albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Mooi Hannah, Rustig aan hoor, je hebt de hele week nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Jopie, ga je vasten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Hahaha, ik doe ook geen gekke dingen hoor, gewoon is al gek genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Pfffffff. Stad in geweest, gekocht voor mn liefie, markt over voor pesto en andere lekkernijen, hond uitlaten, stof gezogen, afgestoft:Disgust; zilver gepoetst, gefietst met hond en het bezoek moet nog komen..... Zo ff uurtje plat, dan eten we maar wat later. Wat doet een mens zichzelf toch soms wat aan he.... Vind Kerst leuk en stom. Zo emotioneel als wat. Ik wil overal zijn. Bij mn moeder, familie, vriendinnen enzovoort en dat gaat niet. We gaan lekker koken, zelfs lekker wijn in huis voor het bezoek. Vind het wel een beetje jammer dat ik niet één glaasje :wine: ga proeven. Maar ja, dat kan Bammetje niet he, één glaasje drinken. Dus..dan moesten we dan maar niet gaan doen. Heb hele lekkere spa gekocht, 0,49 cent bij de Jumbo:D (Nou ja, Fran heeft spa gekocht) Ach ja. tafel staat al mooi gedekt met alle spullen uit de servieskast. Als je die rommel hebt is het best leuk dat ook es te gebruiken..hahaha. Ik zal toch ook weer blij zijn als alles voorbij is. Op naar het licht. Gelukkig heeft mn moeder visite met de kerst dus daar kan ik rustig over zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 En hoe doe je dat dan Fibo??? Want ik ben er van overtuigd dat die "archief" map zeer zinvol is maar hoe "kijk" je daarin dan?? We zijn iets gaan eten bij het vliegveld. Typische mensen, typische voor-kerst avondse toestanden. Maar het was lekker, dat dan weer wel. Vanavond hier de nachtmis.... Om 20 h. We zien wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 ja he Jopie, soms geen peil op te trekken, maarja. ben nu een rollade aan het maken..die ik van mijn mams heb gehad voor vanavond. morgen ben ik lekker alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Hoi lieve frummers, sorry dat ik er even tussendoor dender, maar wij staan op het punt te vertrekken naar de ardennnen, dus wil ik nu gauw even iedereen hier een zalig en droog kerstfeest toewensen. Ik neem geen pc mee naar ginder, dus zullen jullie mij de eerste dagen niet horen. Mery Christmas everybody {{{}}} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 sjo en nu even stoffen, zuigen en dweilen... tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 heeeeel veeeeel plezier Will!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 fijne dagen Will, maar dat je dat kleine app.je niet meeneemt kan ik haast niet geloven:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Lenie, ontroerend om te lezen van je boys hier kun je vast wel weer hééé'l lang op teren als ze je weer met je eten laten zitten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 14 dec. 19.12 uur hannah op het donderdags onzinhoekje ik kan m hier niet heen slepen maar iemand anders vast wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Heel veel plezier Rekel in geniet van alles je hebt het verdiend. Je werkt hard zat hoor. Hele fijne dagen voorjou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 ff de markt nog op voor de zon weg is en nu ik zo weinig gekocht heb, word ik toch wel wat rusteloos, strakkies alles dicht voor 2 dagen en dan kan t niet meer. hebben jullie dat nou ook??? lijkt wel gedrag van vroeger, toen met drank, weet je nog wel........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 yep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 mm..ben ff Emo op het moment... mijn "oude huis" toen ik nog getrouwd was.. http://i20.photobucket.com/alb...12/dari11/DSCN1083.jpg nu.. ( vond ik de 1e toch netter..) http://i20.photobucket.com/alb...12/dari11/DSC00095.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 sluit even af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Lenie, muts, Dat soort dingen moet je met deze dagen niet opzoeken. En ik vind je huis nu hardstikke knus eruit zien. Knusser dan het 1e. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Wat te denken van het uitzicht nu dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Ooooow Hannah, hahahaha, ik houd ook niet van plavuizen en inderdaad, die tafel komt bekend voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Beste frumers, "zulke dingen moet je met deze dagen niet opzoeken", nee, dat klopt. Maar wat ik gisteren gedaan heb was nog erger: in het kader van los laten (gaat mij zeer slecht af) en opruimen (idem), heb ik alle (kerst) kaarten die ik bewaard had nagekeken en sommige gelezen. De oudste waren 20 jaar geleden geschreven. Er was 1 van een (reis)vriendin die vanuit Sumatra een zeeer dichrbeschreven kaart struurde. Ze had gehoord dat mijn relatie over was, die begonnen was doordat zij hem gespot had in Bogor, 4 jaar daarvoor. Ze leefde heel erg mee en gaf me veel goede raad, maar wat me als een mokerslag trof was"en ga niet drinken, want dan ben je verloren en krijgt je omgeving de kriebels." En ik maar denken dat ik in haar nabijheid het netjes had gehouden! Verder waren en vele lieve en hartelijke wensen, ben 3e kesrtdag ook nog jarig, maar ook mensen die uit mijn leven verdwenen zijn. Ook familie. Het was een emotionele rollercoster. Ben daarna naar een vriendin gegaan en een glas wijn gedronken. Daarna een fles gekocht en sigaretten. Maar zolang ik het maar bij 1 houd, blijft het binnen de perken. Hoewel niet gezond. Vandaag niets meer gekocht en heb besloten deze kerst te doen of het gewone dagen zijn. Concentreer me op mijn verjaardag , schoongemaakt en min of meer opgeruimd. Sorry, maar jullie hebben tegen mij gezegd dat ik maar hier moest komen en mijn verhaal mocht vertellen. Be careful what you wish for, you might just get it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Bolletje ik sluit me helemaal aan bij Albertina, plus dat je hier op het forum ook een heel belangrijke , sociale rol vervuld. Het is bij jou allemaal fiefdewerk oud papier, ook bij die dierenambulance. Mijn pers. mening is, dat als iemand zoveel uren onbetaald werk doet, dat eigenlijk betaald zou moeten zijn. Heb wel eens gehoord dat de dierenbescherming rijk is. Weet niet of dat waar is natuurlijk. Sterkte en een knuffel van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Toine, Als je dit leest wil ik je het allerbeste deze laatste dagen van het jaar wensen en de schouders er onder bij het nieuws jaar. Vanavond gaan we lekker Downton Abby kijken, wat jij!!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden