank je wel en weltrusten smikkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Asjeblieft iedereen Geniet een beetje van het leven Zoals het komt of je wilt... Wat is er nou precies Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden