albertina Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Good for you Fleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 zal het proberen Albertina... Hatsjie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 sorry... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 wij gaan even eten...latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Zo, weer thuis ....... Bah, koud en nat daarbuiten en ook weer donker... Ik kwam er pas achter dat alhoewel de dagen nog steeds korter worden (maar niet lang meer !!!!!) het 's avonds wel alweer later donker wordt........ Niets van gemerkt dus, jullie ?? In ieder geval leuke kadootjes gekocht, tjonge jonge, zelfs het kleinste kost nog veel. Maar dochter en nichtje hebben straks rendieren in de oren en op het hoofd, van die wiebeldingen Het zijn zulke pubergeiten, wedden dat ze het nog dragen ook @Jeannet Nou ja, gelukkig maar dat je nog moet gaan. Ik was bang dat ze je voor de 2e keer geweigerd had. Dan ga ik de volgende keer mee! Nu wat eten....... kan zuurkool opwarmen, nou dat moet dan maar. Omdat ik hier (Twente) maar een paar dagen per week ben, vallen de muizen dus dood voor de kast. Ik nog net niet... Eet smakelijk allen! Kom straks weer. En waar is Toine, en Jootje, en Topper??? Als jullie dit lezen, meld dan even?! En Kirky en Jaap, allebei druk vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Beertje! Hopelijk geen muizen in je zuurkool??? Eet smakelijk! Hier kabeljauw uit de oven. Niet veel bijzonders, maar het smaakt wel. Als je zelf uren in de keuken hebt gestaan, is het gedaan met de honger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Kabeljauw, lekker .......... Nee, gelukkig geen muizen in de zuurkool Ik ken dat, als je al die tijd in de lucht hebt gestaan heb je zelf gen honger meer... Eet smakelijk ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Hier kip Madras, ook jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Nou eetsmakelijk allemaal en Borr snap je heel erg heb al vaak op me donder gehad vanwege sommige woorden, maar die gebruiken ze gewoon waar ik vandaan kom allemaal, zelf ouwe buurvrouwen enzo dus .......... tjah ben ik gewoon, nouja is nie anders schijnbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Klinkt lekker allemaal! Ik moet straks nog aan het werk, kantoorwerk. Nog niet verzonden emails nakijken op taalfouten etc. Soms heb ik ook nog moeite met spelling, maar wat ik hier voor mijn neus heb, dat slaat alles! Dus, ik ben nog wel even bezig. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Ja, weet niet zo goed hoe ik dat moet introduceren, vind het wel een belangrijk onderwerp. Ik heb even een tijdje gehangen, tussen mijn dode dierbare en internet dierbaren waar ik veel aandacht aan schonk. Maar moet bekennen, RL vrienden mag je ook niet vergeten hoor. Vrienden voor het leven - Jan Smit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Originally posted by: BeertjeZo, weer thuis .......Bah, koud en nat daarbuiten en ook weer donker... Ik kwam er pas achter dat alhoewel de dagen nog steeds korter worden(maar niet lang meer !!!!!)het 's avonds wel alweer later donker wordt........ Niets van gemerkt dus, jullie ?? In ieder geval leuke kadootjes gekocht,tjonge jonge, zelfs het kleinste kost nog veel.Maar dochter en nichtje hebben straks rendieren in de orenen op het hoofd, van die wiebeldingenHet zijn zulke pubergeiten, wedden dat ze het nog dragen ook @JeannetNou ja, gelukkig maar dat je nog moet gaan.Ik was bang dat ze je voor de 2e keer geweigerd had.Dan ga ik de volgende keer mee! Nu wat eten....... kan zuurkool opwarmen,nou dat moet dan maar.Omdat ik hier (Twente) maar een paar dagen per week ben,vallen de muizen dus dood voor de kast.Ik nog net niet... Eet smakelijk allen!Kom straks weer.En waar is Toine, en Jootje, en Topper???Als jullie dit lezen, meld dan even?!En Kirky en Jaap, allebei druk vandaag?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Originally posted by: BeertjeZo, weer thuis .......Bah, koud en nat daarbuiten en ook weer donker... Ik kwam er pas achter dat alhoewel de dagen nog steeds korter worden(maar niet lang meer !!!!!)het 's avonds wel alweer later donker wordt........ Niets van gemerkt dus, jullie ?? In ieder geval leuke kadootjes gekocht,tjonge jonge, zelfs het kleinste kost nog veel.Maar dochter en nichtje hebben straks rendieren in de orenen op het hoofd, van die wiebeldingenHet zijn zulke pubergeiten, wedden dat ze het nog dragen ook @JeannetNou ja, gelukkig maar dat je nog moet gaan.Ik was bang dat ze je voor de 2e keer geweigerd had.Dan ga ik de volgende keer mee! Nu wat eten....... kan zuurkool opwarmen,nou dat moet dan maar.Omdat ik hier (Twente) maar een paar dagen per week ben,vallen de muizen dus dood voor de kast.Ik nog net niet... Eet smakelijk allen!Kom straks weer.En waar is Toine, en Jootje, en Topper???Als jullie dit lezen, meld dan even?!En Kirky en Jaap, allebei druk vandaag?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 goeden avond allen. sorry van de quotes. Wou beantwoorden, maar lukt niet. Het wordt zonder tekst neer gezet. Niet mijn fout volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Hoi Jootje!!!! Miss you!!! Hoe is het het nou, long time no see.... en geen Pb-tjes meer... red je het een beetje, meisje??? Wil je graag tot steun zijn hoor! Groet, Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Jootje, Dit komt vaker voor hier hoor! Dus het ligt niet aan jou, dat weet iedereen hier wel. Vanavond neem ik een slaaptabletje. Morgen een gesprek met GGZ en ik wil dan uitgerust zijn. Ik doe dit zelden, maar nu loop ik al te denken en malen. Dus als ik straks naar mn bedje ga, wil ik slapen, niet piekeren. Ik kijk wel uit naar het gesprek, ik weet niet wat het gaat worden. Maar ik ga er positief in. Jullie horen het van me. Ik ga nu nog niet naar bed, maar ik piep af en toe nog om een hoekje hier! Morgen wel vroeg mn bedje uit. Dus als het erg stil blijft, zeg ik alvast weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Madelief, sterkte morgen. Laat het maar op je afkomen, dat is wellicht het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Goedenavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Tina, Ja gek he? Ik zie er niet tegen op! Het is weer een stap in de goede richting, hoop ik. Ik hou jullie op de hoogte. Dat vind ik fijn. Gewoon een stok extra achter de deur bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 mensen, ik haak af. ik ga naar bed...voel me steeds beroerder worden.. er ligt een briefje op tafel voor de jongens...zij mogen de honden straks uitlaten. jullie nog een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Goede avond, net bij mijn ma op bezoek geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Nina, hoe gaat het met je ma? Zit er wat vooruitgang in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Hallo Kerstbeer, Hou je goed. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Hoi allemaal, Lenie, Beterschap, Vlaams Meisje, Is je moeder ziek dan? Hier alles goed Net een vriend op bezoek gehad, Hij mag niet meer drinken i.v.m leverproblemen. Hij vertelde over lekkere alcoholvrije witte wijn. Kunnen we lekker drinken met oudjaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden