toine Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 iemand nog iets leuks te vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Han:present: soms zegeviert het recht:heart: En Bor, ik denk wel dat je het goed kunt maken door erkennen, en een lief kadootje foutjes kun je niet altijd hertstellen, maar als je dan niks doet is het dubbel fout:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Originally posted by: jane4Han:present:soms zegeviert het recht:heart:Hahahaha,die houden we erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Tas, als je nog bijleest; ga zo door kanjer!!! en chapeau meis, wat heb jij geknokt in het leven:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 iemand nog iets leuks te vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 nou goeie middag allemaal, nou wel alles gelezen, boel goede berichten zo voor het weekend zeg top hoor. We hebben net een pup van de Drentse Draken Doggen van vorig jaar teruggekregen, nou helemaal een roedel wandelende vloerkleedjes in huis zeg. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 lol:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 leuk, heb je een foto van de pup? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Nou Toine dan voor jou een raadsel, heeft met eten te maken dus..... het is donker en het zingt heel lekker.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Blinde vink? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Hannah, gaaf voor je. heeft al die energie toch wat opgeleverd. goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Of nachtegaal. Marjo vertel je nu in bedekte crypto taal dat je aan het verhelderen bent? Nou succes dan, of wat het ook is. Vanmorgen weer wakker met koppijn. Ik hou op. Zit een woordaanpasser op mijn iPad die het tikken heel lastig maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Koppijn van de griep dus nog hè. Moet maar gauw over. Oh nee, nachtegalen eet je natuurlijk niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Borretje, alles wel? Ik begrijp eerlijk gezegd het nut van je berichten niet zo goed. Het lijkt wel of je schrijft om te schrijven. Ik vraag me af hoe het met je vrijwilligerswerk, waar je met zoveel enthousiasme aan begon, je studie en je hardlopen gaat. Het moet mij echt van het hart dat je berichten op mij overkomen als een schreeuw om aandacht. Iets anders weet ik er niet van te maken. Als ik hiermee de goede sfeer op het forum bederf spijt mij dat. Ik erger mij er al een tijd aan en vind dat ik dat dan ook mag schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Originally posted by: KateOh nee, nachtegalen eet je natuurlijk niet.quote> Ach Kate bij de romeinen vroeger stonden de nachtegaaltongetjes als exusief bekend.Maar nee dat is het dus ook nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Nou voor iedereen het is ook nog verslavend en zoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 eigenlijk moet deze me aan Fleur doen denken ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 antwoord: CHOCOLALALALA tralalalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Borretje, als ik je gekwetst of beledigd heb spijt mij dat oprecht. Toch blijf ik bij hetgeen ik heb geschreven. Ik kan van mezelf zeggen dat ik een groot relativerend en inlevend vermogen heb. Mijn bericht aan jou komt dus ook niet zomaar uit het niets, het is een opeen stapeling van langere tijd. Ik zal dan ook niet meer op je reageren, dat is beter voor jou en voor mij. En daar laat ik het bij. Het spijt mij nogmaals voor de andere forummers dat mijn bericht de sfeer wellicht niet ten goede komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 goedenmiddag Pieps. vanmiddag een hele boze mail gestuurd naar het LBIO. mij benieuwen of ik reactie krijg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Lenie, wat is LBIO? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Albertina waarom erger je je toch zo aan Bor. Waarom denk je dat ze alleen schrijft om wat te schrijven te hebben of aandacht te te trekken. Iedereen mag toch schrijven wat hij of zij wil. Ik ben dat gevit op Borretje een beetje heel erg zat. Als je last van haar hebt lees je haar postings toch gewoon niet. Klaar en er verder niet over zeuren op het forum graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Tina....dat is een instantie die alimentatie int als je ex-partner niet betaald. gaat het niet links om dan maar rechtsom. ze zeiden dat ze een regeling hadden getroffen, maar daar heb ik tot op heden ( nu 3 maanden later) nog niets van gemerkt of gezien. mijn ex weigert mij te betalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden