pippie Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Lieve mensen, ik ga wat doen. Heb een "things to do lijstje" gemaakt gisteren, moet ik er ook aan beginnen. Het helpt mij soms om weer in een beetje een goed ritme te komen. Nou ja, tot laterrrrrrr oh ja, vandaag de 12 dag dat ik niet ga drinken!!!!! Liefs Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Fijne dag Pippie, Ik ga de douche ook maar eens opzoeken. Weer het gewone ritme oppakken maar. Laterrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Misschien moest ik al dat vet wel even uitzweten. Ik had 4 liter olie in de pan gedaan, en gister bij het teruggieten in de fles was er nog maar 3,5 liter over. Dan zit er dus een halve liter in de bollen en misschien nog een deel op het plafond. Nou moet ik echt racen, Even de extra pondjes er weer aftrainen. Doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coen Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Goedemorgen allen, ff voor Sha je kan bepaalde sites weren (melden als spam) heb je er minder last van. Voor de rest een hele goede en krachtige dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Goede morgen allemaal, Dagpact: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Goedemorgen allemaal AR zou je mij ook bij de dagpact willen zetten? Ik ga de draad ook maar weer oppakken........... Iedereen een fijne dag gewenst. Ik ga zo naar mijn werk maar meld me vanavond. Groetjes, Fransje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaal,Dagpact:AlbertLytseFransjequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Dank je wel AR. Ik moet gaan, dooeeggg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Werkze Fransje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Moghu mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Zo, toch maar aan het opruimen geslagen, geen rust in mijn lijf. Het wordt wel wat kaal in huis, ik moet er altijd weer aan wennen, alle gezellige lichtjes weer weg. Nou, weer even een paar slingers uit de boom halen, die in middels is omgevallen door mijn ongeduldige getrek aan een paar lampjes en dan even een bakje, alles op mij gemak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Ik ga m'n kerstboom van de week wel een x opruimen hoor. Hij mag nog 3 weken staan geloof ik. Ik vind afscheid nemen van de kerst altijd een beetje moeilijk. alles is zo knus dan. Hoe komt het dat je onrustig bent Tinus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Niets bijzonders Bol, ik ben al een hele week aardslui. Dan doe ik voor mijn gevoel niet genoeg. Dus vandaag maar even aan de opruim en de poets. Dan ben ik weer tevreden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Goeiemorgen allemaal! Allereerst iedereen een goed 2012 toegewenst! Kwam er gisteren niet aan toe, maar 't mag nog een week, geloof ik. Heb net de laatste twee dagen bij moeten lezen, ben er geloof ik wel een uur mee bezig geweest. Maar ik ben weer op de hoogte. Dagpact: Albert Lytse Fransje Smikkie Nance (Jootje, jij vanaf morgen??) Gisteren 1e alcoholvrije dag zoals afgesproken met mezelf...hoop dat er nog vele volgen... Ben aan het afkicken dus nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Goedemorgen allen! De beste wensen voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Mijn kerstboom heb ik de dag na kerst onmiddellijk afgetuigd en opgeruimd. Ik wilde hem eigenlijk om schoppen, maar dat vond ik wel beetje zielig. Mn nepboom doet zn best ieder jaar. Kerstlichtjes heb ik het hele jaar door in mn huis. gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Klinkt goed, Darjeeling, dat boek waar jet over hebt, dus daden i.p.v. ideeën en wensen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Ik dacht ik ga even enthousiast naar de dierenwinkel maar zo werkt dat dus niet op maandagochtend hihi Toen heb ik maar een extra feestelijk ontbijt gehaald omdat het vandaag maandag 2 januari is. Nu even lekker lezen in bed en even slapen. Relax man.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Dar, voor jou ook all the best. Ik volg je, doorgaan op de ingeslagen weg. Niets meer en niets minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Hoi, hoi allemaal!! Dagpact:Albert/Lytse/Fransje/Smikkie/Nance//Tine! Heerlijk met een helder hoofd al een flinke wandeling met de honden gemaakt!! Mijn motivatie is er weer!!! Nu ook volhouden Dag! Tine enne een fijne dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Moet ook nodig wat doen, zou het liefste net als Woman met een boek naar bed gaan, maar ja, misschien morgen, nu maar aan de was.. Prettige dag allemaal, laterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Hallo mensen, Nou, dat g'zonde nieuwe jaar is niet op mij van toepassing. 'k voel me niks lekker. Met alle chagrijnigheid van dien. Is dit misschien een detox symptoom? 'k zou me toch véél beter moeten voelen, niet? Of onderstreept m'n lichaam nog even wat 'k 'm al die jaren heb aang'daan? Zes liter pilsner per dag. Ja, da's een hoop. Maar de laatst twee jaar zat 'k op 'slechts' twee á drie liter per dag, lichaam. 'k heb je al twee jaar een beetje ontzien, en nu 'k wil stoppen ga je moeilijk doen?! Ontdankbare hond! Nou, 'k ga je nog een beetje verder sarren door een tweede kop groene thee te nemen. Dat zal je leren! ''...Maar ik beuk mijn lichaam en leid het als een slaaf.'' Paulus - 1 Korinthiërs 9:27. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Gunn, ook goedemorgen. Ik kan het niet nalaten maar kan jij jezelf niet scharen onder het kopje hypochonder? Ik lees regelmatig dat je erg let op lichamelijke "klachten". Natuurlijk is het goed om op jezelf te letten maar het kan soms ook teveel zijn en een beetje obsessief worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Moghu Gunn. En vannacht een beetje kunnen slapen of nog veel last gehad van je buik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 @Albertina, 'k dacht dat 'k hier op 't adb forum alles van me af mocht zeuren? 'k voel me rot, en dat zul je weten ook! Maar d'eerstvolgende keer dat jij je zwak, ziek en misselijk meldt, zal 'k je deez' reactie onder je neus wrijven! En ja, 'k ben gruw'lijk sjachie... Lamema ff mehrust. (mopperdemopperdemopper) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden