Jaap Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Smikkie en Coen Welkom Zwemmen lijkt me zeker goed. En veel water drinken. Heel veel. Ik dronk toen ik stopte meer water dan ik bier dronk. En ik probeerde te berusten in mijn gevoel. Hoe vervelend het ook voelt. Als je zou drinken zou je de boel ook even op z'n beloop laten, dus waarom nuchter niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Meen je dat Aicha. Oei, word ik een beetje de underdog hier. Actie Soothe. Knap hoor Aicha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Hallo Coen, Ik geloof niet dat ik je al welkom heb geheten. Bij deze. Doorzettingsvermogen en dag voor dag! Samen komen we een heel eind. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 I'm out, trusten voor iedereen en morgen een nieuwe dag. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Je kunt het Soothe, echt waar. Go Soothe, go. Net als met de drank. Loskoppelen. De lichamelijke verslaving is na een paar dagen voorbij maar ja, die gewoonte doorbreken he. Dat valt niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Jé Bam bam, wat een stiekemerd. Maar ook héél goed zeg. Nu heb ik geen keus meer. Zoveel voorbeelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Lieve Priem, Sterkte met de laatste loodjes! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 YESSSSSSSSSSSSS!!!!!!!! Ik blijf. Kus Jop Ook zonder rijles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Gretsch, mooi stukkie heb je geschreven. Hihi Jopie, daar doelde ik nou es niet op maar ja, er zijn zelfs mensen die elkaar hier leren kennen... en dan trouwen......Joehei, ze maakt me nog zo blij. Trust Joop. Werkse morgenochtend. Ga goed. En take care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Een kennis van mijn moeder kwam ik laatst tegen en hij vertelde dat hij al jaren geleden gestopt was met roken. Toen ik hem vroeg of hij het er moeilijk mee had gehad en hoe hij het had aangepakt zei hij: gewoon de eerste niet opsteken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 truste gretch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Dag allemaal, Ik meld me weer droog af voor vandaag. Nog even t.v. kijken en dan onder de wol. Sterkte jullie allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Bam Bam en Aicha , ik sta in de startblokken. Nu een rustig muziekje opzetten. Bedankt voor het delen en een fijne avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Hoi Kirk! Weet niet wat je mist Je leven lijkt mij vol genoeg Weet je wat mijn buurman altijd zegt? Sipels, âlde auto's en Froulju.. Ik kin d'r wol fan janke! Dag Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Voor de mensen die gaan slapen wens ik ze een goede nachtrust toe. Coen, Smikkie van harte welkom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 ik vind het ook niet zo'n ramp ouder te worden hoor lytse. En als ik heel eerlijk ben, voel ik me elk jaar beter. Steeds minder last van wat anderen vinden. De schroom om het vele zuipen was al lang verdwenen. En nu schroom van het niet meer meedoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 We hebben heel wat stille meelezers blijkt maar weer. prima toch, als ze er lol aan in hebben en het helpt hen op weg. Meelezers, ook welkom, als je er zin in hebt, er aan toe bent. Voelt een beetje als bidden zo Iemand toespreken, maar niet zeker weten of het wel gehoord wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Jaap, weet zeker dat het gehoord wordt. Bij God is dat toch nog beetje afwachten maar er wordt vast veel meegelezen. Er zijn zoveel mensen die moeite hebben met de drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ik lees je zned Kirk Wou even kwijt dat ik je goed bezig vind Je maakt er wat van Dat vind ik mooi Ondanks van wattum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Mar, je schrijft regelmatig zned. Wat is dat? Of is je toetsenbord dronken:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Het is een oud toetsenbord Dus er is wel eens wat over heen gegaan.. Zo nu en dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Kirk, internetbehandelingen komen er steeds meer. Is een markt voor. Zeker voor alcohol schijnen er goede resultaten behaald te worden. Drempel niet zo hoog, je blijft anoniem. En mss voor andere ziekten/stoornissen/problemen ook wel maar dat weet ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Goeienavond, val ook nog even binnen. Vandaag gewerkt en om 18.00u gelijk mijn bedje ingedoken. Net wat gegeten en een grote mok thee op. Het ontkringen is nog niet helemaal toppie:huh: Ga even naar de wie is wie voor Coen en Smikkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden