anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 morgen max en albert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 dank je Smikkie. Ik heb idd wat voornemens voor 2012. Ga mijn best doen er een mooi jaar van de maken. Jij ook succes en slaap ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 goeiemorgen mensen ga later bijlezen want moet aan de poets dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Goeie morgen lieve lieverds:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ik doe mee Albert. Zo mijn antabus erin en dan aan het werk. Van 10:30 tot 23:00....het is een beetje druk... Maar ik blijf me 1 ding voorhouden, ik MAG weer aan het werk!!! Heb zelfs (als een van de weinigen) per 01-01-2012 een vast contract aangeboden gekregen. (en dat na een half jaar in dienst) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 gefeliciteerd max...je hebt een hoop bereikt dit jaar..petje af hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen Allemaal,Dagpact:AlbertMaxquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Geweldig Max werk is een kostbaar bezit in deze tijd Madelief, Lytse doet de weekenden niet mee vanaf vrijdag`s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Proficiat Max. Dat geeft een stuk zekerheid en het gevoel dat ze tevreden zijn met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Goede morge ik meld me weer even en wil even delen met jullie dat ik mezelf weer een kado heb gegeven en wel in de vorm van een draadloos printer/scanner was een scherpe aanbieding die ik niet kon laten lopen . en het kado is natuurlijk de beloning voor het niet drinken ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Dank je snoepje. Dat kan ik van jou ook zeggen. Weet nog goed hoe we hier een jaar terug bij zaten.... Heb veel bewondering voor jouw doorzettingsvermogen en kracht om de alc. te laten staan. Ook als ik je postings lees en zie hoe je veranderd bent, heel knap!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Bedankt allemaal. Zoals iemand anders hier in zijn onderschrift heeft staan, dank ik God (bijna) elke dag op mijn blote knieen voor de verandering in mijn leven en voor alles wat ik van Hem heb gekregen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Is altijd goed zo'n groot kado voor jezelf Marq. Het is een bekroning op al je werk dat je gedaan hebt om adb. te worden. Ik hoop dat je er veel aan zal hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ik ben er vandoor. Ga zo aan het werk. Een heel prettige dag allemaal nog en maak er iets moois van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Albert Max Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Zo, blij dat alles weer op zijn plek staat en de compu het weer doet. Laatste dagen is er laminaat in mn werkkamertje gelegd. Alles op zijn kop. Het is ook de plek waar Woef slaapt, dus die was helemaal van slag. Heb nog niet bijgelezen, dat ga ik zo maar eerst eens even doen. Hoop in ieder geval dat 't goed gaat met jullie en wens julie een mooie, droge dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Hi Kirk, Er zullen we veel mensen nog aan het werk zijn, toch? Hoe gaat 't met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ciao, Kirk. Ga goed:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Och Ans die kleine spruit z'n plekkie kwijt. Ja dan zijn ze een beetje van de kaart hé? Ben weer aan het schilderen en als het goed is is de kittenkop vandaag af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Hi Bolletje, Ja, hij liep de hele dag met zijn staart tussen zn pootjes. Zo zielig. Gelukkig was hij tegen de avond weer de oude en had hij weer praatjes. Doe je een linkje plaatsen als je je kitten af hebt? Ik spring nu efkes onder de douche. Heb de draadjes van gistered even nagelezen, poeh, je mist veel na een paar dagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Hoi hoi, wat is de dagdraad sterk deze dagen; het lijkt wel een kabel fijn om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Burb middag Ik ben niet depressief . Ik ben geïrriteerd en daardoor ben ik irritant. Ik snap niet wat er zo bijzonder is aan de laatste dagen. Het is voor mij nog steeds hetzelfde liedje. Misschien met een ander geluidje maar zelfde melige zoete woorden die voor mij niets zeggen. Ik word er niet warm van. Geen woorden maar daden zei mijn ma altijd. Maar ik ben dan ook niet zo constructief. Alcohol is geen vijand. Ik ben klaar voor de uitdaging. Bespaar me het geleuter aub. Ik was nooit een stopper. Uit ervaring weet ik dat het forum weinig zal bijdragen in dit proces. Vergeet één ding niet....Ik ben nog steeds jou niet ondanks mijn beperking Bite me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Irritant vind ik het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 heb je het tegen één persoon Fleur of in het algemeen je klinkt boos zal geirriteerd zijn dan maar ik snap je afzetten tegen het forum niet zo goed heb je ook wel eens anders gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Het is aan al diegenen die denken de waarheid in pacht te hebben. Ik ventileer graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden