Travel Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ja Bella, volgens de Brazilianen zijn wij blanken de enige kleurlingen. En ze hebben nog gelijk ook. Wit van schrik, rood van de zon, bruin van de zon, geel van de lever, groen van jaloezie of andere narigheid, blauw als we naar de eeuwige jachtvelden vertrekken. Bijna de regenboog;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Welkom voor de nieuwkomers! Ik ga straks kijken bij wie is wie. Ik ben niet weggeweest hier vanmiddag hoor, maar nogmaals, als je een kwartiertje niets doet op het forum, sta je niet meer als aangemeld. Ik kreeg telefoon en weer telefoon. En ja ik kan aardig multitasken, maar dit ging even niet samen. Nu soepje aan het koken. Liefs Made/Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Dus jij bent made(lief) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: krikkemikjeDus jij bent made(lief)quote> Ja Krikki! We korten graag de namen af hier.Ik moet er wel om lachen.Hopelijk zie jij de humor er ook van in?Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Gaat aardig goed. Aan sapppie en water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: jeannetJa Bella, volgens de Brazilianen zijn wij blanken de enige kleurlingen.En ze hebben nog gelijk ook.Wit van schrik, rood van de zon, bruin van de zon, geel van de lever, groen van jaloezie of andere narigheid, blauw als we naar de eeuwige jachtvelden vertrekken.Bijna de regenboog;)quote> ++++++....een goeie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Hai Beste mensen, En welkom voor de nieuwe mensen onder ons. Duidelijk herkenbaar gevecht. Het ergste heb ik nu wel gehad:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Krikki, ik zit aan de soep. Hoi Rapi, hoe is het met jou? Ja Lenie, is een goeie! Ik heb een getinte huid. Geel?? of noem je zoiets als zuiderlijk?? Ach, het maakt niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Goeie middag kanjers ik ben een beetje heeeeeeeel errug moe. Druk geweest vandaag en het is weer rommelig bij de d.a. Zo en nu kijken of er nog iets lekkers voor de Bolle is in de diepvries. Heb ik dik en dubbel verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Je bent er al een poosje vanaf Rapi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Goed Madelief, Lekker weekje vrij. Genieten dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Krikki, Kijk maar naar mijn onderschrift. Heej Bollie, Zoek wat lekkers voor jezelf uit meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Hoe laat gaat het kookuurtje beginnen? Ik maak spaghetti met gehakt/tomatensaus en salade. Koolhydraten, zodat ik hier gespierde taal uit kan blijven slaan:D En sterk ben en blijf natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Goedemiddag Frummers! Allereerst Welkom Krikkemikje! Hoop dat je hier veel steun zult vinden, en vandaag de eerste niet neemt... zit mezelf nu eens te bedenken wat ik met mijn Leven doe, heb vanochtend even gewerkt en had de hele middag vrij, had van alles kunnen gaan doen, maar (oud gedrag) ik ga zonder te eten op bed liggen mokken, alsof dat helpt dan ben ik dus alleen,hongerig en boos en moe , mmmm dat waren de sterkste triggers niet? waarom ga ik dan niet eerst wat eten? slaat nergens op! ik weet dat ik me dan veel beter voel, maar ik vertik het gewoon? oke had niets in huis en waou niet naar de super, slaat ook nergens op, zo ga ik wentellen in medelijden, niet handig, maar goed, uiteindelijk naar de super, liepen daar 2 mannen, je rook de alcohol en de shag al op meters afstand, ze haalden 5 flessen wijn en shag, ''men'' keek een beetje beschaamd naar deze mensen, ik ook :$, en toen bedacht ik me, dat ik hen was, ik had ook zo vaak in de super gelopen om bier te halen, ws roken mensen het toen ook aan me, ook deze mannen deden super beleefd, zagen er netjes uit, en deden niets om op te vallen, en ik dacht, zo triest..... ik zelf sta nu (weer) een week droog, heb nu net wat te eten gemaakt, en vanavond mag ik werken, N niet meer gehoord in het nieuwe jaar, ik denk dat hij eerst de bodem moet raken, wil hij omhoog kunnen klimmen, i.i.g heb ik besloten geen contact meer op te nemen, kan hem toch niet helpen, moet eerst mezelf helpen, daardoor heb ik er wel heel veel problemen bij, en daarvoor stop ik nu even mijn kop in het zand, maar wat wil ik nu eigenlijk????????????????????? grrrrrrrr............... nu ja, het is ook weer woensdag, niet mijn dag, maar ik had ook kunnen gaan zwemmen vanmiddag ofzo, had ik me beter gevoeld, en nu doe ik dus niets... zo slap van mezelf, vindt het altijd zo knap van jullie dat jullie gaan schoonmaken enzo... kan ik een voorbeeld aan nemen! Sorry voor mijn gezeur, snap ff niets van mezelf, zie net die 2 mannen, denk ''triest'' en ergens ben ik toch getriggerd , ik wil ook drinken, of eigenlijk.... ik wil niet voelen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 hahaha..nu? Jeannet piepers...doppers en een bal hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Goeiemiddag allemaal, terug van hypnotherapie, heerlijk, is als een massage voor je ziel! Het UUR U is genaderd: 17.00 U! Normaal neem ik nu m'n eerste glas... Dag 4: zat vanmorgen te trillen, niet normaal meer, voor de rest vooral ontzettend moe, slaap ook heel veel. 's Nachts breekt vaak me het koude zweet uit. Ik ga maar ff een pot thee zetten, de komende drie uurtjes worden weer moeilijk..... Voor alle nieuwkomers: welkom hier en we gaan ervoor, toch?? Met z'n allen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: GabyGoedemiddag Frummers!Allereerst Welkom Krikkemikje! Hoop dat je hier veel steun zult vinden, en vandaag de eerste niet neemt...zit mezelf nu eens te bedenken wat ik met mijn Leven doe, heb vanochtend even gewerkt en had de hele middag vrij, had van alles kunnen gaan doen, maar (oud gedrag) ik ga zonder te eten op bed liggen mokken, alsof dat helpt dan ben ik dus alleen,hongerig en boos en moe , mmmm dat waren de sterkste triggers niet?waarom ga ik dan niet eerst wat eten? slaat nergens op! ik weet dat ik me dan veel beter voel, maar ik vertik het gewoon? oke had niets in huis en waou niet naar de super, slaat ook nergens op, zo ga ik wentellen in medelijden, niet handig, maar goed, uiteindelijk naar de super, liepen daar 2 mannen, je rook de alcohol en de shag al op meters afstand, ze haalden 5 flessen wijn en shag, ''men'' keek een beetje beschaamd naar deze mensen, ik ook :$, en toen bedacht ik me, dat ik hen was, ik had ook zo vaak in de super gelopen om bier te halen, ws roken mensen het toen ook aan me, ook deze mannen deden super beleefd, zagen er netjes uit, en deden niets om op te vallen, en ik dacht, zo triest..... ik zelf sta nu (weer) een week droog, heb nu net wat te eten gemaakt, en vanavond mag ik werken, N niet meer gehoord in het nieuwe jaar, ik denk dat hij eerst de bodem moet raken, wil hij omhoog kunnen klimmen, i.i.g heb ik besloten geen contact meer op te nemen, kan hem toch niet helpen, moet eerst mezelf helpen, daardoor heb ik er wel heel veel problemen bij, en daarvoor stop ik nu even mijn kop in het zand, maar wat wil ik nu eigenlijk?????????????????????grrrrrrrr............... nu ja, het is ook weer woensdag, niet mijn dag, maar ik had ook kunnen gaan zwemmen vanmiddag ofzo, had ik me beter gevoeld, en nu doe ik dus niets...zo slap van mezelf, vindt het altijd zo knap van jullie dat jullie gaan schoonmaken enzo... kan ik een voorbeeld aan nemen!Sorry voor mijn gezeur, snap ff niets van mezelf, zie net die 2 mannen, denk ''triest'' en ergens ben ik toch getriggerd , ik wil ook drinken, of eigenlijk.... ik wil niet voelen!!!! quote> Denk en voel met je mee.Het leven is zo zwaar he?Baal er soms zo van.Maar blijf ervan af ik moet het ook kunnen,nu jij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Heb ik gedaan Rapi. En weet je wat? Een lekkere boillon en dan broodjes met heel dik de boter erop en dan maar SOPPEN mmmmmmmmmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Madelief, het begint met eerlijk zijn tegen jezelf. Dat is pijnlijk, als je de schijn niet meer op kunt houden. Maar jijzelf gaat uiteindelijk voor. Zorg goed voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Gaby, ik herken het zo, die triggers, maar ja, wie niet! En je zeurt niet, je deelt je gevoel:present: Wil je ook thee?????? Ik ben net aan het zetten vanwege uur U. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 gisteren sprak ik ook 2 mannen op mijn werk, 1 was pas 45 en had al een hartinfarct gehad, oorzaak; drugs.... nu dronk hij enkel nog maar, anders was het Leven ook maar saai, mijn vader heeft leverkanker, geopereerd, en toch zei hij laatst, nu kan ik maar 1 drankje drinken, stom ben ik nog vergeten te vragen of ik al meer mag drinken de laatste keer, ik dan heel trots, dat ik het zonder alcohol heel leuk heb, en me veel beter voel zonder, en dat is ook zo, alleen nu nog even leren omgaan met die leegte, dat alleen zijn, niemand hebben etc.... bleh heb zeurdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Hannah, thanks! En ik wist dat het niet makkelijk zou worden, maar toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Goedemiddag, ben bok chagerijnig eerst zo maar douchen wie weet knap ik op aanvaring gehad met cliente, kop hete koffie naar mijn hoofd gegooid gekregen en pols verdraaid toen werd ik ook even boos, heb ik zo'n hekel aan om mijn stem te moeten verheffen!! heb er flink de smoor over in dat het moest, kon haar anders niet onder controle krijgen bah, ik heb wel eens lekkerder gewerkt maar ja mogen het wel oudjes zijn maar als je weet hoe agressief ze soms kunnen zijn!! douchen, koffie, roken...... als ik beter gestemd ben kom ik nog wel terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Gaby, Zie die mannen als boodschappers. Zo moet het niet!! Zo wil jij het niet!! Prachtige les voor vanmiddag. En bovendien, je hebt jezelf toch bij elkaar gepakt en boodschappen gedaan, en gegeten. Kom op, haal je zelf niet naar beneden, dat verdien je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 lekker Nancy , thee mijn waterkoker is ook al stuk maar gelukkig heb ik nu een bakkie van jou, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden