toine Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 he bako tijd niet gezien alles verder ok? zijn gangetje is goed toch. hier ook zijn gangetje, al is het gangetje bij mij een trap op en neer op en neer hi komt goed onder behandeling twee proff nou nou.. groet toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 he borr moet jij geen boodschappen doen of in het badje.... sorry veel me even hi;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Bollie wat las ik: ga je ramen wassen? ik ben het ook van plan maar het staat weer op regenen hier, dan vind ik het zo jammer (of zou dat weer een uivlucht zijn?) Straks ga ik naar een kennismakingsgesprek met mijn nieuwe teamleidster. Ben benieuwd. Aan de telefoon klonk ze heel aardig. Ik ben toch zo blij dat ik weer aan de slag kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: DieselJa BB is lekker voor de kippen , net als wat zout uien en soja saus, zijn ze er vast aangewend voor op de BBQ, kunnen ze er ongemarineerd op quote> (Gelijk excuses voor de vegetariers /veganisten onder ons....:$) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Mmmm, lekker BBQ. Oke, actie, ik doe mee. Ben aant stofzuigen en helft kamer gedweild. Pfffffff. Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Goede middag kippies Hmmmmmmmmm kip... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Hey Fleurtje Hoe is het met je? Alweer wat kleur op de wangen? Anders dan geel dus Nog aan de (kippe)soep, of voorzichtig iets anders vloeibaars.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Kakelende kippenkop. Hoe is het hoofd? En het niet roken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Alles goed hier hoor. Nog beetje dik en ietsiepietsie geel aan de ogen maar verder is dat helemaal weggetrokken Nog steeds aan de soep maar binnenkort komt daar verandering in. Volgende week dinsdag maar ik aan de puree.....alleen merk ik nu dat de elastiekjes vanvoor me niet veel ruimte geven om er een lepeltje tussen te wringen Toch waar een wil is, is een weg Diene puree zal er op één of andere manier in geraken Hoe is ie met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Fleurtje rookt nog steeds niet Nu is dat op zich nog geen probleem, het wordt pas moeilijk van het moment ik helemaal genezen ben. Stoppen was vooral in functie van de operatie.. We zullen zien, zei de blinde voor ie zijn been brak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Mooi te horen Fleurtje. Je bent een harde:) Ik overweeg nu serieus het roken er aan te geven. Het blijft gesjoemel. Ga goed vrouwtje. Hoppa aan de purée. Beetje peper uit de molen tegen het flauwe. Groet. De aankomende stoppert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Keigoe Soothe!! Het valt heus best mee na een tijdje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 We gaan het zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Wow...we zitten op de eerste rij Is de aanloop begonnen of wordt het plots boem bam stop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: fleurtjealleen merk ik nu dat de elastiekjes vanvoor me niet veel ruimte geven om er een lepeltje tussen te wringen Toch waar een wil is, is een weg Diene puree zal er op één of andere manier in geraken quote> Hier alles goed, Fleur.Heb ooit zoiets meegemaakt, ik kreeg er zelfs rijstkorrels tussendoor....Maar je moet wel heeeel veeeel geduld hebben Enne, appelmoes: kun je naar binnen slurpen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 stoppen met roken tsja... rook wel al stuk minder, maar blijft een drama hoest.. eerst de focus maar eens op het niet consumeren van alcohol dan, want ik, eet mij drie keer in de rondte he weer een verslaving.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 appelmoes, dat is nog eens een idee. Gaat wel lukken Moet weer eens naar de zetel. Dochter heeft een studeerpauze en wil op de pc. Gelijk heeft ze Beertje, jij schrijft leuk Soothe, kanjer!! You go sugar!! Toine, gaat je dik vet lukken! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 doe mee......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Boem-Pats.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: borretjeMij is verteld; verslaving voor verslaving..Drank.Pillen.En dan pas roken.Waarom eigenlijk?Of is dat een rare vraag?Tegelijk is niet handig, dat begrijp ik dan nog wel.Maar de volgorde niet helemaal:huh:quote> Het hele antwoord weet ik niet Bor,maar misschien wel een gedeelte.Mij is ooit verteld: als je meerdere problemen hebt,stop ze dan elk achter een aparte deur,en doe er niet meer dan 1 tegelijk open.Maar dat niet tegelijk, die had je zelf al door.Dus: drank, dan pillen, dan roken.De volgorde?Ik denk dat als je drinkt, de rem van alles af gaat, dus ook m.b.t. de pillen en het roken.Dus drank eerst en dan de rest.En dan vind ik pillen eerst en dan het roken ook best logisch.Allebei niet geweldig, maar pillen toch nog ietsje erger dan roken.Hmm, ik hoop dat ik je hiermee wat geholpen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: borretjeGeen wonder dat men indut...Allert blijf je hier niet, alles slaapt..quote> Ohoh! Zo niet waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Jaja.......... Wie dutten er nu dan.... he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Bol = Beertje Bor wat een B's toch allemaal he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Goedemiddag saam, stillekes hier. Fleur aan de appelmoes of aan de puree. Goed dat het beter gaat. Hier weer een brievenbus vol met ellendige post, niets overwachts maar allemaal administratie klusjes. En laat ik daar nu een ontzettende hekel aan hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Gestopt ben ik met roken en drinken tegelijk omdat dat zo samen gaat voor mij. Het 1 niet zonder het ander. Ik denk dat ieder daar zijn eigen idee over moet vormen wat haalbaar is. De 1 stopt makkelijker met roken en de ander makkelijker met alcohol. Pillen zou ik voorzichtig mee zijn en als laatste kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden