Madelief Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Zo boodschappen weggewerkt. He Hannah! Ik heb nu nog niets gelezen....pfff. Krijg ik op mn kop van je! Haha! Nou ik ga mn best doen om te reageren, ook al is dat het paard achter de wagen spannen denk ik. Maar oke, ik doe mijn best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Hoi Madelief! Heb je ook gelezen dat het herschreven kerstverhaal zich voor een gedeelte ook bij jou afspeelt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Nancy, ik weet het niet! Echt ik heb er nog geen letter van gelezen. Ben juist wel benieuwd, dus dat ga ik ook doen. Morgen heb ik het rustiger. Vandaag was het hier een gekkenhuis. Mijn dochter verhuisd en op kantoor een boel dingen moeten regelen. Ik ga pas om een uur of half 9 naar die verjaardag, intussen ga ik wat eten en lezen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Originally posted by: Hannah1Was grapje Madelief.quote> Ja?? Ik stink ook overal in he? Pfffffffff :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Wijffie, goed om te lezen hoe je bezig bent en je even laat horen. Madelief, wel alles lezen hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Voor vanavond zit ik weer helemaal safe een mega lading aan drop gekocht verstandig is misschien anders maar af en toe moet je jezelf eens trakteren en helaas had hunkemuller een aanbieding qua badjassen dus die ook nog gekocht met zakken......om 's avonds nog wat drop mee naar boven te smokkelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 joehoe...ik ben er..alles uit gepakt..ben kapot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Snoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep volgens mij ben jij echt heel druk geweest vandaag neem je voor een maand aan spullen mee??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Zie je wel, ik had gelijk hè!! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ik heb het gelezen mensen! Tsjonge, wat een verhaal! Maar even serieus, ik ben gelovig, dus ik kan niet meeschrijven op het nieuwe kerstverhaal. Oke, ik ga niet naar een kerk ofzo. Maar ik ben zeer christelijk opgevoed. Dat gaat er nooit meer uit. Nu heb ik wel mijn eigen weg daarin gevonden gelukkig. Maar voor Maria zou mijn huis zeker openstaan hoor! Kerst heeft voor mij dus zeker wel een betekenis. Nee ik kom vanuit de zwartekousenkerk, maar ik ben al in geen 18 jaar meer in een kerk geweest. De mensen hebben kerken gebouwd, ik geloof niet in kerkmuren. Ook niet dat alles hel en verdoemenis is, waarin ik wel ben opgevoed. God is voor mij Liefde. En ik ben maar een schepsel op de aarde, net als alle anderen, met goede en slechte eigenschappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Zo Snoep; moge het grote ontstressen nu beginnen!! Kaarsjes meegenomen? en voel je je al wat ge-installeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 "Tring"ging de bel vanmiddag ineens en daar stonden 2 vriendinnen die ik al een hele tijd niet meer gezien heb. Dus de hele middag bezoek gehad en ik ben uitgenodigd om 2e kerstdag s'avonds te komen gourmetten. Vinden jullie dat niet lief? Ik ben zo blij hé. Overdag op de basis werken en s'avonds lekker gezellig met mensen zitten eten, en genieten van die avond. Joepie mijn kerst kan niet meer kapot. Och Made. ik ben ook heel erg gelovig hoor maar ik denk dat O.L. Heer hier geen oeite mee heeft. Ik hoop dat HIj ook wat kan lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Die staat al druk te koken Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Madelief dat heb je mooi omschreven wat je denkt en voelt vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 normaal moet ik echt altijd met twee auto s sha maar alles erin kunnen proppen was aardig druk op de weg..bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Hoi allemaal ben thuis van het werk en heb nu 14 dagen vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Wat leuk tante Bol, dat zijn van die leuke onverwachtse verrassingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 jane ja alles uit gepakt ..kaarsjes lichtjes slingers hangen de meeste boodschappen binnen heerlijk..kan nu weer een beetje ontspannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Goh Albert dan heb je eindelijk eens tijd om eens wat anders dan uitsmijters te maken:D:P heerlijk he, vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Heeft iemand enig idee waar Aischa is? thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Politiecontrole 0m 2 uur ‘s-nachts Een oudere man wordt om 2 uur ’s-nachts door de politie staande gehouden en wordt gevraagd waar hij om deze tijd naar toe gaat. Hij antwoordt: “Ik ben op weg naar een lezing over misbruik van alcohol, roken en laat opblijven en het effect wat het op het menselijk lichaam heeft.” De politieman vraagt verder: “Echt waar? Wie geeft nou zo’n lezing op deze tijd van de nacht?” De man antwoordt: “Mijn vrouw.” Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ik wens jullie vast eet smakelijk voor zo Sha gaat zich botvieren op de schoonmaak nu!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Lekker he Bol. ff verwend worden en samen gezellig gourmetten, heerlijk. Mijn zoon komt ook gourmetten; had ik net mijn set weggegeven Gisteren op MP een bod geplaatst, vanmorgen bij de volley gevraagd of ik er een kon lenen, en nu staan er dus 2 in de keuken:D, dat ruimt weer lekker op, maar niet heus. Maar zoon kan nu zoveel vlees bakken als hij maar wil, dus zijn kerst is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Slim Sha die ga ik onthouden (voor laaaaater) schoonmaken in het donker ben je gauw klaar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden