Spring naar bijdragen

Woensdag 21 december

BamBam

Aanbevolen berichten

Zo te zien hebben we vandaag weer niets van Toine gehoord en daar ben ik toch een beetje bezorgd over.

Toine als je wel mee leest, kom even op het forum, al is het alleen maar om te zeggen dat je nog steeds mee leest. Je hoeft je niet te schamen hoor we weten allemaal hoe moeilijk het is om adb te worden maar toen ik jouw laatste berichtje las voelde ik ineens een hele hoop paniek in dat berichtje en dat is waar ik me toch wat bezorgd om maak.

Kom op joh laat ons, maar zeker jezelf niet vallen.:heart: Je hebt laten zien dat je ook adb. kunt zijn maar dat het niet in een keer lukt is niet erg. Je bent ook een mens en mag vallen, maar als je maar altijd weer opstaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 145
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Avond

Fijne dag gehad..tot ik het forum las.

Ik zie AD niet als een soort van drug. Het is niet iets waar ik persé af wil of af zou moeten geraken omdat het me anders maakt dan ik werkelijk ben. Ik functioneer normaal en tot nu ken ik nog steeds niemand bij wie ze het de strot in duwen.

Blijkbaar staat de hulpverlening op zijn laatste poten. Laten we ons asjeblief niet richten tot therapeuten, crisisopvang, A, B en C. Niemand kent ons beter dan wijzelf. Wat denken ze wel? De ene fout na de andere..tutututututut..fout fout fout.

Laten we het vooral belichten..dat probleem

Laten we onszelf redden. Eigen eilandje...kan best. Niemand die ons begrijpt

Hallooooooooooooo???

Hoe langer hoe erger het wordt.

Misschien is het tijd voor de volgende les..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ans,

Zelf heb ik ook de internetbehandeling van Tactive gedaan en ik ben verbaasd over deze verkeerde reactie. Ik weet wel, dat ik tijdens het tweede deel van mijn behandeling verder ben geminderd dan eerst afgesproken en alles is goed opgevangen. Ook mijn vragen en problemen.

Ik verwacht dat je snel een reactie krijgt met 1000 excuses. Zo niet, dan zou ik alles goed op een rijtje zetten en dat verhaal aan mijn behandelaar toesturen, als het mij overkomen was.

Jopie had het over het kind en het badwater: dat was ook mijn gedachte.

Ik wens je veel wijsheid toe.

Lytse.:light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Fleur en de anderen,

Inderdaad vandaag een slechte dag en veel pijn. Ook gisteren en ik moet zeggen dat het dagpact me echt helpt om me aan mijn beloften te houden (bedankt AR:present:).

We modderen maar gewoon door, er zit niets anders op.

Vandaag is mijn zusje in Amerika geopereerd. Na een melanoom, nu (vrees ik) uitzaaiingen in haar long. Afwachten dus. Als je nagaat dat ik al een zusje en twee broers verloren heb, dan blijft er niet meer zoveel over.

Gelukkig voor haar, is mijn moeder vorig jaar overleden, dan hoeft ze tenminste deze spanning niet mee te maken.

Veel liefs allemaal. Ik leef met jullie mee. Inderdaad missen we soms mensen, zoals Toine en Topper. Misschien kunnen ze zich even kort melden.

Ik ga zo naar Kunst en Kitsch kijken. Mijn man is bijna terug van sporten en dan is de gevaarlijke periode van trek weer over het hoogtepunt heen.

Tot vanavond,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Lytse,

Het gaat goed, gewoon goed.

Daar ben ik heel blij mee en dat ga ik ook zo houden.

Hoe is het met jou?

Ik lees best nog wel af en toe mee maar ik vrees dat ik de status van velen een beetje kwijt ben.

Enne.. ik vind Paul de Leeuw ook helemaal niets, niet zo verschrikkelijk als Peter R. de Vries maar veel scheelt het niet.

Nu ben ik toch al niet zo 'n TV kijker, maar die figuren vind ik zelfs irritant als mijn W de tv aan laat staan.

Zij kijkt er dan ook niet naar maar laat het soms wel aan staan in afwachting van een volgend programma.

Heb nu een lekker muziekje, koffie, lees "De weldoener" van Thomese en kijk af en toe op het forum, wat wil een mens nog meer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
Hallo Teveel en Jootje,

Leuk om weer leven op het forum te zien. Ja op Ned. 1 is Knoop, maar ik vind Paul de Leeuw helemaal niets, dus dat weerhoudt me.

Hoe gaat het met jullie?

Lytse.quote>

Toch eens even kijken Lytse want hij is echt lief voor die mensen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Teveel
Hallo Lytse,

Het gaat goed, gewoon goed.
Daar ben ik heel blij mee en dat ga ik ook zo houden.

Hoe is het met jou?
Ik lees best nog wel af en toe mee maar ik vrees dat ik de status van velen een beetje kwijt ben.

Enne.. ik vind Paul de Leeuw ook helemaal niets, niet zo verschrikkelijk als Peter R. de Vries maar veel scheelt het niet.
Nu ben ik toch al niet zo 'n TV kijker, maar die figuren vind ik zelfs irritant als mijn W de tv aan laat staan.
Zij kijkt er dan ook niet naar maar laat het soms wel aan staan in afwachting van een volgend programma.

Heb nu een lekker muziekje, koffie, lees "De weldoener" van Thomese en kijk af en toe op het forum, wat wil een mens nog meer...quote>

hij valt nu echt wel mee. kijk eerst maar eens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Teveel,

Fijn om te horen dat het echt goed met je gaat. Er zijn de laatste tijd zoveel mensen bijgekomen, dat ik me voor kan stellen dat je de draad een beetje kwijt bent.

Ik ben nog steeds een minderaar. De laatste maanden drink ik 4 dagen niet en vr. t/m zo. wel. Ik heb wel gemerkt dat het soms moeilijker is om het in de hand te houden, dan om niet te drinken.

Toch ben ik wel aan het oefenen. Mijn man drinkt 2 dagen in de week niet en de andere 2 dagen zie ik hem dus drinken en neem zelf niets. Hij is heel matig, drinkt een glas aan het einde van de avond. Omdat in het hele huis volop drank is, wil ik heel graag leren om er op een goede manier mee om te gaan. Zoals vandaag was dat moeilijk, omdat ik veel pijnklachten heb. Dat is voor mij een echte trigger, vooral als de pijnstillers niet helpen. Het is gelukkig ook vandaag weer goed gegaan. Ik sluit met een aantal mensen voor die alc.vrije dagen een dagpact. Dat weegt voor mij zwaar en dat helpt me vol te houden.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jootje,

Ben veel te blij dat de tv uit is, als W er niet is staat de tv nooit aan.

Maar beloof dat ik er een keer naar kijk want je hebt gelijk, je moet wel weten waar je over praat (ik dus) en zeker voor je een oordeel geeft.

Enne...smaken verschillen, zijn niet goed of slecht, gewoon verschillend...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse,

Ik ben na veel dwaalwegen tussen stoppen en minderen toch ook weer op het minderen uitgekomen.

Dat gaat goed (tot nu toe)

Ik werk in ploegendienst, 2 ochtenden, 2 middagen, 2 nachten, 4 dagen vrij en als ik moet werken drink ik niet.

De dagen dat ik vrij ben mag ik wel drinken maar vaak (soms) heb ik er dan geeneens zin in.

Bovendien mag ik zeker niet dronken worden, van mezelf niet, ik wil dat W niet aandoen en ik wil de schaamte achteraf niet.

Maar, als ik heel eerlijk ben en dat ben ik nu, ben ik alleen maar minderaar omdat ik niet de kracht heb stopper te zijn...

Maar voorlopig gaat dit goed, mijn lichaam voelt goed, mijn geest is helder.

Ik ben niet bang 's morgens in de auto te stappen want dan kan ik met een gerust hart in een pijpje blazen.

Helemaal tevreden ben ik niet want het blijft uitkijken, op je tellen passen en je zelf dwingen op tijd te stoppen.

En ik realiseer me dat het gemakkelijker is helemaal niet starten dan eerst snelheid te maken en dan boven op je rem moeten gaan staan.

Maar vooruit, voorlopig dit nog maar volhouden, in 2012 zien we wel verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

terug van het werk, ik heb een jankfilm gehuurd, en die ga ik nu kijken, misschien lucht dat wat op, pfff.... al die lichtjes buiten, wordt er beetje verdrietig van, en merk verdorie ook dat ik er trek door krijg, grrrrrrrrrrr :angry::devil::(

moet echt bij de les blijven nu, want ik was alweer ''afspraken'' met mezelf aan het sluiten om toch maar 1 dagje met de kerst blablabla........... :o

maar ik heb een pact gesloten, dus ik doe het NIET!

zo ff van me af klagen lieve frummers, en nu ga ik filmpje kijken, en meld me droog af

volgens mij was dit de kortste dag, dus de dagen gaan weer lengen Yihaaaaaa :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jaap
Hallo,
Net op ned 3 gezien dat 2 mensen een stukje vlees (bil) van elkaar hebben
opgegeten.
Het was er netjes door een chirurg uitgesneden en door een kok
opgebakken.
Wat we al niet verzinnen he voor een beetje vermaak.quote>

Waar we al niet naar kijken om een beetje vermaakt te worden :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...