Lenie Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 ik al 4 jaar niet meer, maar dat heeft een andere oorzaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Maar ik ken ook andere tijden.. En dan zijn beugelbekkies en scholen, alles duur Ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Auto's ook en een eigen huis.. Til maar niet te zwaar Ik red me wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Je klinkt blij Marjo, een leuk kerstpakket? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 ja ken ik ook...nog. maarja, helaas zeg maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Een eigen huis een plek onderhe de zon tralalalapompompom. Oooh, k had geen kerstpakket...jammer. Fijn voor jou Marjo. Wat zit erin??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 eerlijk zumme alles delen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Ik had geen kerstpakket, wel een cadeaubon van een bekend warenhuis. Leuk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Originally posted by: jane4eerlijk zumme alles delen?quote> Kikke beetje meer dan jij:o:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Ik had een kadootje van de wereldwinkel een spiraal van gekleurde stof en een kookboekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Sa mooi Jane. Altijd leuk iets te krijgen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Yep! Waarom zou ik niet blij zijn met wat ik heb.. Een dak boven mijn hoofd.. Van alles! Er zaten voornamelijk praktische lekkernijen als koffie, soep, suiker en chocolade oa in Cool toch! En de kip legt nog elke dag een ei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 TOK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Goede avond, zo'n kerstboom in huis da heeft toch wel iets. Wij hebben een hele grappige dit jaar, hij ziet er op d'een of andere manier heel jaren '70 uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 das niet de eerste keer deze reactie BamBam hebberd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Grappig Ik heb ook sinds jaren weer eens een boom Heeft zeker wel wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 ben ff weg...koppie soep weg brengen..laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Tjsa Jane, 'oud' gedrag. Ben altijd bang dat ik te weinig krijg..... Sorry:huh::$ Jij mag alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Da's ook wel leuk De buurman krijgt van de voedselbank Wat hij niet lust//Krijg ik En nu geef ik wat terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 In je mooie huissie Marjo? Wat gezellig. Wij hebt ook een boom en lichtjes voor het raam. Zo leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Wat ik me nu al een tijdje afvraag, "archief" dat is toch nieuw he? Maar als ik daar op klik zit er niks in? Waar is dat dan voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Originally posted by: BamBamIn je mooie huissie Marjo?Wat gezellig. Wij hebt ook een boom en lichtjes voorhet raam. Zo leuk.quote> Ik heb ook lichies voor het raamIndeed gezellig! :light:Nu effe eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Ik heb twee kerstpakketten (doe maar duur) één van de d.a. en een van de dierenarts van ons. Met heeeeeel veel snoep, voerbakjes, pakjes soep, en 2 flessen wijn Leuk hé? Maar eens kijken wie ik er een plezier mee kan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Nientje hoeist nu met je moeder? Gaat het weer wat beter met haar? Hé Dar. Long time no see. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Gaat op en af Bollie. Maar wat je onlangs zei is wel waar ook. Als we teveel in haar plaats gaan doen daar wordt ze ook niet echt beter van. Ze is nu dus in een rehab. kliniek waar ze nog steeds denken (hoop ik natuurlijk ook) dat ze weer een beetje terug kan leren stappen. Dat ze toch ten minste van haar stoel naar bv wc kan. We zien wel. THx voor vragen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden