Jootje Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 ja gaat op het moment even moeilijk. Ben er heel eerlijk in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Das toch ook de beste manier Jootje. Het is ook moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Originally posted by: JaapIk kan er goed tegen hoor alleen zijn.Nog een keer Vind het echt een goeie song.Ik geloof dat de tekst van Jim Reeves is. Dus dan is dit het origineel.quote> Yep das degeen waar ik mee ben opgevoed, en Boll was mijn vaders favo zanger vroeger ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Heee niet gestoorde, lekker ad thee morgenochtend? Werkse nog maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Ik kan een bepaald liedje niet vinden. Ease your mind the rest will follow. Idee??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Originally posted by: BamBamHeee niet gestoorde, lekker ad thee morgenochtend?Werkse nog maar even.quote> Eerst heeeeeel lang uitslapen, dan ontie in de Laro en 't bos in, apen vangen en beren loslaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Goedenavond allemaal, Jootje Ik heb ook maar weer es een vreetbui;) dus ga mijn bedje maar in en wens jullie allemaal welterusten:lips: deze dag weer droog doorgekomen hoor tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Ik ga Albertje achterna "opschuiven Tijger" truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Kheb ook zo'n zin in wat.... Klinkt goed Had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Smikkie, welkom trouwens ik rechts en jij links Jane:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Originally posted by: jane4Ik ga Albertje achterna"opschuiven Tijger" truste:lips:quote> HUH:huh: 'opschuive Tijger'????Haha, trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 mag ik er ook bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 mag ik er ook bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 sorry wilde het maar een keer zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Dan sluit ik hier mee af voor vandaag Wees niet bang ik kom wel terug Hasta mañana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Zo, daar is "Gute Nacht Freunde" toch helemaal niets bij met zijn letztes Glas im Stehen. Ook helemaal niet geschikt voor hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 was ich noch zu sage hatte dauert eine sigarette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 FF uit t hoofd: Adios amigo, adios my friend, the road we have travelled has come to an end De rest draai ik straks thuis lekker, zin an! Pitze, lijsters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Ach Jim Revees was idd de gentleman van de country, de Engelse tak dan. Zelf hou ik meer van de amerikaanse country en dan dis uit the south. Maar dol op Hank williams, maar ook de muziek van zijn zoon Jr. en kleinzoon HW III. 1 Van me favo's en ja komt tuurlijk drank in voor bier, maar zo vaak gedraaid Maar clip ook bijzonder zo heeft ,Jr. toch met z'n pa soort van samengespeeld. Sr. overleed op z'n 29ste aan alcohol. (zzo was geschiedenisles voor vandaag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 ja ik denk dat ik veel van jim reeves z'n nummers zo mee kan zingen, was ook 1 van de weinige LP's die we vroeger thuis hadden dus kan nie missen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Nou Haddock old timer geniet er zo lekker thuis van, zijn muziekjes die je pup zeker ook moet (l)eren he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Hee AR, Je bent alweer weg. Bedankt dat je meer voor het dagpact aanmeldt. Ook morgen nog graag en dan maandag weer. Ik hoop toch zo dat het nu op je thuisfront wat rustiger is. Die eetbuien ken ik ook hoor. Beter volgegeten dan -gedronken, denk ik maar. Het is toch steeds zoeken naar iets en onvrede weg eten/drinken. Ik denk dat het mechanisme hetzelfde is. Sterkte voor jou en je wederhelft en tot morgen. Ik heb het vandaag weer droog gehouden en ga nu naar Pauw en Witteman kijken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Niks Engels aan Jimmy, hoor, straight from Nashville Tennesee. Well soft, maar mooi. As jochie vond ik Cash ook al snel mooier: I shot a man in Reno, just to watch him die. Nogal stoer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Zo ken ik er ook nog wel een: when you are down and troubled and you need some love and care and nothing nothing is going right. Close your eyes and think of me and soon i'll be there to brighten up even your darkest nights. You 'll just call out my name and you'll know where ever i am i'll come running too see you again.... etc etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Carol King Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden