MarQ Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Goeie de morgen allemaal , ik open voor vandaag koffie en thee is klaar en voor de liefhebbers engels ontbijtje met eieren en spek en witte bonen in tomaten saus en natuurlijk gebakken bloedworst.......beter wakker worden is er niet bij dan dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Goedemorgen Marq, een beter wakker worden is er niet? daar zijn de meningen nu even over verdeeld hoor ik hou het wel bij een gewoon bakkie koffie heb overigens helemaal niet het idee dat het woensdag is, eerder zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 goede morgen frummels. lekker koffie ook ik ben met de dagen in de war maar ach als dat alles is. nog 3 daagjes werken en ik heb weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Fijne dag allen ik ga vandaag maar op tijd komen 1x te laat is genoeg na mijn werk lekker naar de kapper mijn niet opgezopen geld uitgeven! kijk, weer zo'n voordeel van het niet drinken nu het roken nog (ik hoor Niwi zijn hersenen nu kraken, reageer maar niet!!) en vanavond komen dochter en vriend eten, gezellig blijven maar meteen slapen ook ach, het is natuurlijk nergens zo fijn als bij moesje thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Werkse Iggy!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 ohhhh, ik heb nog ruim 10 minuten zie ik.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 laat je maar eens lekker verwennen sha. een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Dat zal ik zeker doen als een ander het niet voor me doet doe ik het zelf wel en dan toch maar afsluiten nu....ik ken mezelf een beetje bye bye zwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Goede morgen luitjes, Lekkere koffie MarQ, hmmmm. De rest laat ik maar even staan, moet weer in het gewone eetritme komen na de kerst. Geen uitgebreide brunch/ontbijttoestanden meer maar weer een gewoon beshuitje hagelslag... En ook ik ben in de was met de dagen van de week, dacht dat het dinsdag was.... valt dan weer lekker mee, want moet vandaag later beginnen dan gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Ik ben ook al wakker.. Kerst heb ik het droog gehouden. Was wel echt een vermoeiende kerst zeg pfffff Tweede kerstdag alleen, de buren een huis vol, allemaal in smoking. Elk kwartier buiten roken bij mijn raam..... In your face !!! Toen ben ik maar gaan blowen en nu weet ik gelukkig weer hoe het voelt om mateloos middelen te gebruiken,.....heb ontdekt dat ik er niets aan vind, want je doet niets meer dan. Beetje zitten ofzo. Nog een nemen. Dus dat weten we dan ook weer. Is de trek naar drank ook meteen weg waar ik zo'n last van had. Ruzie met lover die 1e kerstdag bij mij was. Heel verhaal. Denk dat het over is. Beetje repectloos (hij) dus dat heb ik hem maar even laten weten..... Ga ik zo maar even kijken in mn atelier 10 febr. begint coachingscursus buikdansen. Dan word ik gecoached met optredens enzo. Eerste opdracht: maak een nieuwe dans hihi Geweldig ! Dus aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Een eitje gaat er altijd wel in. Ik ben benieuwd naar je nieuwe coupe Sha. Wanneer mogen de krulspelden er uit? Ik ga misschien een huis kopen in 2012 De woningbouw doet wel eens wat in de verkoop. En dan zou ik het wel eens voor elkaar kunnen krijgen met ons schamele inkomen. Ik moet niet zeuren. Als je geen kin- deren hebt is financieel gezien het leven best eenvoudig. Zeker als je geen gekke dingen doet. En goede morgen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Dag, dag, Daar ga ik maar weer. Mijn ochtendsessie is voorbij. Het wordt al weer bijna licht, later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 nou jaap hier is het nog stikdonker. maar ik zal de straten even gaan verlichtten fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Jaap, zou leuk zijn dat huis. Maar eerst aan de arbeid dus... hier trouwens ook nog pittig donker hoor. Merkte gisteren wel dat het al langer licht bleef... of is in dit geval de wens de vader van de gedachte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 goedenmorgen allemaal eindelijk weer internet slechte verbinding hier verder alles goed..alleen ontzettend pijn in mijn rug door het bed en de glijbanen,,dus even maar geen glijbanen meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Moggel Kanjers. Goh ik had me bijna verslapen. Wat was het lekker zeg in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Goeie morgen lieverd. Ja joh heerlijk zo in bed. Heb jij ook goed geslapen vannacht? Hoe laat moet je werken dan? niet ff tijd om heerlijk met vrouwlief een fijne dag te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Goedemorgen Frummels! Slecht geslapen... Dat ga ik zo nog hopelijk inhalen. Ik wil zomer! Lange dagen en vroeg licht... Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Ben zo werken kanjers. En oudejaarsdag moet ik ook tot 2.00 s'nachts werken. Maak er een mooie dag van hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 hey jopie:present: denk dat ik hier maar blijf wonen ander bed erin..heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Goede morgen allemaal, DAGPACT: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 sowhat...fijne dagen:present: en heb net een nieuw pact afgesloten met sha:heart:...10 januari tot 10 maart ik had wel even verdorie wat doe ik nou..nou kan ik weer niet drinken. maar het is voor me eigen bestwil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Ja Snoepie, wat doe je nou...:-) Succes. Hee Fleur, bekkie, hoe staat het ermee? Goedemorgen deze morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Ja Fleur, hallo. Lees je net en ik was ook ff in de war. Fleur en Fleurtje. Goed te lezen hoe goed je alcoholvrije leven je bevalt. Ga goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Goedemorgen allemaal, Dagpact Albert Lytse Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden