MarQ Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Gaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris Marc Verrandering Super1975 Fruitvlieg Knuffie MarQ ja ik doe ook mee ik sta al bijna een half jaar droog maar de moeilijke feestdagen moet ik dan ook droog zien door te komen we gaan 't redden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Gaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris Marc Verrandering Super1975 Fruitvlieg Knuffie P MarQ Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Gaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris Marc Verrandering Super1975 Fruitvlieg Knuffie P MarQ Bor Dinah Wow... het gaat goed hier P en MarQ en Bor en Dinah, fijn dat jullie ook meedoen, samen gaan we het redden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Ikke ook:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Geweldig Desi dit worden fijne droge (feest)dagen Gaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris Marc Verrandering Super1975 Fruitvlieg Knuffie P MarQ Bor Dinah Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Originally posted by: GabyGeweldig dit worden fijne droge (feest)dagen Gaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris Marc Verrandering Super1975 Fruitvlieg Knuffie P MarQ Bor Dinah DesiAlbertquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 18 mensen al , Frummers dit overtreft mijn stoutste verwachtingen, nu kan ik het zeker niet maken om te 'slippen' haha, maar met jullie hulp gaat het me lukken hoor! (zei ze toch een beetje bibberig (maar niet van de drank ) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Tuurlijk So What we slepen je er wel doorheen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikkie Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Ik wil ook graag mee doen. Nu 5 dagen gestopt met drinken. Pfffff wat voel ik mij ellendig. Maar moet hier even door heen. Ben helemaal klaar met de drank en het slecht voelen elke dag. 2011 afsluiten en 2012 fris en vrolijk er wat van maken. Hoop hier steun en begrip en goede tips te mogen krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Welkom Nikkie, goeie voor nemens horen bij december en ook bij katers. Zorg dat dit je laatste was en doe met ons mee dag per dag; vandaag drink ik dat eerste glas niet. We hebben een soort van huiskamer in de dagdraad en op wie is wie kun je je voorstellen wanneer jij daar aan toe bent. Ik hoop dat je je hier snel thuisvoelt. En hier net zoveel aan hebt als ik. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Welkom Nikkie, de eerste 5 dagen zitten er alweer op, lichamelijk is het de eerste 10-14 dagen zwaar, dan wordt het lichamelijk wat beter, maar het is wat je zegt, je moet er even doorheen, je bent op de goede weg, heel knap en ik wil ook graag 2011 helder afsluiten en 2012 helder beginnen Gaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris Marc Verrandering Super1975 Fruitvlieg Knuffie P MarQ Bor Dinah Desi Albert Nikkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikkie Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 6 dagen nu zonder drank. Ben trots op mijzelf. Vandaag voor het eerst geen lichamelijke klachten meer. Jippie. Alleen het slapen gaat nog zo moeilijk..... maar ook dat zal denk ik wel weer goed komen. Op naar een alcohol vrij 2012 de moeilijkste dagen kerst oud en nieuw komen er aan. Dat wordt nog een hele uitdaging.!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 slapen kan wel even duren heb ik hier gehoord,maar ook daar moet je doorheen, gister veel trek gehad, niet aan toegegeven, nu weer helemaal bereid om niet meer te drinken dit jaar mixed-emotions Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 doe mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Originally posted by: GabyGaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris Marc Verrandering Super1975 Fruitvlieg Knuffie P MarQ Bor Dinah Desi AlbertNikkieToine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 al die Kerstfeesten zonder drank zijn wel zo goed bevallen dat ik maar al vast ga verlangen naar de Kerst van 2012. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Gaaf Toine! Jij ook hier Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Hoi Gaby, Helaas moet ik bekennen dat ik een paar uitglijders heb gehad. Maar vanaf vandaag gaan we er weer voor, dus: Gaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris - sorry, uitglijders gehad: vanaf 9-12 weer pactbelofte aan mezelf Marc Verrandering Super1975 Fruitvlieg Knuffie P MarQ Bor Dinah Desi Albert Nikkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 @Joris, Goedzo ,meteen de draad weer oppakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikkie Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Nog steeds alcoholvrij@ik ben trots op mijzelf. Slapen gaat ook al beter. Het niet drinken thuis s avonds valt reuze mee. Maar kerstdagen en sociale gelegenheden zullen nog een grote uitdaging zijn. Op naar een alcohol vrij 2012! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 t kan ook zomaar reuze meevallen hoor Nikkie ik ga het al voor de 3e keer aan en het bevalt me prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Ik zet mezelf er ook maar even bij, worden toch weer lastige dagen.... Gaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris Marc Verrandering Super1975 Fruitvlieg Knuffie P MarQ Bor Dinah Desi Albert Nikkie Toine Ekstertje Wie volgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Fijn Ekstertje, samen moet het lukken, ik vond december altijd heel moeilijk, nu had ik gister een echte december dag ging niet lekker op mijn werk, gezeik, en het weer hier is natuurlijk ook niet heel gezellig, thuis gekomen, wat gegeten, en toen even op bed gaan liggen, werd rond 21u wakker gemaakt, behoorlijk chaggerijnig, maar mijn IR saunaatje is binnen en die hebben we gisteravond in elkaar gezet, dus daarna ff lekker warm erin, buiten in de tuin afkoelen en lekker slapen, was wel al om 8.30u wakker op mijn vrije zaterdag, nu heel koude voeten, ga ff koffie zetten en kruik warm maken, en dan blijf ik lekker in bed, i.i.g deze ochtend, want wil niet drinken, en de eerste helft van december viel me mee, maar nu komen de lichtjes de kerstliedjes en wordt het allemaal steeds moeilijker om het allemaal te ontlopen, dit zou mijn eerste alcoholvrije kerst zijn sinds mijn 13e , ik wil er echt voor gaan, maar moet wel allert blijven elke 24 uur, en refu heeft me al een keer of 2 gered Succes allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Pact voor de rest van 2011: Gaby Niwi Bol Jane Sowhat Tina Tine Joris Marc Verandering Super1975 Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Zooooo Gaby Nou ik stap bij jou in hoor. Jouw pact was tenslotte als eerste hier:D Nou jaaaaa al is het natuurlijk het belangrijkste dat we m allemaal adb doorkomen. Welk draadje maakt dan niet uit. (toch neem ik deze hoor, ik weet hoe moeilijk jij hebt hebt om niet te drinken in dec;) ) Ik moet er natuurlijk niet aan denken dat je je mooie datum kwijt gaat raken:P HIIIIIIHAAAAAAAA HOPPPPAAAAA SAMEN NAAR 2012!!!! :rose::rose: Gaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris Marc Verrandering Super1975 Fruitvlieg Knuffie P MarQ Bor Dinah Desi Albert Nikkie Toine Ekstertje Aicha Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden