bolletje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Hahaha nee hoor Gabs, als ik zou drinken zou ik het eerlijk vertellen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Goedemiddag Later kom ik nog wel terug, maar ik wilde even kwijt dat ik vannacht tot 3 uur de bijdragen van donderdag heb gelezen en sommige wel 2 x. Leerzaam en inzichtgevend, wij kunnen bepaalde dingen niet vaak genoeg lezen, ze moeten in je hoofd gaan zitten, net als de verslavingsknop, die is ook moeilijk uit te zetten, dus omgekeerd moet het ook kunnen. Lijkt mij tenminste. Ik vraag mij af en niet alleen nu wat de oorzaak is dat hier soms zulke diepzinnige en ware stukken worden geschreven. Is dat omdat , vlg. Bolletje. alci's gevoelige en intelligente mensen zijn of komt het door de therapiƫn e.d. of worden zij/wij door onze problemen gedwongen dieper over het leven na te denken dan anderen. of is het een combinatie van dit alles. Ik heb hier geen ? geplaatst omdat het in feite geen vraag is waarop 1 antwoord gegeven kan worden. Toch merk ik om me heen dat niet iedereen zo bezig is met het leven en de zin ervan. Zou mss goed zijn als dat wat meer zou gebeuren. In ieder geval bedank ik de schrijvers van donderdag en bewijst het maar weer eens dat het einde van een jaar bij velen tot bezinning leidt. Nog 11 uur te gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 met slagroom Han? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik heb heel vaak gehoord dat, als dieren bang zijn, je ze niet moet gaan troosten of beschermen maar gewoon hun gang moet laten gaan. Als je ze gaat troosten of beschermen dan stimuleer je juist die angst. Ik weet niet of die kleine van mij bang is. Tot nu toe blaft ze alleen maar als ze een knal hoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny078 Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Mooi geschreven Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny078 Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Mijn kat is voor alles en iedereen bang. Zodra er iemand binnen komt gaat hij achter mijn bed in de slaapkamer zitten. Echt sneu om te zien af en toe..! Maar wat schept nu mijn volle verbazing toen ik net thuis kwam van de kapper... Ligtie in het raamkozijn en ligt vol nieuwsgierigheid naar buiten te kijken hahaha! Wat een apart beestje is het toch Maar wel heel lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Goedemiddag lieve mensen....lang geleden niet geweest. Ik kom om jullie de beste te wensen voor 2012, dat 2012 brengt vrede, wijsheid, kalmte en veel liefde aan jullie levens. Met me gaat heel goed, ben bijna een jaar al nuchter en dat heeft veel veranderingen in mijn leven gebracht, moet zeggen alleen maar positief, mijn bedrijf is een succes gewoorden, mijn familie meer close en ik heb mezelf alweer gevonden!! Ik blijf toch alert en hard aan werken aan mezelf. Lieve mensen maak de beste en leef bewust in 2012. Liefs, Susana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Bedankt voor je verhaal Susanne. Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Alle honden aan de jenever!!!!!!!! We knallen het oude jaar uit! Folle lok en seine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Een advocaatje doet mij denken aan mijn (ex) schoonfamilie. Daar gingen de verjaardagen als volgt, eerst koffie met gebak, dan een advocaatje met slagroom (gadverdamme) en als klap op de vuurpijl gingen ze, om helemaal dol te doen, aan de bowl (nog meer gadverdamme) Alcohol was daar not done, als je dronk was je echt iemand die van een andere planeet kwam. Maar dat advocaatje deed het hem, wat een dolle boel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Originally posted by: marjoAlle honden aan de jenever!!!!!!!!We knallen het oude jaar uit!Folle lok en seine!quote> Gelukkig heb jij geen hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Logisch toch dat het je ex-schoonfamilie is.... Dan toch veeeel liever alleen Albertina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Mooi Susana! Vandaag met mezelf een afspraak gemaakt. GEEN DRANK MEER!! Alweer Toch gaat het een keer lukken. 31-12-2011 Ik heb diep, diep respect voor alle mensen die ADB zijn geworden. Heel knap. Nu ik nog! Dag, goede jaarwisseling! Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Witje, jij snapt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Tine, Misschien zal het je helpen als je in 2012 is elke dag op het frum komt ipv zomaar is op een dagje weer hier zijn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Mijn schoonvader zat met afkeer te kijken naar de mensen die een advocaatje namen. Dat kon eigenlijk al niet door de beugel. En in de bowl werd een fles bessenjenever gekiept, hahahaha, daar had hij geen weet van. Wat een mensen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik kom even piepen om iedereen een goed uiteinde te wensen en dat je van 2012 iets maakt wat de moeite voor je waard is. Hier druk met werk, de feestdagen glijden min of meer langs me heen en dat vind ik prima. Ik ben redelijk tevreden over 2011 al heb ik niet alles kunnen doen wat ik wilde. Gevalletje van zevenmijlslaarzen willen terwijl de acceptatie zal moeten liggen bij mān gewone dagelijks stappers. Het zij zo, wel zin in 2012 waar ik op deze ingeslagen weg van langzaam maar gestage groei door hoop te gaan. Hoop alleen dat het wat vlotter gaat allemaal of ik leer nog wat meer geduld hebben misschien, wie weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 En mijn schoonmoeder was vreselijk kippig, ze maakte altijd steevast hamrolletjes met asperges uit een potje (bah) het kon wel eens voorkomen dat de plastikjes van de ham nog tussen de rolletjes zaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 heb je wel een mooie schone vloer:) Smikkie ha die Mar, hebben ze je weer losgelaten:D Lief zijn voor de hondjes he, pas op:devil: Hoest met de drank voor Oud en Nieuw. Laat je het staan of sla je er een gat in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Hoi Witte! Ja, dat ga ik doen. Dat heeft een vriend van ADB mij ook geadviseerd. Afgesproken!! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Oh ja, en tussen de bowl en de hamrolletjes kwam het schaaltje met chocolade flikken. Van de banketbakker, dat dan weer wel. En er was ook een tante, die nam voor ons steevast een reep chocolade mee, een koetjesreep. En aan het einde van de avond was er koffie en dan met broodjes, lekker van die kleffe witte bolletjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Dus als ik morgen de dagdraad doorlees dan zie ik dat je hier wat geschreven hebt Tine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Gij zult een gegeven paard niet in de bek kijken Albertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 hahaha, we waren al in de 40...... Ik kan een boek schrijven over de familie, ik zit hier gewoon te gieren van het lachen in mijn eentje. Tja, ze bestaan nog hoor, als iemand niet kon komen op de vrejaardag bracht mijn schoonmoeder steevast een gebakje de volgende dag, in een tupperwarebakje. OOk de bowl bracht ze na, geen woord aan gelogen. Hahahahaha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden