anders Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 mooi nr kirky. ik ga slapen. ben moe en morgen een druk programma...:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Originally posted by: andersVraag me af waarom je alles wilt bijlezen. thinking! is dat weglopen van je eigen problemen?Fijne kerstdagen!quote> Anders?Tegen wie zeg je dit nu?Ik wil wel graag op de hoogte blijven hoe het met een ieder hier gaat.Bij deze, wens ik een ieder fijne en droge dagen.Op iedereen reageren gaat niet, dan val ik met mijn snoet op mn pc in slaap.Maar ik wens een ieder het beste toe!Nu ga ik mijn bedje opzoeken.Truste allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Beste mensen Op Ned. 3 is zojuist de 5xxxxx film "Slumdog Millionaires" begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 het was maar goed bedoeld hoor. je schrijft zo vaak ik moet bijlezen. nou dat hoeft niet denk ik.. slaap lekker!!! je bent een lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Akelei je lampje brandt nog, dus hoop datje er nog bent, want ik vraag me af of je mijn berichtje aan jouw om ongeveer half 6 wel hebt gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Jopie Nee, dit wordt de 1e kerst zo lang ik me kan herinneren zonder A. Niet in huis en het gaat nu makkelijk, mss omdat ik het me had voorgenomen, wil fris zijn voor mijn verjaardag. En ik werd vanmorgen eindelijk eens met een goed gevoel wakker. De griep gevoelens die ik sinds okt. had zijn eindelijk weg. Hier valt het me ook op dat er al lange tijd veel mensen ziek zijn en soms heel plotseling en heftig. Ik moet nog even een laatste kerstgroet sturen naar USA, kan nog net, want lopen bij ons achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Anders! Jij ook, mn make-upje is eraf, tandjes gepoetst, en nu mn bed in! Liefs voor jou en iedereen hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 madelief. trusten, duik er zelf ook in. rare kerst dit jaar..morgen fit op en nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Ik kreeg net een heel lief berichtje, "fijne kerst en geniet in volle aandacht" ik vind het een opsteker, het is bij mij wel eens anders geweest. Ik ga niet weemoedig doen maar sta er wel even bij stil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Lieve kanjers ik ga ook weer stoppen. Morgen werken en ben wat moe nu. Voor nu, allemaal trusten en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Hann:heart: niet hélemaal alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 hannah, ik zit ook in mijn uppie, ook niet echt makkelijk. Toch, ik probeer er het beste van te maken. Jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Ik ook dus we zijn al met ons drieen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Zit een enge film te kijken op RTL8 1 ster minder dan Slumdog, maar die heb ik al meerdere keren gezien. En jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Let op!! Om middernacht kunnen de dieren praten! Iedereen een goede nachtrust gewenst. Als ik mensen van streek heb gemaakt vind ik dat heel jammer. Daarom is het zo moeilijk om hier problemen, verdriet of nare gebeurtenissen te schrijven, want het kan anderen ook verdrietig maken. Wat ik hier schrijf en schreef is dan ook nog de gekuiste versie. Morgen is het kerst waarin de boodschap van Vrede op Aarde wordt verkondigd. Als dat toch eens waarheid mocht worden, wat zou de wereld er dan anders uitzien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Zo een hele dag geen internet hier. En dan op de valreep toch weer hier. Voel me alweer helemaal uitgerust. Straks naar bed met mijn nieuwe boek Knut Hamsun - Pan Hoewel nieuw, het is tweede hands en valt uit elkaar en bovendien is het ergens in de jaren 30 geschreven. Buiten is het heerlijk stil, weinig auto's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Dieren praten??? Pff ik word hier net wakker geblaft door een hysterische dame want plots vinden ze hier in de straat dat er op kerst ook met vuurwerk moet worden gespeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Geen film voor mij vandaag. Gewoon gegeten met een buurman, niet veel anders dan anders eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Zou er straks een weerwolf komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Als ik ze hier zo bezig hoor is er vast en zeker "iets" op komst.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Of de kerstman wordt weggejaagd met de knallen. Of dat nou zo'n goed idee is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Hmmm, dat zou het kunnen zijn ja, een kerstman boycott actie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Heerlijk he Jaap zonder pc kom je beter aan lezen toe. goed boek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 En de rust is weer gekeerd hier. Dus duik ik terug mijn bedje in. Slaap lekker en nog een fijne voortzetting van kerstavond 2011! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Of het goed is weet ik nog niet, zo ver ben ik nog niet. Ik denk het wel. Het is in ieder geval heel vlot geschreven. Het gaat over een een man die alleen met zijn hond in in een hut in een bos woont en leeft van de jacht en van vis. Het speelt in het noorden van Noorwegen. Wat en hoe hij daar zo komt is nog niet duidelijk. Hij ontmoet een meisje uit een dorp vlakbij en er moet een bijzondere liefde ontstaan. Maar zo ver is het nog niet, ik bedoel, zo ver ben ik nog niet gevorderd Ze hebben elkaar net ontmoet, maar haar vader is er bij. Dus er gebeurt nog niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden