Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 @Bolletje, 'k heb m'n verhaal g'daan aan legio hulpverleners, psychiaters, psychologen, etc. ad nauseum! 'k ben 't zat! Foei, 'k voel een enorme, onlesbare dorst op komen... Nog maar even een potje thee zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Dank je Hannah. Goeie middag Bor. Oké Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Goedemiddag allemaal! Voor jullie allemaal een mooi,liefdevol en vooral gezond 2012!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Hoi Hannah! Ben er weer hoor, was ff druk met wat werk. Ja, gaat goed hoor, even doorzetten nu. voelt allemaal wat onwennig! Maar de eerste stap is gezet, nu dag 2... Met jou ook alles goed?? Leuk, van die ene vuurpijl... En idd, wat doet redactieFlair hier?? Gebeurt dat wel vaker?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 En ze zijn weer weg..die redactie. Ik had in eerst instantie redactieFleur ingetikt, hahaha, leuke woordspeling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Aha, ik zie het al, ze zoeken vrouwen voor een interview, mét foto... Nou, ik val niet in hun leeftijdscategorie, maar evengoed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Goeiemiddag Akelei, He gat, om zo het jaar te moeten beginnen... Beterschap en hang ze, op die bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Nog lekker een paar dagen vrij. Vannacht wat liggen piekeren over het werk, heel handig in de vakantie. De kerstlichtjes mogen nog even blijven. Vanmiddag een broodrooster gekocht, heb al een tijdje zin in geroosterd brood, was lang geleden. In plaats van chocola, dat is niet meer in huis. Goed he. Verder ben ik begonnen met NLP voor dummies, een werkboek en een theorieboek. Om mijn gesomber aan te pakken. Leuk! Heb de laatste tijd meer negatieve gedachten heb ik gemerkt. Dat moet toch anders kunnen. Borretje, ga er weer voor Laat het niet verder uit de hand lopen, dat lost niks op. Akelei, beterschap, eet maar wat extra vitamientjes. Vanmorgen neiuwjaarszoenen van de buurman weten te ontwijken. gestrekte arm, zijn hand was al kleverig genoeg, yek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Hallo allemaal, ik wil jullie allemaal nog een fantastisch 2012 toe wensen en veel succes met alle gestelde doelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Okay, mensen, 'k ga ff wat avondeten in elkaar draaien. Gestoofde bloemkool/wortel met een tuinkruidensaus. Met zilvervliesrijst en een vegetarisch kaasschnitzeltje. Da's toch een reed'lijk maaltje, of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Bolletje, wat is je schilderij prachtig geworden. Ik vind de berichten van Gunn eigenlijk wel humor, of lees ik ze verkeerd. Kan natuurlijk. Ik ga weer eens wat doen. Het fijnste op zulke dagen vind ik om wat klusjes te doen, wat serieuzere dingen, afgewisseld met lummelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Klinkt lekker Gunn, eet smakelijk. Je kunt het Borr, komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Originally posted by: bolletjeZo mijn schilderij is klaar. Zal hem ook ff hier plaatsen omdat ik er best trots op ben. Nu maar hopen dat Wilma hem goed genoeg vind om hem op de basis te hangen. http://imageshack.us/g/217/afbeelding150.jpg/equote> Echt fantastisch mooi, Bol.Ik ben jaloers op je. Dat je dat allemaal kan.GR jOOTJE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 middag Pieps.. veel te veel gedaan vandaag...mijn handen doen me zeer, vingers staan krom.. dus nu pc tijd!!! en even terug lezen vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Hoi Lenie! De grote schoonmaak in je hoofd? Nog geen voorjaar hoor, haha! Heb zelf net ff de ramen buiten gedaan, ik kon er niet meer doorheen kijken, leek mistig buiten, maar de zon scheen gewoon! Ook meteen maar de tuin aangeveegd, au m'n rug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 BOL!!!!...wat istie mooi geworden!!!! ik kreeg het vanmiddag op mijn heupen.. ik dacht heel dapper de ramen aan de voorkant te gaan doen. die waren vies!!!...en veel spinnenpoepjes...dus ik met een emmer water ...een ragebol...spons etc aan de gang. nou je raad het al he?.. ik kan nu echt bijna m'n vingers niet meer bewegen...morgen maar afmaken. Gisteren door dat geweldige weer is mijn lekkage hier weer fijn op gang gekomen..dus meteen de woningbouw gemailt. die belde vanmorgen en komen woensdag pas. ik hoop dat het nog even flink tekeer gaat met de regen, dan kunnen ze zien hoe erg het weer is . want mijn emmertje staat klaar hoor samen met aantallen handdoeken en ik haal het water er niet uit....grrrr ze zijn nondeju al 4x hier geweest voor die ellende...zelfs mijn muur/behang begint al verzadigd te raken. ik ben het zat!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 lekker je rug even insmeren met midalgan Nance.( sorry reclame...maar als ik het andersom neerzet snapt niemand er wat van hahaha) ik moet ook m'n stukje galerij schrobben, maar mijn harde bezem is op wonderbaarlijk wijze verdwenen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Toevallig een heks voorbij zien komen?? En wacht maar even met het schrobben, want morgen komt er een hele berg water voorbij, volgens mij gaat het gieten! He, net nu je met die lekkage zit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Hoi Sasha! Dat van die heks was niet voor jou bedoeld hoor, maar voor Lenie! Heeee Sas! Goed van je ! Ik heb dag één erop zitten, nu ga ik voor avond numero 2... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 ja top he Nance??...laat het maar gieten hoor.... ik zit er hard aan te denken om een schadeclaim in te dienen. m'n hele muur is vernaggeld... straks komt het op mijn laminaat ...en dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Lenie:Schadeclaim goed idee! Maak er foto's van, zo van : vóór en erna, straks trekt je laminaat nog krom! Sasha: toch jammer van die paar wijntjes, maar zet 'em op, gá weer door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Dan zwelt het op en komt het omhoog, en eronder gaan allemaal beestjes leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 och meid hou op...als je hier binnen komt dan ruik je de vocht al. als je in de desbetreffende hoek staat ruik je mijn vitrage... owee als daar schimmel of 't weer in komt. het is toch belachelijk??... ze zijn al 4x geweest... de boel dicht gekit..de bovenburen nieuwe loodslabben op het balkon?... het is gewoon niet te vinden? ik heb er ook alleen maar last van met zuid wester wind. die foto's da's een goed idee...zal ik zo eens even doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Originally posted by: JaapDan zwelt het op en komt het omhoog, en eronder gaan allemaal beestjes levenquote> he getsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Meer kan ik er ook niet van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden