albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Akelei, voor jou ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Voor jou Akelei en veel zennnnnnnn dan komt t vanzelf goed:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Heeee, Bekkie, goed je weer te zien hier... Voor jou ook een fijne avond en een hartstikke goed 2012. Alles goed met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Bekkie: Voor jou ook het allerbeste Heeft detox je geholpen?? Gaat het goed met je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ja hoor met mij alles prima, al vanaf juli clean. Dus iets om trots op te zijn. Wel met behulp van refusal, maar dat maakt me niet minder trots. Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat, bijlezen is een onmogelijke opgave Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Mooi Bekkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Heel fijn om te horen Beks. En dat je het tot nu toe vol gehouden hebt is een grote prestatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Dat moet je ook niet eens willen Bekkie Wat ben ik blij om te horen dat het zo goed met je gaat. Ik zou zeggen: houwe zo, en een gelukkig nieuwjaar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Hartstikke mooi Beks. Knap van je ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Witte, morgen meld ik me ! 2012 met volle moed! Lief dat je dat vraagt! Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Hoi allemaal, plannen voor vanavond lopen anders, het is nu al geen doen om met de hondjes in de auto te gaan rijden, dus ik ga gewoon naar Will vanavond scheelt een hoop gestress ik wens iedereen een fijne avond misschien nog effe na 0.00 uur anders tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Go for it Tine!!! He wat jammer AR, je had je zo verheugd dat ze eindelijk is in al die tijd bij jou kwam. Nou ja.... het zal evengoed wel gezellig worden Veel plezier daar vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
P Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Post niet veel hier maar lees af en toe mee. Ik wens iedereen hier een goede jaarwisseling en voor degene die het droog willen houden veel succes/sterkte. Ik zelf heb 2 flessen champagne gekocht, één met en één zonder. Met is voor vrienden en zonder voor mezelf, heb dan wel de hele fles voor mezelf.. .:-) Dus toch met bubbels het nieuwe jaar inproosten. P-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 He, lijsters, FOLLE LOK EN SEINE!!!!! Voor iedereen!!! Shoot, Soothe, pijn is niet fijn, beterschap. Hier ligt 'n lamsbout van 7 pond in de oven, geen honger vanavond. Maak er wat van, kransgenoten. En hond kijkt idd. naar de baas, geen reactie geven, gewoon doorgaan. Heb nog nooit 'n bange vuurwerkhond gehad, en heb er vele gehad. All the best, lijsters, en: HOU 'T ZO DROOG ALS JE WILT! De schreeuwer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ha die Haddock... Jij ook een mooie avond. Lucky you met vreesloze honden... hier geen sprake van hoor, en hebben niet gereageerd op het knallen en dat soort dingen, alles genegeerd, gewoon doorgaan met wat we deden... maar helaas pindakaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Jij ook een fijne jaarwisseling P. Goed idee van die twee flessen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 even snel... iedereen een hele fijne jaarwisseling! hier gelukkig geen bange honden, kan ze ook gewoon uitlaten tussen de knallen door. vanavond ben ik lekker alleen... m'n zoon vind dat niet leuk. ik heb gezegd dat ie zich niet zo druk moet maken...ik houd nou eenmaal van alleen zijn. zo..en nu even verder met m'n zalmslaatje..( verwen mezelf natuurlijk wel he? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 jij ook een fijne jaarwisseling Lenie, En lekker smullen vanavond hoor, je verdient het.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 dank je Von... het gaat helemaal goed komen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Zie dat Aicha ook weer ingelogd is. Hoe gaat het vandaag met je? Een beetje beter dan gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Hoi Mensen, Allen een fijne jaarwisseling. En dat een ieder z,n hoop-wensen en verlangens een beetje bewaarheid mag worden. En dank voor de woordjes van troost. Ik kan het gebruiken. Lieve mensen ga goed. Tot volgend jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Soothe, jij ook een goede jaarwisseling en ik hoop dat je snel weer lekker in je vel zit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Tot het volgend jaar Heer Soothe ik hoop dat je het dan weer een beetje gaat zien zitten. Heel veel sterkte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 bah wat een saaie rotdag..vreselijk de pest erin hebben..en een trek van hier tot tokio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Speciaal voor jou Snoep: Een heeeeeeeeeeeeel lange slinger... uit elkaar halen en in de kamer ophangen, ben je wel even bezig toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden