Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 december 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 132
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee hoor Jane, en de anderen, ik heb me zo eenzaam gevoeld, maar ook dat is gelukkig verleden tijd :)

ik bedoelde het eigenlijk meer voor Snoep, en dat het voor haar niet zo makkelijk is om toch weer te gaan drinken omdat er toch kinderen in het spel zijn!

ik voel me steeds helderder worden, volgens mij speelt het ook mee dat het weer meezit voor de tijd van het jaar, hier gewoon een zonnetje!

verder valt het me op dat dingen waar ik voorheen een ''fijn'' drama van gemaakt zou hebben, me nu minder aangrijpen, ik zie de dingen meer in hun perspectief, zoek meer naar oplossingen, of eigenlijk, vertrouw er meer op dat de oplossing wel komt, kan overal wel over in gaan zitten maar het Leven gaat door, gewoon blijven ademen, soms wat afstand nemen van de dingen, en niet altijd meteen (of liefst gisteren) een oplossing willen (en daar was ik nogal van :$ )

Ik accepteer nu meer dat dingen soms tijd nodig hebben, eigenlijk maakt dat mijn Leven tot nu toe een stuk makkelijker!

Uiteindelijk komt alles altijd goed (das wel een mooi mantra niet ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb nog helemaal geen idee wat ik vanavond ga eten....

vandaag mijn vrije dag dus....

en ik heb nog niet veel gedaan, net even de wandeling bekeken die Summer hier had geplaatst, er toch maar 1 wasje in gedaan, voor het idee dat ik toch iets gedaan heb ;)

heb eigenlijk geen zin om naar buiten te gaan, dus dan wordt het toch iets van wat ik nog in huis heb,

denk broccoli met mie en visfilet, best lekker :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb iets geweldigs ontdekt !!!!!!!

Heel mijn dag goed :D

Iedereen kent Google street view ??

Wel, ik was eens aan het kijken naar de zaak die ik niet meer heb en raad is wie dar op de stoep voor de deur staat te blinken ??

Saint Basma !!! Niet te geloven hé, die kwam bijna nooit buiten en in een bepaalde hoek zie je ze zitten. Ik zal eens kijken of ik dat op fb krijg !!

Hoe groot is nu die kans eigenlijk .??? B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ben een tijd niet geweest.

Will,

Dat ga ik niet proberen hoor

De laatste keer dat ik een kerstkaartje van iemand öphaalde"die ze hier neergezet had, raakte mijn computer helemaal van slag.

Ik heb n.l. 2 zoekmachines,te weten; Explorer en Google Groome of zo iets.

Google Chroome is er opgezet omdat ik na het vernieuwen van het forum er niet meer op kwam in het oude systeem.

Enfin, heb er ook geen verstand van.

Weet wel dat mijn computer 2 zoekmachine's eigenlijk helemaal niet fijn vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Rapi, maar die link is gewoon de foto die ik heb upgeload van google street view, geen risico's aan hoor. En Google street view is gewoon een onderdeel van google maps.

Wat dat doet met ne mens hé, ze is vereeuwigd (afin je weet wel he)

Zoals haar baasje he LadyJane ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...